Obroty na biegu jalowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz5delm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: lukasz5delm » wt wrz 30, 2008 21:29

Panowie ja już mam mętlik w głowie. To czym w końcu się reguluję te obroty. Mam golfa III TD z pompą wtryskową bez tej wajchy od przyspieszacza zapłonu.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt wrz 30, 2008 21:34

lukasz5delm pisze:Panowie ja już mam mętlik w głowie. To czym w końcu się reguluję te obroty. Mam golfa III TD z pompą wtryskową bez tej wajchy od przyspieszacza zapłonu.
To regulujesz śrubka nr 3 znajduje sie ona od wewnetrznej strony pompy od silnika. - najpierw odkrecasz kontre, nagrzewasz auto do 90st., włączasz elektroniczne obroty na desce i krecisz jak bedziesz miał ok 910-930 obr.



lukasz5delm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: lukasz5delm » wt wrz 30, 2008 21:37

PinkFloyd pisze:
andrew.zbyrko pisze:Zgadza sie, ale kolega pisze że ma starszą pompe, w której nie ma tej regulacji, były one chyba w golf II, i tam z tego co się orientuje obroty reg sie wydatkiem szczątkowym, bodajże governor ma troszke inną budowę i tych pompach..
W AAZ sa dwie pompy wtryskowe do konca 94 z recznym przyspieszcazcem i pionowa śrubka regulacji i po 95r z automatycznym regulatorem przyspieszcza - innych nie było. W pierwszej obroty regulujemy nr 1 a w drugiej z uwagi ze nie ma śrubki nr 1 regulujemy śruba nr 3 a nie wydatkiem.
Śrubką numer 3 to znaczy ??



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt wrz 30, 2008 21:45

bedzie tak jak kolega Pink Floyd pisze..
sory za pomyłke


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

lukasz5delm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: lukasz5delm » śr paź 01, 2008 09:36

OKI, spoko dziękuję Wam koledzy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 177 gości