Gdy zimny piszczy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
AdiTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: czw lut 14, 2008 01:01
Lokalizacja: Pleszew

Gdy zimny piszczy

Post autor: AdiTDI » sob wrz 13, 2008 21:17

Witam!
Gdy odpalam auto rano, jak silnik jest jeszcze zimny coś zaczyna piszczeć w okolicach paska... Próbowałem usunąc ta upierdliwą usterkę wymieniając pasek, napinacz na nowy i koło pompy wspomagania. Jednak nic to nie pomogło. Powiedzcie co może być przyczyną? strasznie mnie to wnerwia. Dodam jeszcze, że jak poleję pasek wodą, to na chwilę przestaje piszczeć, po czym piszczy jeszcze bardziej.
Ostatnio zmieniony sob wrz 13, 2008 22:38 przez AdiTDI, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam lub zamienię alu
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=969136011

Moje zielone MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175195

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob wrz 13, 2008 22:29

masz tu fotoporadę Jaszczura

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... f5#2202449



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » ndz wrz 14, 2008 09:33

Mozna tez na pracujacym silniku przesmarowac pasek kawalkiem twardej smoly. Metoda znana stolarzom. Smoła powoduje ze pasek zlapie taka przyczepnosc ze al obroty silnika moga spaść delikatnie. Robilem w moich poprzednich autach raz w roku i pasek nigdy nie piszczał a i łozyska nie dostawaly w tyłek bo pasek nie musialbyć mocno napiety.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 14, 2008 10:05

wesol pisze:Mozna tez na pracujacym silniku przesmarowac pasek kawalkiem twardej smoly. Metoda znana stolarzom. Smoła powoduje ze pasek zlapie taka przyczepnosc ze al obroty silnika moga spaść delikatnie. Robilem w moich poprzednich autach raz w roku i pasek nigdy nie piszczał a i łozyska nie dostawaly w tyłek bo pasek nie musialbyć mocno napiety.
jeżeli ten pisk/ćwierk :P jest taki jak u mnie to na pewno nie jest to wina paska



Awatar użytkownika
AdiTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: czw lut 14, 2008 01:01
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: AdiTDI » ndz wrz 14, 2008 14:52

Podziękowanie dla Damcio151 i oczywiście autora fotoporady. Mam nadzieję że wymiana tego koła pomoże. Napisze, jak będzie po naprawie.


Sprzedam lub zamienię alu
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=969136011

Moje zielone MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175195

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości