Jak jest umieszczona grucha turbiny w 2.0 TDI 140KM ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Yacko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob lip 07, 2007 13:43
Lokalizacja: Kujawy

Jak jest umieszczona grucha turbiny w 2.0 TDI 140KM ?

Post autor: Yacko » wt wrz 30, 2008 10:41

Czy w MK V 2.0 TDI 140KM grucha sterująca łopatkami turbiny jest nadal montowana mieszkiem w dół narażając ją na zanieczyszczenia i powodując wcześniejsze zużycie ?



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Jak jest umieszczona grucha turbiny w 2.0 TDI 140KM ?

Post autor: uysy » wt wrz 30, 2008 12:19

Yacko pisze:Czy w MK V 2.0 TDI 140KM grucha sterująca łopatkami turbiny jest nadal montowana mieszkiem w dół narażając ją na zanieczyszczenia i powodując wcześniejsze zużycie ?
Tak, tyle, że wcześniejsze zużycie występuje głownie w wydzwonionych autach w których brakuje najczęściej osłon i uszczelek więc woda i syf dostają się do komory silnika. W autach bezwypadkowych problem raczej nie występuje.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Jak jest umieszczona grucha turbiny w 2.0 TDI 140KM ?

Post autor: doggie » wt wrz 30, 2008 12:21

Yacko pisze:Czy w MK V 2.0 TDI 140KM grucha sterująca łopatkami turbiny jest nadal montowana mieszkiem w dół narażając ją na zanieczyszczenia i powodując wcześniejsze zużycie ?


[ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 ]
uysy pisze: Tak, tyle, że wcześniejsze zużycie występuje głownie w wydzwonionych autach w których brakuje najczęściej osłon i uszczelek więc woda i syf dostają się do komory silnika. W autach bezwypadkowych problem raczej nie występuje.
zgadza się, pierwszy raz słyszę o takim problemie w sprawnym aucie



Yacko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob lip 07, 2007 13:43
Lokalizacja: Kujawy

Post autor: Yacko » wt wrz 30, 2008 12:50

Niestety ale nie macie racji, nawet w autach bezwypadkowych i ze wszelkimi osłonami gruchy zuzywają się dużo szybciej niż w pozycji od góry. Popytajcie mechaników, którzy robią duzo TDI, np. na forum Mastersa. Sam doświadczyłem tego problemu pomimo, że mam auto bezwypadkowe i z osłonami to grucha przerdzewiała.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 30, 2008 12:57

słyszałem o tym rdzewieniu ale przeceiez podczas jazdy to od razu ta cała woda wyparuje ?

moze profilaktycznie jakiś hammerrite odporny na temp załatwi sprawę ?



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt wrz 30, 2008 13:04

cowboy pisze:słyszałem o tym rdzewieniu ale przeceiez podczas jazdy to od razu ta cała woda wyparuje ?
Tam woda ma się nie dostawać i tyle :) Jednak polskie realia są jakie są i rzeczywiście usterkowość bączków "patrzących" w dół jest większa.
Poczytaj na forum Mastersa - tam wiedzą wszystko :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości