Audi A4 1.9 TDI 1Z problem po remoncie silnika...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
Audi A4 1.9 TDI 1Z problem po remoncie silnika...
Autko to Audi A4 1.9 TDI 1Z 90KM rocznik 95-96
Jest już wszystko poskładane i poustawiane perfect i nie chce palić tzn:
zapali czasem i chodzi przez 4 sek jak mały traktorek, trzęsie nadwoziem i sam zgaśnie.
I tu uwaga po ściągnięciu węża od turbiny audi pali na tyk i chodzi pięknie.
Potem można węża założyć i pali ładnie. Ale zostawiony tak na noc już rano nie odpalił na tyk tylko te same jaja. Po ponownym zdjęciu węża od turbiny zapala na tyk.
Dodam jeszcze że w komputerze był ojel silnikowy ( do kompa idzie taki wężyk- nie wiem dokładnie jaki ale jakiś ciśnieniowy i to przez niego wdarł się olej) komp został wymyty benzyną ekstrakcyjną.
Dodam też że po podpięciu pod vaga na tych dziwnych objawach pozakywał błąd pompy wtryskowej (może sterownik a może pompa) a może komputer.
Jakieś sugestie panowie
[ Dodano: 25 Wrz 2008 11:18 ]
aha doszedlem to tego ze przed turbinka jest taka hm puszka z membranka i do niej idzie wężyk, jak wężyk wypne to jest wszystko OK auto wchodzi na obroty pieknie. Jak weżyk podłacze to jest taki jak by zamulony. Jest duża różnica.
Jest już wszystko poskładane i poustawiane perfect i nie chce palić tzn:
zapali czasem i chodzi przez 4 sek jak mały traktorek, trzęsie nadwoziem i sam zgaśnie.
I tu uwaga po ściągnięciu węża od turbiny audi pali na tyk i chodzi pięknie.
Potem można węża założyć i pali ładnie. Ale zostawiony tak na noc już rano nie odpalił na tyk tylko te same jaja. Po ponownym zdjęciu węża od turbiny zapala na tyk.
Dodam jeszcze że w komputerze był ojel silnikowy ( do kompa idzie taki wężyk- nie wiem dokładnie jaki ale jakiś ciśnieniowy i to przez niego wdarł się olej) komp został wymyty benzyną ekstrakcyjną.
Dodam też że po podpięciu pod vaga na tych dziwnych objawach pozakywał błąd pompy wtryskowej (może sterownik a może pompa) a może komputer.
Jakieś sugestie panowie
[ Dodano: 25 Wrz 2008 11:18 ]
aha doszedlem to tego ze przed turbinka jest taka hm puszka z membranka i do niej idzie wężyk, jak wężyk wypne to jest wszystko OK auto wchodzi na obroty pieknie. Jak weżyk podłacze to jest taki jak by zamulony. Jest duża różnica.
co do odpalania to daj logi statyczne 000BS, 001, 004, 007, 013
jeżeli chodzi o moc 003, 008, 011
i napisz dokładnie jaki to bład
jeżeli chodzi o moc 003, 008, 011
i napisz dokładnie jaki to bład
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 14:30 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
hmm błędów brak
Wężyk od EGR odpięty. Auto pali i jezdzi. Panowie co się będzie działo jak będzie jezdził na odpietym wężyku od EGR? słyszałem tez o zaślepianiu tego
Wężyk od EGR odpięty. Auto pali i jezdzi. Panowie co się będzie działo jak będzie jezdził na odpietym wężyku od EGR? słyszałem tez o zaślepianiu tego
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości