Świecą kontrolki oleju i ładowania , nie działa obrotomierz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob maja 24, 2008 08:51
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Kontakt:
Świecą kontrolki oleju i ładowania , nie działa obrotomierz
Witam mam taki nietypowy problemik - swieci mi sie kontrolka oleju i ładowania akum.....
do tego nie działa obrotomierz!!!! To zrobiło mi sie nagle z dnia na dzien!!!!!
Olej sprawdziłem jest - akumulator jest sprawny-pasek klinowy na swoim miejscu!!!
Czy ktos z was miał podobny problem? Jak sobie z tym poradzic?
edit: Temat sprecyzowałem , następnym razem będzie zsyp. Pkt.3 Reg.
damcio151
do tego nie działa obrotomierz!!!! To zrobiło mi sie nagle z dnia na dzien!!!!!
Olej sprawdziłem jest - akumulator jest sprawny-pasek klinowy na swoim miejscu!!!
Czy ktos z was miał podobny problem? Jak sobie z tym poradzic?
edit: Temat sprecyzowałem , następnym razem będzie zsyp. Pkt.3 Reg.
damcio151
Ostatnio zmieniony czw wrz 25, 2008 17:51 przez Lukas827, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
speawdź wszystkie połączenia, masa i +, na kablu od wzbudzania ma być ok12v.
przy ładowaniu na aku powyżej 13v
jeżeli kable sa ok, to przyczyną może być regulator napięcia [sztotkotrzymacz], albo diody, ew spalony alternator
przy ładowaniu na aku powyżej 13v
jeżeli kable sa ok, to przyczyną może być regulator napięcia [sztotkotrzymacz], albo diody, ew spalony alternator
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- adamciowasyl
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz paź 14, 2007 15:39
- Lokalizacja: Legnica
Co tu dziwnego ??? NIC :P:P
Po prostu siadl Ci Czujnik obrotu wału, albo gdzies sie zasniedzialy styki i nie laczy. Jest on w bloku od przodu nisko kolo filtra oleju. Wtyczka wychodzi do gory i tam sie laczy z instalacja odlacz ja i zobacz styki mozesz psiknac WD40 jak nic nie da to trzeba wymienic czujnik. Dla informacji powiem ze nie wykryje popsutego czujnika VAG (mialem tak ). Napisz czy trzyma ci dobre obroty czy moze jakies wyzsze . Tak na sluch zobacz . Na 100 TO PRZEZ TO mialem identyko zarowno kontrolka oleju jak i alternatora sie swiecily a obrotomierz nie dzialal . Sprawdz czy obroty sa ok , jak tak to odlacz wtyczke tego czujnika i odpal i zobacz , jak urosna znacznie to czujnik jest ok . POZDRAWIAM to moj 1 post:D:D:D:D:
Po prostu siadl Ci Czujnik obrotu wału, albo gdzies sie zasniedzialy styki i nie laczy. Jest on w bloku od przodu nisko kolo filtra oleju. Wtyczka wychodzi do gory i tam sie laczy z instalacja odlacz ja i zobacz styki mozesz psiknac WD40 jak nic nie da to trzeba wymienic czujnik. Dla informacji powiem ze nie wykryje popsutego czujnika VAG (mialem tak ). Napisz czy trzyma ci dobre obroty czy moze jakies wyzsze . Tak na sluch zobacz . Na 100 TO PRZEZ TO mialem identyko zarowno kontrolka oleju jak i alternatora sie swiecily a obrotomierz nie dzialal . Sprawdz czy obroty sa ok , jak tak to odlacz wtyczke tego czujnika i odpal i zobacz , jak urosna znacznie to czujnik jest ok . POZDRAWIAM to moj 1 post:D:D:D:D:
W silniku AAZ nie ma czujnika obrotów wału i nie podłączysz do niego vaga bo nie ma po co Sygnał do obrotomierza do 1Y i AAZ idzie od alternatora i w tym tkwi problem.adamciowasyl pisze:Co tu dziwnego ??? NIC :P:P
Po prostu siadl Ci Czujnik obrotu wału, albo gdzies sie zasniedzialy styki i nie laczy. Jest on w bloku od przodu nisko kolo filtra oleju. Wtyczka wychodzi do gory i tam sie laczy z instalacja odlacz ja i zobacz styki mozesz psiknac WD40 jak nic nie da to trzeba wymienic czujnik. Dla informacji powiem ze nie wykryje popsutego czujnika VAG (mialem tak ). Napisz czy trzyma ci dobre obroty czy moze jakies wyzsze . Tak na sluch zobacz . Na 100 TO PRZEZ TO mialem identyko zarowno kontrolka oleju jak i alternatora sie swiecily a obrotomierz nie dzialal . Sprawdz czy obroty sa ok , jak tak to odlacz wtyczke tego czujnika i odpal i zobacz , jak urosna znacznie to czujnik jest ok . POZDRAWIAM to moj 1 post:D:D:D:D:
- adamciowasyl
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz paź 14, 2007 15:39
- Lokalizacja: Legnica
PinkFloyd pisze:W silniku AAZ nie ma czujnika obrotów wału i nie podłączysz do niego vaga bo nie ma po co Sygnał do obrotomierza do 1Y i AAZ idzie od alternatora i w tym tkwi problem.
Tak zgadza sie moj blad nie zobaczylem o jaki silnik chodzi , ale jesli ktoś bedzie miał tak z silnikiem 1Z to taka bedzie przyczyna . Pozdrawiam (powodzenia )
witam !
Mam silnik 1Z z takim właśnie problemem z którym udało mi się uporać, przejrzałem wszystkie złącza, kostki, styki, w poszukiwaniu śniedzi, już byłem gotów zmienić czujnik obrotów bo wszystko wydawało się sprawne, prócz niego, ale przypadkiem gdy wyjąłem kostkę, która jest umieszczona pod rurą plastikową od IC i od której idzie przewód do czujnika obrotów, zobaczyłem ze przerwany jest przewód i trzyma się ledwo na izolacji, po zlutowaniu wszystko działa bez zarzutu.
Dzięki wielkie za to forum, kłaniam się wszystkim nisko
Mam silnik 1Z z takim właśnie problemem z którym udało mi się uporać, przejrzałem wszystkie złącza, kostki, styki, w poszukiwaniu śniedzi, już byłem gotów zmienić czujnik obrotów bo wszystko wydawało się sprawne, prócz niego, ale przypadkiem gdy wyjąłem kostkę, która jest umieszczona pod rurą plastikową od IC i od której idzie przewód do czujnika obrotów, zobaczyłem ze przerwany jest przewód i trzyma się ledwo na izolacji, po zlutowaniu wszystko działa bez zarzutu.
Dzięki wielkie za to forum, kłaniam się wszystkim nisko
YaeVin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości