Wtryskiwacze 216 do AHF?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Wtryskiwacze 216 do AHF?

Post autor: uksz » pt wrz 19, 2008 13:29

Czy jak zmienię same końcówki wtryskiwaczy bez zmiany dawki paliwa tzn. chwilowy brak funduszy na virusa, to czy nie będzie to miało negatywnego wpływu na prace silnika. A może po prostu lepiej poczekać i zrobić obie rzeczy za jednym razem?
Ostatnio zmieniony sob wrz 20, 2008 20:20 przez uksz, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pt wrz 19, 2008 13:39

zmieniaj śmiało, nic złego się nie stanie



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt wrz 19, 2008 15:37

Mozliwe ze trzeba bedzie troche pompe paliwa dygnac bo wartosci dawki sie troche rozjada.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Post autor: uksz » pt wrz 19, 2008 23:38

Tzn. górę pompy wtryskowej ? Ustawić taka dawkę jak jest teraz. Dobrze zrozumiałem.


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob wrz 20, 2008 18:55

uksz pisze:Tzn. górę pompy wtryskowej ? Ustawić taka dawkę jak jest teraz. Dobrze zrozumiałem.
Tak i spawdzic czy nadmiernie nie kopci i czy nie lapie notlaufow (wieksza dynamika spalin wieksze cisnienia na sprezarce i czasem seryjny program nie radzi sobie ze zdejmowaniem)


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob wrz 20, 2008 19:01

dodam że troche sie opóźni kąt wtrysku wiec dobrze od razu ustawić



Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Post autor: uksz » pn wrz 22, 2008 11:58

Wiec Panowie ogólnie dam rade ustawić dawkę paliwa i kat wtrysku,mając Vag'a i trochę kluczy ,czy lepiej poczekać i zrobić wszytko za jednym razem tzn. Virusa i wtryskiwacze.

A no i jeszcze dwa pytanka mam:
Czy wiecie gdzie można jakoś tanio kupić końcówki wtryskiwaczy ,czy zostaje mi allegro 179 zł sztuka??


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn wrz 22, 2008 12:16

uksz pisze:Wiec Panowie ogólnie dam rade ustawić dawkę paliwa i kat wtrysku,mając Vag'a i trochę kluczy ,czy lepiej poczekać i zrobić wszytko za jednym razem tzn. Virusa i wtryskiwacze.
kąt opóźnia sie o około 20 jednostek... czyli jak masz idealnie teraz 50 to spadnie na 30, czyli jeszcze w granicach tolerancji,
moim zdaniem mozna spokojnie na seryjnym programie jeździć tylko dygnąc kąt wtrysku ew. troszke dawke zmniejszyć i zoabczyć czy nie bedzie overboostów

ja przejechałem na serii 400km i nie zanotowałem overboostów ale mam większą turbine, moze VNT15 wieksza ilość spalin mocniej bujać
uksz pisze:gdzie można jakoś tanio kupić końcówki wtryskiwaczy ,czy zostaje mi allegro 179 zł sztuka??
cena jest promocyjna na Allegro :)

moge Ci załatwić końcówki 216 BOSCHa oraz zorganizować przekładkę końcówek z regulacją na 220/300 Bar

jak bedziesz zainteresowany wal PW, dostaniesz również promocyjną ofertę ;)



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » pn wrz 22, 2008 21:33

Ja miałem podobny problem, kiedyś zamówilem u cowboya 216ki, założyłem je do zupelnie seryjnego AFNa i auto nie chodziło.. Wystraszyłem się i wyjąłem szybciutko, odesłałem następnie wtryski cowboyowi, zachował się bardzo honorowo i przyjął oczywiście.. Po założeniu seryjnych wtrysków problem ustał rzecz jasna.
Ale teraz ponownie chodzi mi po glowie pomysl by coś jednak zrobić z tym moim AFNem, auto nie chce się jakoś sprzedać, zatem zostanę z nim chyba i zrobię wirusa w końcu, myślę że chyba u Rob555a, jeśli zaproponuje fajną cene;)
Pytanie tylko czy zawalczyć z 216kami wczesniej, może wziąłbym wtryski od Ciebie cowboy ponownie, tylko chciałbym takie na AFNach przerobione, by wtyczki nie przerabiać, jest szansa ?? Skrobnij priva ile muszę sianka uzbierac na takie wtryski??
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 23, 2008 08:40

kkk13 pisze:założyłem je do zupelnie seryjnego AFNa i auto nie chodziło..
okazało się że miałeś zimny lut na kabelku od sterującego :) tam sa grube te druciki i trzeba mocno nagrzać :)

na tych wtryskach potem Kris_THC miał przyrost 40KM :) i jeździ do tej pory
kkk13 pisze:tylko chciałbym takie na AFNach przerobione, by wtyczki nie przerabiać, jest szansa ??
kup wtryski z AGR-a (mkIV) z małym przebiegiem, one mają prostokątną wtyczkę
kkk13 pisze:myślę że chyba u Rob555a, jeśli zaproponuje fajną cene;)
u uysego załatwie Ci promocję
kkk13 pisze:Skrobnij priva ile muszę sianka uzbierac na takie wtryski??
poszedł PW



Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Post autor: uksz » czw paź 02, 2008 23:35

Dzięki za pomoc koledzy.

Niestety z końcówkami muszę poczekać, zrobiłem dziś "loga" kontrolnie i niestety wyszło ze turbinka trochę przeładowuje.Sztanga już nie chodzi do końca, wiec pewnie kierownica spalin do czyszczenia. Trzeba się będzie zabrać za czyszczenie w wolnym czasie.


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 126 gości