Problem z turbiną w TDI AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z turbiną w TDI AFN
Witajcie
mam pewnien problem z turbią w moin TDi 110km (AFN) a mianowicie czasami poprostu nie jedzie z dołu dopiero jak przekroczy 3000 obrotów to czuć że jedzie.
dwa miesiące temu pojechalem w mojej okolicy do frmy która zajmuje się turbosprężarkami i stwierdzili zanagarowanie zmiennej geometrii. jako że chciałem się pozbyć problemu i zdecydowałem się na czyszczenie, kosztowało mnie to 900zł
po dwóch miesiącach i przejechaniu około 3000km problem znów się pojawił
oczywiście zaworek N75, EGR i przepływomierz jest sprawdzony za pierwszym razem i teraz także i wszystko jest ok.
co moze być z tym pojazdem bo powiem szczerze mam już dość
jeden ze znajomych mówi ze może katalizator jest zapchany i dlatego turbo się zapycha
co sądzicie o tym problemie ?
mam pewnien problem z turbią w moin TDi 110km (AFN) a mianowicie czasami poprostu nie jedzie z dołu dopiero jak przekroczy 3000 obrotów to czuć że jedzie.
dwa miesiące temu pojechalem w mojej okolicy do frmy która zajmuje się turbosprężarkami i stwierdzili zanagarowanie zmiennej geometrii. jako że chciałem się pozbyć problemu i zdecydowałem się na czyszczenie, kosztowało mnie to 900zł
po dwóch miesiącach i przejechaniu około 3000km problem znów się pojawił
oczywiście zaworek N75, EGR i przepływomierz jest sprawdzony za pierwszym razem i teraz także i wszystko jest ok.
co moze być z tym pojazdem bo powiem szczerze mam już dość
jeden ze znajomych mówi ze może katalizator jest zapchany i dlatego turbo się zapycha
co sądzicie o tym problemie ?
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/golf/][size=117][color=red][b]VW Golf III GT TDI created by Rojbert[/b][/color][/size][/url]
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/audi/][size=117][color=green][b]Audi A4 Avant S-Line 1.9 TDi 143KM[/b][/color][/size][/url]
Re: Problem z turbiną w TDI AFN
Zrób logi dynamiczne grup 003,008 0 011 widze ze masz chipowany, moze programik nie taki - nie raz na forum sie z tym spotkałem.rojbert pisze:Witajcie
mam pewnien problem z turbią w moin TDi 110km (AFN) a mianowicie czasami poprostu nie jedzie z dołu dopiero jak przekroczy 3000 obrotów to czuć że jedzie.
dwa miesiące temu pojechalem w mojej okolicy do frmy która zajmuje się turbosprężarkami i stwierdzili zanagarowanie zmiennej geometrii. jako że chciałem się pozbyć problemu i zdecydowałem się na czyszczenie, kosztowało mnie to 900zł
po dwóch miesiącach i przejechaniu około 3000km problem znów się pojawił
oczywiście zaworek N75, EGR i przepływomierz jest sprawdzony za pierwszym razem i teraz także i wszystko jest ok.
co moze być z tym pojazdem bo powiem szczerze mam już dość
jeden ze znajomych mówi ze może katalizator jest zapchany i dlatego turbo się zapycha
co sądzicie o tym problemie ?
Re: Problem z turbiną w TDI AFN
byłem na VAG'u i podobno wszystko jest okiPinkFloyd pisze:Zrób logi dynamiczne grup 003,008 0 011 widze ze masz chipowany, moze programik nie taki - nie raz na forum sie z tym spotkałem.rojbert pisze:Witajcie
mam pewnien problem z turbią w moin TDi 110km (AFN) a mianowicie czasami poprostu nie jedzie z dołu dopiero jak przekroczy 3000 obrotów to czuć że jedzie.
dwa miesiące temu pojechalem w mojej okolicy do frmy która zajmuje się turbosprężarkami i stwierdzili zanagarowanie zmiennej geometrii. jako że chciałem się pozbyć problemu i zdecydowałem się na czyszczenie, kosztowało mnie to 900zł
po dwóch miesiącach i przejechaniu około 3000km problem znów się pojawił
oczywiście zaworek N75, EGR i przepływomierz jest sprawdzony za pierwszym razem i teraz także i wszystko jest ok.
co moze być z tym pojazdem bo powiem szczerze mam już dość
jeden ze znajomych mówi ze może katalizator jest zapchany i dlatego turbo się zapycha
co sądzicie o tym problemie ?
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/golf/][size=117][color=red][b]VW Golf III GT TDI created by Rojbert[/b][/color][/size][/url]
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/audi/][size=117][color=green][b]Audi A4 Avant S-Line 1.9 TDi 143KM[/b][/color][/size][/url]
zbiera Ci się z dołu dramolnie więc to nie turbina (900 zł - za czyszczenie - nieźle Cię skasowali - nicponie) sprwwdź czy wężyki od podciśnienia nigdzie nie pospadały.
Czy czasem nie zauważyłeś takiego czegoś, ze hamulce gorzej działają ? jakby serwa brakowało ?
Czy czasem nie zauważyłeś takiego czegoś, ze hamulce gorzej działają ? jakby serwa brakowało ?
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 22:10 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
nie, hamulce są ok, a tak na marginiesie co mają hamulce wspólnego z tym tematem ?Sztomel pisze:zbiera Ci się z dołu dramolnie więc to nie turbina (900 zł - za czyszczenie - nieźle Cię skasowali - nicponie) sprwwdź czy wężyki od podciśnienia nigdzie nie pospadały.
Czy czasem nie zauważyłeś takiego czegoś, ze hamulce gorzej działają ? jakby serwa brakowało ?
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/golf/][size=117][color=red][b]VW Golf III GT TDI created by Rojbert[/b][/color][/size][/url]
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/audi/][size=117][color=green][b]Audi A4 Avant S-Line 1.9 TDi 143KM[/b][/color][/size][/url]
w czasie jazdyPinkFloyd pisze:Robili Ci logi dynamiczne w czasie jazdy, czy tylko podłączyli vaga na postoju?
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/golf/][size=117][color=red][b]VW Golf III GT TDI created by Rojbert[/b][/color][/size][/url]
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/audi/][size=117][color=green][b]Audi A4 Avant S-Line 1.9 TDi 143KM[/b][/color][/size][/url]
a hamulce mają to wspólnego, że idą na podciśnieniu, które generuje Vacumpompa czyli pompa podciśnienia, jej błędne funkcjonowanie objawia się właśnie mułowatością silnika na niskich obrotach zanim zacznie tłoczyć turbina, podciśnieniem jest sterowana turbosprężarka ale jego brak w niskich obrotach objawia się właśnie mułem w przyspieszeniu co n iektórzy tłumaczą błednym działaniem przepływomierza a mało kto zwraca uwagę na podciśnienie w wężykach.
Kuknij na sztangę turbiny , zobacz czy przy zapalaniu silnika gruszka wciąga sztangę około 2cm , a po zgaszeniu silnika sztanga swobodnie opada 2cm
Może byc, ale lag pojawił sie koledze dopiero po jakimś czasiePinkFloyd pisze:moze gruszka turbiny jest źle wyregulowana.
No przydałoby sie zobaczyćPinkFloyd pisze:logi dynamiczne grup 003,008 0 011
A mają bardzo dużo - słowo klucz : PODCIŚNIENIErojbert pisze:co mają hamulce wspólnego z tym tematem ?
Niewykluczonerojbert pisze:może katalizator jest zapchany
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
homsky pisze:Kuknij na sztangę turbiny , zobacz czy przy zapalaniu silnika gruszka wciąga sztangę około 2cm , a po zgaszeniu silnika sztanga swobodnie opada 2cm
Może byc, ale lag pojawił sie koledze dopiero po jakimś czasiePinkFloyd pisze:moze gruszka turbiny jest źle wyregulowana.
No przydałoby sie zobaczyćPinkFloyd pisze:logi dynamiczne grup 003,008 0 011
A mają bardzo dużo - słowo klucz : PODCIŚNIENIErojbert pisze:co mają hamulce wspólnego z tym tematem ?
Niewykluczonerojbert pisze:może katalizator jest zapchany
sztanga pracuje prawidłowo
wężyki wyglądają ok
nie wiem co dalej z tym zrobić ?
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/golf/][size=117][color=red][b]VW Golf III GT TDI created by Rojbert[/b][/color][/size][/url]
[url=http://www.ropert.internetdsl.pl/audi/][size=117][color=green][b]Audi A4 Avant S-Line 1.9 TDi 143KM[/b][/color][/size][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 155 gości