Przy zapalaniu szarpie....jak by nie palił na jeden cylinder

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Przy zapalaniu szarpie....jak by nie palił na jeden cylinder

Post autor: Lucki » sob wrz 27, 2008 14:18

Witam. Mam taki problem z moja nowa 3 - ką. Przy zapalaniu auto szarpie jak by nie palił na jeden cylinder. Świece ok bo sprawdzałem miernikiem.
W czym szukać rozw. problemu ?

Pozdr.



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz wrz 28, 2008 20:36

napisz cos wiecej, czy tylko na zimnym silniku, zeby miec pewnosc, ze swiece sa sprawne nalezalo by je wykrecic i sprawdzic, czy grzeja



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz wrz 28, 2008 20:55

Lucki pisze:Świece ok bo sprawdzałem miernikiem.
Jak sprawdziłes miernikiem , jakie wartości były ???


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz wrz 28, 2008 22:07

homsky pisze:Lucki napisał/a:
Świece ok bo sprawdzałem miernikiem.



Jak sprawdziłes miernikiem , jakie wartości były ???
Swiece najlepiej wykręcić i połaczyć na krótko z akumulatorem, i zobaczyć jak się nagrzewają [ po kilku sek powinny być czerwone]

ew. za późny kąt wtrysku i też wtedy będzie ciężej zapalał na zimnym


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz wrz 28, 2008 22:19

andrew.zbyrko pisze:Swiece najlepiej wykręcić i połaczyć na krótko z akumulatorem
Nie ma takiej potrzeby , miernik prawde powie :grin:
ew. za późny kąt wtrysku i też wtedy będzie ciężej zapalał na zimnym
_________________
Może być


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
daszczyk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 22:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: daszczyk » pn wrz 29, 2008 12:05

mam to samo świece dobre, ale wiem, że to wina pompy, która się delikatnie sączy przy tej sprężynie u góry i zapowietrza rurki z ropą i przy odpalaniu jest efekt nierównej pracy przez pierwsze 3 sekundy. Myślę że uszczelnienie pompy pomoże.

pozdro


Seba

grego51
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sie 30, 2008 15:08
Lokalizacja: lublin

Post autor: grego51 » pn wrz 29, 2008 17:16

A jak sprawdzić czy wogóle idzie prąd na świece na ciepłym silniku kiedy w zasadzie nie powinny sie one grzać a kontrolka świeci tylko kontrolnie?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn wrz 29, 2008 17:20

grego51 trzeba odpiąć wtyczkę z czujnika temperatury silnika to wtedy przekaźnik poda napięcie na świece.


Obrazek

grego51
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sie 30, 2008 15:08
Lokalizacja: lublin

Post autor: grego51 » wt wrz 30, 2008 00:01

Sztomel a gdzie takową wtyczkę znalesc?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt wrz 30, 2008 01:17

czujnik i jego wtyczkę znajdziesz w poniższej fotoporadzie kolegi jaszczura na jednej z wklejonych tam i opisanych fotek :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113603


Obrazek

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: Lucki » śr paź 01, 2008 10:13

Witam. Dzisaj wróciłem z delegacji i zaczynam działać :grin:


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 195 gości