Zaczął więcej palić, jak przyczyna?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jkayser
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr mar 07, 2007 11:45
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: jkayser » śr wrz 24, 2008 14:00

Jak kupiłem swoje autko (115 KM AJM) to 2 pierwsze baki wyszło mi 6,2 w mieście i 4,9 na trasie.
Potem człowiek się przywyczaja i inaczej "depta" - teraz mi pali 7 w mieście i 5,8 na trasie :)

Może czujnik temperatury? Ten do ECU. Dymi? Lepiej jedzie?


MK4 Variant [size=134][b]TDI PD[/b][/size] 115 PS [AJM]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/265893.html][img]http://images.spritmonitor.de/265893.png[/img][/url]
Poznań, Diagnoza VAG - pw
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/236/3a59f93d19cda127.jpg[/img][/url]

maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » śr wrz 24, 2008 21:34

Nagły spadek temperatury na dworze z około 20 do poniżej 10. Wszyscy dieslowcy to przechodzą,- podejrzewam że to jest przyczyna, też tak mam. pozdro.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr wrz 24, 2008 21:46

U mnie spalanie spadło o 0,8l w miescie po wymianie czujnik temp. płynu. Na desce zawsze było 90st. Tak z ciekawosci sparwdziłem i okazało sie ze Vag widzi wtedy tylko 70st, a do osiagniecia 90st widzi omwiele mniej i dawka wtedy paliwa duza. Jak wiadomo czujnik jest dwuczesciowy i mi padł ten co daje sygnał do ECU. Po wymianie teraz 6.6, a było 7,4l.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości