Pomocy z turbo MK2 garrett T3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sebii78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:00
Lokalizacja: Żory

Pomocy z turbo MK2 garrett T3

Post autor: sebii78 » czw wrz 25, 2008 22:56

Witam mam problem z turbina która wedłóg mnie chyba pada chodzi że doładowanie po wpięci wskażnika ledwo podnosi od zera .Sprawdziłem zawór który został zakręcony na amen ,zawór wg tez jest zamknięty wąż od turbo do kolektora też został sprawdzony .Nawet po zaślepieniu wg też ciśnienie nie rośnie ,łopatki wygladaja na całe lekki luz na wirniku olej pewnie troche pożera Juz sam niewiem co to może byc za przyczyna jakies nieszczelności tylko gdzie wszystko wyglada na szczelne .wasze opinie mile widziane. Dodam że turbo to garrett T3 MK2 JR.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt wrz 26, 2008 06:40

Albo masz zepsuty wskaźnik albo nieszczelność przy wężykach od wskaźnika.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

sebii78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr mar 26, 2008 20:00
Lokalizacja: Żory

Post autor: sebii78 » ndz wrz 28, 2008 11:23

Własnie miernik został sprawdzony razem z przewodami i tp i jest ok wszystko wskazuje na zbyt słabe doładowanie które jest tylko na poziomie 0,2 .Po sprawdzeniu tych wszytkich rzeczy które opisałem wyżej zacznę chyba sprawdzac kolektor czy aby nie ma przedmuchu ,oczywiście ssący ,lub pozostaje jeszcze sprawdzenie łopatek wirnika po stronie gorącej czy szlak ich nie trafił ale chyba są odporne na temperature .Myśle tez czy dawka paliwa jest nie zamała bo auto jest dość oszczędne i nie kopci z nadmiaru zbyt zadużej dawki .Niewiem czy ktoś tam nie dłubał jak go kupiłem. :helm:



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » ndz wrz 28, 2008 11:40

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=15
troche o T3

skoro sprawdzałes wskazik i przewód do niego to gdzies na lewo musi ukiekac powietrze
T3 powinno w seri miec ok 0,7 bar jak pamietam
sebii78 pisze:.Nawet po zaślepieniu wg też ciśnienie nie rośnie
a co zrobiłes ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości