Problem z turbiną w TDI AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rojbert
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz kwie 02, 2006 14:00
Lokalizacja: Leszno

Problem z turbiną w TDI AFN

Post autor: rojbert » ndz paź 12, 2008 21:46

Witajcie

mam pewnien problem z turbią w moin TDi 110km (AFN) a mianowicie czasami poprostu nie jedzie z dołu dopiero jak przekroczy 3000 obrotów to czuć że jedzie.
dwa miesiące temu pojechalem w mojej okolicy do frmy która zajmuje się turbosprężarkami i stwierdzili zanagarowanie zmiennej geometrii. jako że chciałem się pozbyć problemu i zdecydowałem się na czyszczenie, kosztowało mnie to 900zł
po dwóch miesiącach i przejechaniu około 3000km problem znów się pojawił
oczywiście zaworek N75, EGR i przepływomierz jest sprawdzony za pierwszym razem i teraz także i wszystko jest ok.
co moze być z tym pojazdem bo powiem szczerze mam już dość
jeden ze znajomych mówi ze może katalizator jest zapchany i dlatego turbo się zapycha

co sądzicie o tym problemie ?



[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/golf/][size=117][color=red][b]VW Golf III GT TDI created by Rojbert[/b][/color][/size][/url]
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/audi/][size=117][color=green][b]Audi A4 Avant S-Line 1.9 TDi 143KM[/b][/color][/size][/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Problem z turbiną w TDI AFN

Post autor: PinkFloyd » ndz paź 12, 2008 21:54

rojbert pisze:Witajcie

mam pewnien problem z turbią w moin TDi 110km (AFN) a mianowicie czasami poprostu nie jedzie z dołu dopiero jak przekroczy 3000 obrotów to czuć że jedzie.
dwa miesiące temu pojechalem w mojej okolicy do frmy która zajmuje się turbosprężarkami i stwierdzili zanagarowanie zmiennej geometrii. jako że chciałem się pozbyć problemu i zdecydowałem się na czyszczenie, kosztowało mnie to 900zł
po dwóch miesiącach i przejechaniu około 3000km problem znów się pojawił
oczywiście zaworek N75, EGR i przepływomierz jest sprawdzony za pierwszym razem i teraz także i wszystko jest ok.
co moze być z tym pojazdem bo powiem szczerze mam już dość
jeden ze znajomych mówi ze może katalizator jest zapchany i dlatego turbo się zapycha

co sądzicie o tym problemie ?
Zrób logi dynamiczne grup 003,008 0 011 widze ze masz chipowany, moze programik nie taki - nie raz na forum sie z tym spotkałem.



Awatar użytkownika
rojbert
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz kwie 02, 2006 14:00
Lokalizacja: Leszno

Re: Problem z turbiną w TDI AFN

Post autor: rojbert » ndz paź 12, 2008 22:03

PinkFloyd pisze:
rojbert pisze:Witajcie

mam pewnien problem z turbią w moin TDi 110km (AFN) a mianowicie czasami poprostu nie jedzie z dołu dopiero jak przekroczy 3000 obrotów to czuć że jedzie.
dwa miesiące temu pojechalem w mojej okolicy do frmy która zajmuje się turbosprężarkami i stwierdzili zanagarowanie zmiennej geometrii. jako że chciałem się pozbyć problemu i zdecydowałem się na czyszczenie, kosztowało mnie to 900zł
po dwóch miesiącach i przejechaniu około 3000km problem znów się pojawił
oczywiście zaworek N75, EGR i przepływomierz jest sprawdzony za pierwszym razem i teraz także i wszystko jest ok.
co moze być z tym pojazdem bo powiem szczerze mam już dość
jeden ze znajomych mówi ze może katalizator jest zapchany i dlatego turbo się zapycha

co sądzicie o tym problemie ?
Zrób logi dynamiczne grup 003,008 0 011 widze ze masz chipowany, moze programik nie taki - nie raz na forum sie z tym spotkałem.
byłem na VAG'u i podobno wszystko jest oki



[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/golf/][size=117][color=red][b]VW Golf III GT TDI created by Rojbert[/b][/color][/size][/url]
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/audi/][size=117][color=green][b]Audi A4 Avant S-Line 1.9 TDi 143KM[/b][/color][/size][/url]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz paź 12, 2008 22:07

zbiera Ci się z dołu dramolnie więc to nie turbina (900 zł - za czyszczenie - nieźle Cię skasowali - nicponie) sprwwdź czy wężyki od podciśnienia nigdzie nie pospadały.
Czy czasem nie zauważyłeś takiego czegoś, ze hamulce gorzej działają ? jakby serwa brakowało ?
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 22:10 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
rojbert
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz kwie 02, 2006 14:00
Lokalizacja: Leszno

Post autor: rojbert » ndz paź 12, 2008 22:19

Sztomel pisze:zbiera Ci się z dołu dramolnie więc to nie turbina (900 zł - za czyszczenie - nieźle Cię skasowali - nicponie) sprwwdź czy wężyki od podciśnienia nigdzie nie pospadały.
Czy czasem nie zauważyłeś takiego czegoś, ze hamulce gorzej działają ? jakby serwa brakowało ?
nie, hamulce są ok, a tak na marginiesie co mają hamulce wspólnego z tym tematem ?



[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/golf/][size=117][color=red][b]VW Golf III GT TDI created by Rojbert[/b][/color][/size][/url]
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/audi/][size=117][color=green][b]Audi A4 Avant S-Line 1.9 TDi 143KM[/b][/color][/size][/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz paź 12, 2008 22:20

Robili Ci logi dynamiczne w czasie jazdy, czy tylko podłączyli vaga na postoju?



Awatar użytkownika
rojbert
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz kwie 02, 2006 14:00
Lokalizacja: Leszno

Post autor: rojbert » ndz paź 12, 2008 22:23

PinkFloyd pisze:Robili Ci logi dynamiczne w czasie jazdy, czy tylko podłączyli vaga na postoju?
w czasie jazdy



[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/golf/][size=117][color=red][b]VW Golf III GT TDI created by Rojbert[/b][/color][/size][/url]
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/audi/][size=117][color=green][b]Audi A4 Avant S-Line 1.9 TDi 143KM[/b][/color][/size][/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz paź 12, 2008 22:27

Jezeli do 300 tys obr słabo ciagnie a dobrze od 3 tys to moze gruszka turbiny jest źle wyregulowana.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz paź 12, 2008 22:39

a hamulce mają to wspólnego, że idą na podciśnieniu, które generuje Vacumpompa czyli pompa podciśnienia, jej błędne funkcjonowanie objawia się właśnie mułowatością silnika na niskich obrotach zanim zacznie tłoczyć turbina, podciśnieniem jest sterowana turbosprężarka ale jego brak w niskich obrotach objawia się właśnie mułem w przyspieszeniu co n iektórzy tłumaczą błednym działaniem przepływomierza a mało kto zwraca uwagę na podciśnienie w wężykach.


Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz paź 12, 2008 22:45

Kuknij na sztangę turbiny , zobacz czy przy zapalaniu silnika gruszka wciąga sztangę około 2cm , a po zgaszeniu silnika sztanga swobodnie opada 2cm
PinkFloyd pisze:moze gruszka turbiny jest źle wyregulowana.
Może byc, ale lag pojawił sie koledze dopiero po jakimś czasie
PinkFloyd pisze:logi dynamiczne grup 003,008 0 011
No przydałoby sie zobaczyć
rojbert pisze:co mają hamulce wspólnego z tym tematem ?
A mają bardzo dużo - słowo klucz : PODCIŚNIENIE
rojbert pisze:może katalizator jest zapchany
Niewykluczone


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
rojbert
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: ndz kwie 02, 2006 14:00
Lokalizacja: Leszno

Post autor: rojbert » pn paź 13, 2008 09:19

homsky pisze:Kuknij na sztangę turbiny , zobacz czy przy zapalaniu silnika gruszka wciąga sztangę około 2cm , a po zgaszeniu silnika sztanga swobodnie opada 2cm
PinkFloyd pisze:moze gruszka turbiny jest źle wyregulowana.
Może byc, ale lag pojawił sie koledze dopiero po jakimś czasie
PinkFloyd pisze:logi dynamiczne grup 003,008 0 011
No przydałoby sie zobaczyć
rojbert pisze:co mają hamulce wspólnego z tym tematem ?
A mają bardzo dużo - słowo klucz : PODCIŚNIENIE
rojbert pisze:może katalizator jest zapchany
Niewykluczone

sztanga pracuje prawidłowo
wężyki wyglądają ok

nie wiem co dalej z tym zrobić ?



[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/golf/][size=117][color=red][b]VW Golf III GT TDI created by Rojbert[/b][/color][/size][/url]
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/audi/][size=117][color=green][b]Audi A4 Avant S-Line 1.9 TDi 143KM[/b][/color][/size][/url]

przemik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw paź 09, 2008 16:40
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » pn paź 13, 2008 10:29

Co masz zrobic juz zostalo napisane....
Zaloguj dynamicznie grupy 011,010,003,008 i zaprezentuj na forum...


Golf II ...1V... jedyne 400 tysi na szafie...
A4 B5 TDi Avant ... AFN ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 155 gości