Problem z temperaturą i prędkością

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt wrz 16, 2008 19:58

u mnie przy większej prędkości ponad 120km/h wskazówka idzie na 2/3 skali , zamontowałem termometr na przewodzie przelewowym i w rzeczywistości ma 70* a po zmierzeniu termometrm dotykowym w zbiorniczku 85* . Wskażniki w MK2 lubia płatać takie figle :grin: pozdr


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt wrz 16, 2008 20:11

Na moje oko...jest słaby kontakt na masę samego bloku wskaźników i zamknięcia obwodów następują innymi ścieżkami.Analogia do "choinki"ze światłami. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt wrz 16, 2008 20:17

oldstaszek, nic nie zrozumiałem ale się zgadzam :bigok: :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

giblaski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 00:53
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: giblaski » śr wrz 17, 2008 12:45

Dzięki Panowie , sprawdzę to wszystko
co do świstu-sprawdź czy nie masz nieszczelności na odcinku turbina-kolektor ssący
Nieszczelności raczej nie ma , jest tylko trochę zagięte kolanko , ale nie wiem czy to przeszkadza

Obrazek


Jeszcze jedno , jak jadę tak 100 km/h dodaję gazu , to jest taki moment ze w ogóle nie ciągnie a po chwili coś idzie i znowu tak jakby słabło , jakby zapłon się przerywał albo coś



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr wrz 17, 2008 14:35

giblaski pisze:Jeszcze jedno , jak jadę tak 100 km/h dodaję gazu , to jest taki moment ze w ogóle nie ciągnie a po chwili coś idzie i znowu tak jakby słabło , jakby zapłon się przerywał albo coś
do będze wina tego zagięcia, ciśnienie w lda powoli narasta i stąd ten brak mocy, wężyk do lda musi być droży i szczelny...


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw wrz 18, 2008 15:52

Hmmm, sprawdź wtyczkę na elektrozaworze, może luźna jest...
Na odpalonym silniczku zdejmij wężyk z układu LDA i sprawdź czy dmucha z niego, powinno leciutko dmuchać, leciutko...
Kiedy wymieniałeś filtry paliwa i powietrza ???
Ten olej który widać na dolocie, to spod kolanka cieknie ?? Jeśli tak to nie może być tam żadnej nieszczelności, jak olej się z kolanka leje to i powietrze na pewno też ucieka tamtędy, ja bym włożył nowa uszczelkę tam... Jak tam stan turbo ?? Luzy na wirniku sprawdzałeś kiedyś ???



giblaski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 00:53
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: giblaski » czw wrz 18, 2008 19:36

Lukas-182 , Filtr paliwa był wymieniany jakieś 2 miesiące temu , jeśli chodzi o filtr powietrza to hmm :grin: Nie był wymieniany.
Ten olej który widać na dolocie, to spod kolanka cieknie ??
Tak , nie mam na kolektorze żadnej uszczelki.
Jak tam stan turbo ?? Luzy na wirniku sprawdzałeś kiedyś ???
Luzów jako takich nie ma , turbo wydaje się być zdrowe


Posprawdzam to wszystko i zdam relacje
Ostatnio zmieniony czw wrz 18, 2008 19:43 przez giblaski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw wrz 18, 2008 20:03

giblaski pisze:Tak , nie mam na kolektorze żadnej uszczelki.
Uuuu, to nie dobrze, zakładaj tam uszczelkę !! I najlepiej jeszcze ja przesmaruj albo silikonem wysokotemperaturowym albo uszczelniaczem do uszczelek firmy Victor-Reinz... Cały układ dolotowy musi być szczelny... No i wymieniaj filtr powietrza, zasyfiony potrafi nieźle zamulić autko... Po zamontowaniu uszczelki dobrze poskręcaj opaskami wąż...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 108 gości