Ciezko odpala gdy nie grzeja swiece

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » czw wrz 18, 2008 15:31

No właśnie też na to uwagę zwróciłem, że wymagane z rzeczywistym się nie zgadza, ale masz tam BS na ciepłym wyżej i jest 51 czyli ok. To na ile w BS ustawić kąt (czy tylko wykresem się sugerować??).

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 18, 2008 15:53

Turbonalepa pisze:(czy tylko wykresem się sugerować??).
zrób wg. wykresu na niebieską linię .... taki test, jak się poprawi o zostawisz, jak nie to zmienisz spowrotem



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » czw wrz 18, 2008 15:55

Zrobie i dam znać jakie rezultaty a jka nie pomoże to co oprócz dawki rozruchowej i ewentualnie programu może być spitolone - pompa za małe ciśnienie daje, komprecha do bani??
Ostatnio zmieniony czw wrz 18, 2008 15:55 przez Turbonalepa, łącznie zmieniany 1 raz.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 18, 2008 16:02

nie wiem czy to wina pompy czy kompresji.. chcesz to jedź na pomiar gdzieś ;)
może to być wina pompy, owszem, ale trzeba na razie spróbować inaczej problem rozwiązać ;)



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » czw wrz 18, 2008 16:27

Właśnie u kolegi sprawdziliśmy (golf 3 1.9 TDI ALE) ma wymagany 0,4 a aktualny 1,1 stopnia i kąt ma jak ja 50-52 i jest na niebieskiej lini idealnie, więc u mnie też musi (sprawdzę jak go rozgrzeję). Na wszelki wypadek (profilaktycznie) założe dzisiaj zaworki zwrotne na wejściu przed filtrem i na powrocie za filtrem i zobaczymy.

[ Dodano: 25 Wrz 2008 15:29 ]
Witam.

Więc tak:

Paliwo na oko się nie cofało, ale założyłem przed filtrem paliwa zaworek zwrotny i jest dużo lepiej z odpalaniem. Rano przy 8 stopniach pali za drugim obrotem wału (a palił za 6-8). Wydaje mi się, że jeszcze za słabo kręci (roczny aku) - sprawdzam ładowanie a tam 11,8 V !! Wymienię regulator napięcia naładuje aku i myślę, że problem rozwiązany.

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
konri
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw lis 01, 2007 13:17
Lokalizacja: Zielona Góra/Rzepin

Post autor: konri » czw wrz 25, 2008 15:35

Nie badz taki pewny ze jest juz OK. Zobaczymy co przez nastepny tydzien bedzie sie z nim dzialo. Ale badzmy dobrej mysli.


Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:

Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw wrz 25, 2008 16:54

Turbonalepa w temacie napisałeś, że trudno odpala jak nie grzeją świece, to ja mam jedno pytanie czy twierdząc że świece nie grzeją objawia się tym, że po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapali się i nie zgaśnie po chwili kontrolka świec żarowych ?


Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw wrz 25, 2008 17:49

Turbonalepa pisze:sprawdzam ładowanie a tam 11,8 V !!
tylko to ładowanie było z włączonym światłami , czy bez :?:



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » czw wrz 25, 2008 21:17

Sztomel:

Lampka zapala się i gaśnie odrazu (jest wszystko ok). Chodzi o to, że jak jest pomiędzy około 14 a 6 stopni (gdy świece nie grzeją bo temp. za wysoka) to wtedy ciężko pali.

damcio:

Łdowanie jes cały czas takie niezalężnie od odbiorników prądu.

Zobaczymy jka jutro po nocce odpali.

Pozdraiwam

[ Dodano: 10 Paź 2008 10:15 ]
Więc tak - regiel wymieniony - ładowanie 13,94 V (do sterownika idzie 11,70V ale to inna bajka) i raz odpali od strzała a raz źle. Stawian na koło na wale korbowym. dzisaij sprawdzę czy się kąt nie przestawia w BS i będe wiedział. A koło i tak kupię i profilaktycznie zmienię.

Dam znać czy się coś zmeiniło po wymianie koła.

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości