Wyciek w okolicy IC

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zgrzytek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 12:03
Lokalizacja: drawsko pom
Kontakt:

Wyciek w okolicy IC

Post autor: zgrzytek » pn paź 06, 2008 13:03

Witam braci od vw,,,,,mam pytanko -zauważyłem ze przecieka mi chłodniczka od ite-culera tj..patrzącv od przodu na moja borunie to znajduje sie z lewej strony pod lampa,,,,zdjałem ta osłonkew zderzaku i patrze ze cieknie a przyczyna tego to plastik od nadkola który obcierał ja i przetarł....moje pytanie to z kąd pobiera ona cziecz do chłodzenia-[wydaje mi sie ze cziecz jest ta sama co w zbiorniczku wyrównawczym,a poziom narazie w nim jest] i czy moze byc ten przeciek przyczyna - spadku mocy auta/////pozdrawiam was...hej
Ostatnio zmieniony pn paź 06, 2008 13:39 przez zgrzytek, łącznie zmieniany 1 raz.


piotr'/'/'/'

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn paź 06, 2008 13:12

zgrzytek, intercooler nie jest chlodzony zadna ciecza :P

jest chlodzony powietrzem

albo masz zaolejony IC albo masz gdzies wyciek z uladu chlodzenia


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

zgrzytek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 12:03
Lokalizacja: drawsko pom
Kontakt:

Post autor: zgrzytek » pn paź 06, 2008 22:42

Adamm pisze:zgrzytek, intercooler nie jest chlodzony zadna ciecza :P

jest chlodzony powietrzem

albo ma :pub: sz zaolejony IC albo masz gdzies wyciek z uladu chlodzenia
witaj...dzieki za info,kamien mi spadł z serca jutro zobacze czy gdziej indziej nie cieknie,,,,--aha,,,a jak bedzie zawalona ta chłodniczka to ja trzeba przedmuchac co nie,ale najlepiej ja zdemontuje i obejze na stole.....dzieki i pozdro...hej :kufel:


piotr'/'/'/'

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn paź 06, 2008 23:29

zgrzytek, jak zdemotujesz IC to mozesz go w srodku wymyc woda z ludwikiem, dobrze wyplukac i wysuszyc :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

zgrzytek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 12:03
Lokalizacja: drawsko pom
Kontakt:

Post autor: zgrzytek » śr paź 08, 2008 07:38

Adamm pisze:zgrzytek, jak zdemotujesz IC to mozesz go w srodku wymyc woda z ludwikiem, dobrze wyplukac i wysuszyc :)
:blush: witaj//////sory ze znowu cie mecze,,,w sobotke bede chyba wyjmował ten IC,powiedz ni jak go wyjmne to nic z niego nie poleci - co nie,,,,a gdy sie okaze ze jest gdzies przetarty do trzeba go spawac lub kupic nowy-nie wolno tak jerzdzic czy moge jeszcze troche polatć ,,-cco moze sie dziac jak bedzie przetarty////pozdrowionka :grrr: ,,,,hej


piotr'/'/'/'

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr paź 08, 2008 08:25

no jesli nie wali Ci turbo olejem to nic sie nie wyleje :P

raczej nie powinno sie tak jedzic bo turbo pracuje wtedy na wiekszych obrotach bo stara sie uzupelnic brak w cisnieniu (jesli cisnienie ucieka)

ale u Ciebie pewie tylko lekko sie poci


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

zgrzytek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz paź 28, 2007 12:03
Lokalizacja: drawsko pom
Kontakt:

Post autor: zgrzytek » czw paź 09, 2008 12:50

Adamm pisze:no jesli nie wali Ci turbo olejem to nic sie nie wyleje :P

raczej nie powinno sie tak jedzic bo turbo pracuje wtedy na wiekszych obrotach bo stara sie uzupelnic brak w cisnieniu (jesli cisnienie ucieka)

ale u Ciebie pewie tylko lekko sie poci
witaj,,,,wiesz ze zauważyłem ze moja Borunia nie ma takiego kopa jak miał moj poprzedni Golfik ,a silniki te same 90kw-alh-i mysle ze to moze byc przyczyna tego muła w niej-normalnie od 100,muli sie strasznie..a moze wymienic ta chłodniczke lub pospawac,,jak myslisz moze to miec cos wspolnego z tym muleniem sie.....pozdroe ...hej


piotr'/'/'/'

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw paź 09, 2008 14:21

zgrzytek, zapnij vaga i sprawdz a nie bedziemy wrozyc z fusow ;p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości