jakie wtryski do 1.6 GTD ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jacek_gtd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 24, 2008 22:40
Lokalizacja: Kraków

jakie wtryski do 1.6 GTD ?

Post autor: jacek_gtd » pn paź 13, 2008 23:54

panowie probuje podniesc moc w mojej dwoji 1.6 GTD, problem w tym ze jak podniose cisnienie doladowania turbo(seria to ok. 0,6-0,7 bara) to dostaje niewystarczajaco paliwa a i podkrecenie paliwa na pompie jest niewystarczajace. rozwiazaniem bedzie chyba zmiana wtryskow na wydajniejsze. nie wiem tylko jakie i od czego? myslalem czy od MK3 GTD (90PS) by nie podeszly? robil to ktos kiedys ? co o tym myslicie?

p.s. aha i kiedys gosc na allegro mial napisane ze ma zamontowane LDA ???
wie ktos co to jest LDA ??

pozdro



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pn paź 13, 2008 23:58

jacek_gtd, wez mnie nie rozbrajaj i poszukaj se.
jacek_gtd pisze:problem w tym ze jak podniose cisnienie doladowania turbo(seria to ok. 0,6-0,7 bara) to dostaje niewystarczajaco paliwa a i podkrecenie paliwa na pompie jest niewystarczajace
to jakie ustawiles cisneinie na suszarce ze ci nie wyrabia pompa????? to moze pogadaj z kolega TROCHIMEM??? przerobi pompke na taka ze na tych wtryskach bedzie latal


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

jacek_gtd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 24, 2008 22:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jacek_gtd » wt paź 14, 2008 00:20

nie no wlanie panowie , potrzebuje zebyscie mi napisali co mam zrobic zeby mi dwoja zabierala porzadenie. w innym temacie czytalem o zmianach turbiny na T3 i czyms . czy ktos moglby mi napisac od A do Z co zrobic i ile to mocy daje? jaki jest koszt takiego turbo?
kto przerabia te pompy ?

z gory dzieki

[ Dodano: 14 Paź 2008 00:23 ]
mam wskaznik doladowania, jak bylo podkrecone na 0,8 to mi przerywalo na wyskich obrotach, cisnienie falowalo od maxa do 0,3 i tak w kolko :/



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » wt paź 14, 2008 07:19

wtryski
wtryski Bosch DN0SD 293 dla JR SB ma 274

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
jak zamodzic auto

lda
governor mode
wieksze ciśnienie + boost
zawór bezpieczuństwa zakręcic
IC do wymiany na FMIC (przed chłodnice)
przelot tłumik
DP i cotam jeszcze chcesz i dasz rade zamodzic

jacek_gtd, zobacz w ten link zamodz a róznica bedzie znaczna

LDA -> masz zamontowane w pompe z grzybkiem to ona steruje dawką paliwa jak depniesz na gaz
wykrec lda (pin) czy niejest czasem zanieczyszczony lub nieobrócił sie i bolec słabiej wychodzi

ty masz turbine chłodzona woda i tak zostaw T3 to turbina większa ale niechłodzona woda
jacek_gtd pisze:jak bylo podkrecone na 0,8 to mi przerywalo na wyskich obrotach, cisnienie falowalo od maxa do 0,3 i tak w kolko :/
zakręć zawór bezpieczeństwa

[ Dodano: 14 Paź 2008 07:22 ]
jacek_gtd pisze:myslalem czy od MK3 GTD (90PS) by nie podeszly? robil to ktos kiedys ? co o tym myslicie?
niesłyszałem zeby ktoś tak robił one sa duzo większe
tberent pisze:to moze pogadaj z kolega TROCHIMEM??? przerobi pompke na taka ze na tych wtryskach bedzie latal
ta 10 mm wymiata :satan:

[ Dodano: 14 Paź 2008 07:24 ]
jacek_gtd, przy modach mozesz spoko wyciągnąc 100ps a rekordzisci wyciągaja ponad 120-130ps(KM)



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt paź 14, 2008 08:58

jacek_gtd pisze:MK3 GTD (90PS)
ale to od TDI ? bo TD były 75 konne
jeżeli z TDI to sie może nie udać tak po prostu
da sie włożyć z mercedesa np. tyle że jak pompa nie daje rady na tych to na większych bedzie jeszcze gorzej :bigok:
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 09:01 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

jacek_gtd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn mar 24, 2008 22:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jacek_gtd » wt paź 14, 2008 17:35

aha ma jeszcze problem z szarpaniem silnika, czy myslicie ze wymiana wszystich poduszek pod silnikiem na raz cos da? mowie o tych zamiennikach za 40zl febiego. mial ktos taki problem?



Awatar użytkownika
pakero
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 287
Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
Lokalizacja: EOP

Post autor: pakero » wt paź 14, 2008 21:12

jacek_gtd pisze:problem z szarpaniem silnika, czy myslicie ze wymiana wszystich poduszek pod silnikiem na raz cos da
moim zdaniem powinien pomóc ponieważ poduszki są odpowiedzialne za wytłumianie drgań wytworzonych przez jednostkę napędową. . ..

Koszt poduszek nie jest duży więc zaryzykować możesz :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości