duuży problem z odpaleniem!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kabelman » ndz wrz 28, 2008 18:36

tak.bawie się elektryką i mechaniką ale podstawa to merc.też mam orginał.co do golfa to w końcu skomunikowałem się z silnikiem i wykasowałem błędy ale notorycznie pojawia mi się 17978 - Zablokowany komputer sterujący
P1570 - 35-00 - -
poza tym w bloku 004 poz 2 specifid start mam wartość 11.2.wydaje mi się że o wiele za dużo wskazuje.pewnie trzeba sie pobawić pompą! ale co z tym blokującym się sterownikiem?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 28, 2008 18:51

kabelman pisze:17978 - Zablokowany komputer sterujący
coś z immo ;) pewnie coś z elektryką
kabelman pisze:poza tym w bloku 004 poz 2 specifid start mam wartość 11.2.wydaje mi się że o wiele za dużo wskazuje
daj 000 i 000BS



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 28, 2008 19:19

rozrzad masz oby dobrze poskladany?

Obrazek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kabelman » ndz wrz 28, 2008 20:47

00BS? możesz troszeczkę dokładniej wyjaśnic z czym to się je/?



Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » ndz wrz 28, 2008 22:17

00BS to grupa 00 w vagu a BS to basic setings.
czyli wybierasz grupe 00 klikasz go i na dole z lewej strony klikasz switch to basic setings :wink:



kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kabelman » pn wrz 29, 2008 20:38

AAAA widzisz!!! mam ten tester od niedawna i paru spraw nie wiem,co do rozrządu to na 100% dobrze ustawiony.cały czas się zastanawiam jednak czy głowica w pompie podchodzi z mk4 do mk3.ba ja właśnie mam z mk4 90 KM,,,

[ Dodano: 06 Paź 2008 13:51 ]
witam ponownie...zatargałem auto do innego pompiarza...posprawdzał i stwierdził że rozrząd ok tylko nie mam zasterowania na RSW??w vagu pokazuje mi 0,760mv więc chyba działa.???o co tutaj biega/??

[ Dodano: 21 Paź 2008 21:45 ]
Panowie bo dluuugiej walce zalatwiłem w końcu pompę o takich samych numerach i auto odpaliło.tylko znowu problem..teraz jak jest ciepły pali na strzał..a jak zimny to trzeba kręcić i auto zapala nierównomiernie,trzesie silnikiem kłęby dymu(białego) z rury.Po chwili silnik zaczyna pracować normalnie,troche przydymia ale jeżdzi normalnie.słaby trochę jest.na ciepłym ustawiłem dawkę na 3,8.ale czytałem trochę o dawce startowej..może mnie ktoś nakierować jak to sprawdzić i zrobić żeby bylo lepiej? aha świece grzeją,wymieniłem wszystkie na nowe.......



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości