TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam,
Mam problem z odpalaniem w seacie ibiza 1.9 tdi 101KM - bez reguly pali kiepsko coraz czesciej... czy zimny czy cieply - bez roznicy. Niedawno przeszedl kilka razy w tryb awaryjny i byl blad odchylenia cisnienia doladowania - wartosc ujemna. A zaraz potem zaczal kiepsko odpalac. Filtry powietrza i paliwa wymienione. Jak juz odpali to chodzi normalnie - nie jest slaby. Nie kopci przy odpalaniu na niebiesko. Z rozrusznika tylko po odpaleniu wydobywa sie dzwiek jakby sie zacinal ale kreci przy rozruchu normalnie. Jak tak dalej pojdzie to zajade akumulator a jest swierzy. Przewody powietrza sprawdzone jezeli chodzi o szczelnosc. Prosze o podpowiedzi w czym moze tkwic problem. Teraz na vagu zero bledow...
Mam problem z odpalaniem w seacie ibiza 1.9 tdi 101KM - bez reguly pali kiepsko coraz czesciej... czy zimny czy cieply - bez roznicy. Niedawno przeszedl kilka razy w tryb awaryjny i byl blad odchylenia cisnienia doladowania - wartosc ujemna. A zaraz potem zaczal kiepsko odpalac. Filtry powietrza i paliwa wymienione. Jak juz odpali to chodzi normalnie - nie jest slaby. Nie kopci przy odpalaniu na niebiesko. Z rozrusznika tylko po odpaleniu wydobywa sie dzwiek jakby sie zacinal ale kreci przy rozruchu normalnie. Jak tak dalej pojdzie to zajade akumulator a jest swierzy. Przewody powietrza sprawdzone jezeli chodzi o szczelnosc. Prosze o podpowiedzi w czym moze tkwic problem. Teraz na vagu zero bledow...
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
wydaje mi się że któryś pompowtrysk (lub pompowtryski) się kończy. A czy byłeś na porządnym VAG-u bo wydaje mi się że jednak powinien wykazać jakieś błędy, proponowałbym podjechać do serwisu na VAG-a lub do tunera.ornos pisze:Witam,
Mam problem z odpalaniem w seacie ibiza 1.9 tdi 101KM - bez reguly pali kiepsko coraz czesciej... czy zimny czy cieply - bez roznicy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 14:43
- Lokalizacja: Zawiercie
Witam
Mam podobny problem. Po nocy silnik ciężko pali, kontrolka świec zapala się na dwie góra trzy sekundy i gaśnie. Czy warto wymieniać świece żarowe, jeśli tak to czy należy przy tym zwrócić na coś szczególnego ?
korzystajc z okazji mam jeszcze jeden problem:
wskaźnik temperatury na konsoli w aucie cały czas wskazuje zero stopni, który czujnik jest za to odpowiedzialny i gdzie on może się znajdować????
Mam podobny problem. Po nocy silnik ciężko pali, kontrolka świec zapala się na dwie góra trzy sekundy i gaśnie. Czy warto wymieniać świece żarowe, jeśli tak to czy należy przy tym zwrócić na coś szczególnego ?
korzystajc z okazji mam jeszcze jeden problem:
wskaźnik temperatury na konsoli w aucie cały czas wskazuje zero stopni, który czujnik jest za to odpowiedzialny i gdzie on może się znajdować????
No i po problemie - pomogła wymiana szczotkotrzymacza w rozruszniku , dwóch szczotek prawie wogóle nie było .mardow pisze:Golf IV , 1.9 TDI (90KM) - rano odpala za drugim razem , co może być przyczyną ?
Dodam że po odpaleniu za drugim razem silnik pracuje równo i nie kopci , po prostu wszystko jest o.k. ale denerwujące jest to odpalanie za drugim razem
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob wrz 06, 2008 20:36
- Lokalizacja: POLSKA
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
jamesnajnowszy pisze:CO ZROBIĆ Z TYM MOIM TDI?
JAK JEST ZIMNY PALI OK JAK GORĄCY JEST GORZEJ
MECHANIK POLECIŁ ZMIANĘ WARTOŚCI DAWKI ROZRUCHOWEJ POPRZEZ ZMIANĘ SOFTU
ZASTANAWIAM SIĘ CZY TO JEST JEDYNE ROZWIĄZANIE TEGO PROBLEMU I CZY NIE MOŻNA TEGO ZROBIĆ
NP. POPRZEZ MECHANICZNE USTAWIENIE POMPY WTRYSKOWEJ
nie kombinuj - nie ma takiej możliwości, tylko zmiana map startowych, jak chcesz to tu możesz zaciągnąć info: www.powerchip.pl
Ostatnio zmieniony wt wrz 30, 2008 08:40 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem to samo w IV-ce - pomogła zmiana softu (500zł z półroczną gwarancją w "Diesel-Serwis" Zdzisław i Robert Mądry - polecam ,zakład jest w Olsztynie )jamesnajnowszy pisze:CO ZROBIĆ Z TYM MOIM TDI?
JAK JEST ZIMNY PALI OK JAK GORĄCY JEST GORZEJ
MECHANIK POLECIŁ ZMIANĘ WARTOŚCI DAWKI ROZRUCHOWEJ POPRZEZ ZMIANĘ SOFTU
ZASTANAWIAM SIĘ CZY TO JEST JEDYNE ROZWIĄZANIE TEGO PROBLEMU I CZY NIE MOŻNA TEGO ZROBIĆ
NP. POPRZEZ MECHANICZNE USTAWIENIE POMPY WTRYSKOWEJ
miałem kiedyś podobny problem w III-ce , pomogła wymiana wszystkich świectcharecki pisze:witam,ja mam troszkę inny problem.mój golf 3 1,9TDI pali ciężko zarówno zimny jak i ciepły.przy zimnym silniku podgrzeje świece nawet 3 razy i wraz muszę sporo po kręcić zanim go odpalę.po zapaleniu przez chwile pracuje nie równo i kopci.co może być tego przyczyną?
Mój Golf 3 1.9 td palil idealnie - zarowno zimny jak i cieply, aż pewnego dnia z rana klapa, ciezko odpalic, ale gdy tylko odpali i zgasze to juz za drugim razem nie ma tego problemu, po odpaleniu kupa czarnego dymu sie pojawia ale tylko za 1 razem pozniej juz normalnie.. świece sprawdzilem, wszystkie dzialaja!! wicie co to moze byc?
Sprawdż szczotki w rozruszniku - wyżej opisałem mój problem , mi pomogło.Kukeszko pisze:Mój Golf 3 1.9 td palil idealnie - zarowno zimny jak i cieply, aż pewnego dnia z rana klapa, ciezko odpalic, ale gdy tylko odpali i zgasze to juz za drugim razem nie ma tego problemu, po odpaleniu kupa czarnego dymu sie pojawia ale tylko za 1 razem pozniej juz normalnie.. świece sprawdzilem, wszystkie dzialaja!! wicie co to moze byc?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości