Obroty na biegu jalowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
To regulujesz śrubka nr 3 znajduje sie ona od wewnetrznej strony pompy od silnika. - najpierw odkrecasz kontre, nagrzewasz auto do 90st., włączasz elektroniczne obroty na desce i krecisz jak bedziesz miał ok 910-930 obr.lukasz5delm pisze:Panowie ja już mam mętlik w głowie. To czym w końcu się reguluję te obroty. Mam golfa III TD z pompą wtryskową bez tej wajchy od przyspieszacza zapłonu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Śrubką numer 3 to znaczy ??PinkFloyd pisze:W AAZ sa dwie pompy wtryskowe do konca 94 z recznym przyspieszcazcem i pionowa śrubka regulacji i po 95r z automatycznym regulatorem przyspieszcza - innych nie było. W pierwszej obroty regulujemy nr 1 a w drugiej z uwagi ze nie ma śrubki nr 1 regulujemy śruba nr 3 a nie wydatkiem.andrew.zbyrko pisze:Zgadza sie, ale kolega pisze że ma starszą pompe, w której nie ma tej regulacji, były one chyba w golf II, i tam z tego co się orientuje obroty reg sie wydatkiem szczątkowym, bodajże governor ma troszke inną budowę i tych pompach..
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 177 gości