Wyrzuca olej przez korek wlewu oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Wyrzuca olej przez korek wlewu oleju

Post autor: JABcok20 » ndz wrz 21, 2008 23:51

witam. silnik 1,6 td prawdopodobnie uszczelniacze zaworów do wymiany. jeżdże z 3 tygodnie z odłączona odma i efekt wyrzucania oleju sie nasilił. leci teraz przez korek wlewu oleju.
przez bagnet do sprawdzania stanu oleju kompresja nie ucieka( czyli jak rozumiem pierścienie ok?). co może byc do wymiany poza tymi uszczelniaczami( wymieniam je w tym tygodniu i chciałbym powymieniać co trzeba za jednym razem).
czy to może być wina tylko uszczelniaczy? silnik na ciepło pali gorzej niż na zimno z grzaniem świec????
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 20:37 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pn wrz 22, 2008 08:50

Rozumiem ze jak odłączyłeś wąż odmy to zatkales oba konce tak?


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn wrz 22, 2008 10:17

nie mam zatkana strone od filtra a ta od strony pokrywy mam otworzone



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pn wrz 22, 2008 10:36

nie powinno walic olejem spod korka ale moze uszczelka w korku poprostu juz sie wyrobila. Jesli by cisnienie spalin mialo przechodzic przez prowadnice zaworow to musialby byc zatkany ten waz od odmy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

vagin5

Post autor: vagin5 » pn wrz 22, 2008 12:49

boże, ale wy głupoty wypisujecie. aż głowa boli... Panowie opamiętajcie się.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pn wrz 22, 2008 12:55

No to rozwikłaj zagadke bo ja nijak nie moge znalezc przyczyny wywalania tego oleju.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

vagin5

Post autor: vagin5 » pn wrz 22, 2008 13:03

jeśli nie wiesz to lepiej niepisz wcale, bo jak czytam twoje posty to są tylko i wyłącznie glupoty. kompresja przedostająca sie prowadnicami zaworów? jak żyję to takich hipokryzji nie słyszałem. a co do *#cenzura#*, zadałeś sobie pytanie czy na odmie jest coś takiego jak separator? który ma za zadanie oddzielać olej??? jeśli nie to co się dziwisz... silnik też już pewnie starawy i nadawający się raczej na złom niż do dalszej eksploatacji jak więkrzość naszych aut. To też i kompresję puszcza. ba, nie ma silnika szczelnego jak termos, tłoki musiały by być uszczelniane gumą ,a nie metalowymi pierścieniami. edukacja edukacja i jeszcze raz edukacja.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » pn wrz 22, 2008 22:51

sory vagin ale szukam pomocy i możliwych powodów tego chlapania olejem. wymienie uszcelniacze i zobacze co sie bedzie działo. ale z tego co wiem i zauważyłem poza tymi efektami specjalnymi z olejem to silnik jest w dobrym stanie. jest z 91 roku. turbinka w stane dobrym +( dmuchała 0,6 bara, przed podkręceniem;) ) poza tym uszcelniace mogły pójść bo silnik troche leżał zanim go reaktywowałem.
pozostanie mi tylko sprawdzenie wtryskiwaczy bo pali około 6,5-7 literków. co wydaje mi się za dużo.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

vagin5

Post autor: vagin5 » wt wrz 23, 2008 01:10

chcesz ocenić stan silnika? zrób pomiar sprężania, nawet przy kiepściejszym spreżaniu może pięknie palić po przyśpieszeniu zapłonu, silnik pije Ci olej? jeśłi nie to po jaką cholere wymieniać uszczelniacze na zaworach? one są po to by olej nie dostawał się do układu dolotowego i wylotowego, a nie po to by uszczelniały tłok... . chlapanie oleju z korka norma szczególnie na odpalonym silnikuchuchanie z bagnetu też mnie specjalnie nie dziwi, a jeśli silnik ma leprze przedmuchy to będzie i olejem podkapywać, ale TO i tak nie jest wyznacznikiem sprawności czy zużycia silnika! takie tezy można stawiać tylko i wyłącznie po zmierzeniu ciśnienia sprężania i wykonaniu próby olejowej, uszczelniacze można wymieniać jak żłopie olej bo w twoim przypadku pomoże wymiana pierścieni. która i tak konieczna nie jest...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości