duuży problem z odpaleniem!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Panowie cały dzień walki z nastawnikiem i zero wyników.tam i z powrotem,milimetr za milimetrem,,i nic,,ktoś mi zasugerował że immobilajzer może trzymać,,ale co może trzymać???nastawnik zalożyłem starymna jakim chodził prawie 200 tysia..dalej nic..ani nie zakaszle..ręce opadają,,nigdy więcej diesla,,,
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
kabelman, oj odrazu nigdy wiecej
ja moge powiedziec nigdy wiecej benzyny
jesli rozrzad masz na fabryke, to poluzuj pompe i pchnij ja do silnika (przylap potem tylko na jedna srube i probuj odpalic, jesli nie pomoze to znow kawalek dalej.)
jest jeszcze mozliwosc ze zle pompe zlozyles ale to raczej male prawdopodobienstwo.
po pierwsze najwazniejsze , zalales ropa pompe po zalozeniu przed odpaleniem?
po drugie czy po poluzowaniu nakretek na wtryskach i probie zapalenia pojawia sie i wybija paliwo na wszysktich?
po trzecie czy kabelek zaworu odcinajacego paliwo jest zalozony?
ja moge powiedziec nigdy wiecej benzyny
jesli rozrzad masz na fabryke, to poluzuj pompe i pchnij ja do silnika (przylap potem tylko na jedna srube i probuj odpalic, jesli nie pomoze to znow kawalek dalej.)
jest jeszcze mozliwosc ze zle pompe zlozyles ale to raczej male prawdopodobienstwo.
po pierwsze najwazniejsze , zalales ropa pompe po zalozeniu przed odpaleniem?
po drugie czy po poluzowaniu nakretek na wtryskach i probie zapalenia pojawia sie i wybija paliwo na wszysktich?
po trzecie czy kabelek zaworu odcinajacego paliwo jest zalozony?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
witam wszystkich ponownie!! sprwy stoją tak,,,golfik wyladowal u pompiarza ktory stwierdzil ze byla pompa przestawiona o 180 stopni.nie wiem czy to mozliwe ale niech mu bedzie...w miedzy czasie zabawy z pompka mialem zwarcie na wiązce od włącznika świateł do bezpieczników,pompiarz ustawił pompe ale nie odpali bo na zawór STOP nie ma zasilania.ma ktoś jakis opis lub schemat żeby zobaczyć kiedy moduł zasteruje ten zawór?co sie mogło podziać?ECU? czy wiązka? a może cały rozdzielacz prądowy(to cos nad nogami kierowcy)...
powiedział mi że się zna na pompach a nie na elektronice..wymieniłem wczoraj całą centralkę z przekaźnikami i bezpiecznikami i po włączeniu zasilania pojawia się 12v na zaworku.oczywiście auto nie odpala.podpiąłem vaga i z żadnym sterownikiem się nie połączyłem.a wiem że przed wymianą centralki robiłem teścik w silniku i immo.źle kabelki podpięte?chyba kupię silnik...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości