Ciezko odpala gdy nie grzeja swiece
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
No właśnie też na to uwagę zwróciłem, że wymagane z rzeczywistym się nie zgadza, ale masz tam BS na ciepłym wyżej i jest 51 czyli ok. To na ile w BS ustawić kąt (czy tylko wykresem się sugerować??).
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Zrobie i dam znać jakie rezultaty a jka nie pomoże to co oprócz dawki rozruchowej i ewentualnie programu może być spitolone - pompa za małe ciśnienie daje, komprecha do bani??
Ostatnio zmieniony czw wrz 18, 2008 15:55 przez Turbonalepa, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Właśnie u kolegi sprawdziliśmy (golf 3 1.9 TDI ALE) ma wymagany 0,4 a aktualny 1,1 stopnia i kąt ma jak ja 50-52 i jest na niebieskiej lini idealnie, więc u mnie też musi (sprawdzę jak go rozgrzeję). Na wszelki wypadek (profilaktycznie) założe dzisiaj zaworki zwrotne na wejściu przed filtrem i na powrocie za filtrem i zobaczymy.
[ Dodano: 25 Wrz 2008 15:29 ]
Witam.
Więc tak:
Paliwo na oko się nie cofało, ale założyłem przed filtrem paliwa zaworek zwrotny i jest dużo lepiej z odpalaniem. Rano przy 8 stopniach pali za drugim obrotem wału (a palił za 6-8). Wydaje mi się, że jeszcze za słabo kręci (roczny aku) - sprawdzam ładowanie a tam 11,8 V !! Wymienię regulator napięcia naładuje aku i myślę, że problem rozwiązany.
Pozdrawiam
[ Dodano: 25 Wrz 2008 15:29 ]
Witam.
Więc tak:
Paliwo na oko się nie cofało, ale założyłem przed filtrem paliwa zaworek zwrotny i jest dużo lepiej z odpalaniem. Rano przy 8 stopniach pali za drugim obrotem wału (a palił za 6-8). Wydaje mi się, że jeszcze za słabo kręci (roczny aku) - sprawdzam ładowanie a tam 11,8 V !! Wymienię regulator napięcia naładuje aku i myślę, że problem rozwiązany.
Pozdrawiam
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Nie badz taki pewny ze jest juz OK. Zobaczymy co przez nastepny tydzien bedzie sie z nim dzialo. Ale badzmy dobrej mysli.
Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Sztomel:
Lampka zapala się i gaśnie odrazu (jest wszystko ok). Chodzi o to, że jak jest pomiędzy około 14 a 6 stopni (gdy świece nie grzeją bo temp. za wysoka) to wtedy ciężko pali.
damcio:
Łdowanie jes cały czas takie niezalężnie od odbiorników prądu.
Zobaczymy jka jutro po nocce odpali.
Pozdraiwam
[ Dodano: 10 Paź 2008 10:15 ]
Więc tak - regiel wymieniony - ładowanie 13,94 V (do sterownika idzie 11,70V ale to inna bajka) i raz odpali od strzała a raz źle. Stawian na koło na wale korbowym. dzisaij sprawdzę czy się kąt nie przestawia w BS i będe wiedział. A koło i tak kupię i profilaktycznie zmienię.
Dam znać czy się coś zmeiniło po wymianie koła.
Pozdrawiam
Lampka zapala się i gaśnie odrazu (jest wszystko ok). Chodzi o to, że jak jest pomiędzy około 14 a 6 stopni (gdy świece nie grzeją bo temp. za wysoka) to wtedy ciężko pali.
damcio:
Łdowanie jes cały czas takie niezalężnie od odbiorników prądu.
Zobaczymy jka jutro po nocce odpali.
Pozdraiwam
[ Dodano: 10 Paź 2008 10:15 ]
Więc tak - regiel wymieniony - ładowanie 13,94 V (do sterownika idzie 11,70V ale to inna bajka) i raz odpali od strzała a raz źle. Stawian na koło na wale korbowym. dzisaij sprawdzę czy się kąt nie przestawia w BS i będe wiedział. A koło i tak kupię i profilaktycznie zmienię.
Dam znać czy się coś zmeiniło po wymianie koła.
Pozdrawiam
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości