Wymiana turbiny a dodatkowe modyfikacje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Wymiana turbiny a dodatkowe modyfikacje

Post autor: korfanty » sob wrz 20, 2008 10:25

Czy wymieniając turbinę w moim ALH na turbo od ARL muszę od razu robić korektę softu ewentualnie zmienić mapsensor? Pytam dlatego bo obecna turbina wymaga czyszczenia kierownic, a mam możliwość założyć turbo od ARL (musze tylko jeszcze rurę albo dobrej jakości złączkę do niej załatwić) a ewentualny dalsze modyfikacje (soft, wtryski) planuje dopiero na wiosnę.



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » sob wrz 20, 2008 13:57

nic ekstra nie musisz robić, będzie sobie po prostu pracować bardzo niewysilona, ewentualnie będzie potrzeba wyregulować sztangę.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob wrz 20, 2008 17:41

korfanty nie mam w tym żadnego doświadczenia ale pamiętam co na ten temat pisał kolega jaro4444, że turbo od ARL pasuje plug-&-play ale trzeba obrócić część zimną o 90* i dopasować wąż olejowy no i oczywiście wąż na szybozłączkę, ja bym pozostawił obudowę EGR z klapą gaszącą a zawór EGR zaślepił ale jeszscze jeśli chodzi o wymianę turbiny to bez zmiany softu różnica będzie nieznacznie odczuwalna (wypowiedzi innych forumowiczów z forum a4-klub.pl) bez zmiany softu, dodam jeszcze, że nie kręciłbym do tego czasu sztangą od gruchy bo jest ona fabrycznie optymalnie ustawiona.


Obrazek

Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » sob wrz 20, 2008 18:36

Z tego co się już zorientowałem to do przełożenia w silniku ALH potrzebny jest tylko czerwony przewód na szybkozłączke, w tym modelu nie słyszałem o konieczności przestawianie zimnej części - chociaż może się mylę, egr jest już zaślepiony, reszta modów czyli wtryski i program na wiosnę bo na razie krucho z funduszami
Ostatnio zmieniony sob wrz 20, 2008 19:36 przez korfanty, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości