AAZ smierdzi i pluje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VeeRSixOh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 20:51
Lokalizacja: Ottawa, Kanada

AAZ smierdzi i pluje

Post autor: VeeRSixOh » sob wrz 13, 2008 17:14

Witam.. mam Golfa 1997 z silnikiem AAZ. Przebieg jest ok. 330kkm. Ostatnio robilem sporo przy nim... wszystkie filtry, oleje, nowe swiece zarowe, wszystkie paski/rozrzad, pompa wody i termostat itd.

Sprawa wyglada tak... jak go odpalam to pluje mi olej z rury... tylko jak jest zimny, bo potem juz nie. Spaliny bardzo smierdza... nie jest to typowy zapach diesla, tylko osrty.. prawie ze slodki zapach. Az tak bardzo no kopci.

Czy to jest sprawa turbo? Sprawdzic czy nie cieknie/pluje oleju?

Dzieki.
Ostatnio zmieniony sob wrz 13, 2008 22:53 przez VeeRSixOh, łącznie zmieniany 1 raz.


[i]Yeah? Well... That's just like, uh... your opinion... man.[/i]
[b] - Jeff "the dude" Lebowski[/b]

Moj grat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=109336

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob wrz 13, 2008 22:58

na jaki kolor kopci
ubywa oleju? albo płynu chłodzący?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
VeeRSixOh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 20:51
Lokalizacja: Ottawa, Kanada

Post autor: VeeRSixOh » sob wrz 13, 2008 23:14

andrew.zbyrko pisze:na jaki kolor kopci
ubywa oleju? albo płynu chłodzący?
Kopci na niebiesko/czarno. Troche ubywa oleju, ale wiem ze troche mu cieknie... to bedzie naprawione. Chlodnica musi byc wymieniona bo tez cieknie.

Z rury tez pluje.. jak podstawiam reke, to jest pelno czarnych kropek... jak dluzej sobie stoi to jest czarna plama pod rura... :blush:


[i]Yeah? Well... That's just like, uh... your opinion... man.[/i]
[b] - Jeff "the dude" Lebowski[/b]

Moj grat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=109336

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob wrz 13, 2008 23:17

VeeRSixOh pisze:Kopci na niebiesko/czarno. Troche ubywa oleju, ale wiem ze troche mu cieknie... to bedzie naprawione. Chlodnica musi byc wymieniona bo tez cieknie.

Z rury tez pluje.. jak podstawiam reke, to jest pelno czarnych kropek... jak dluzej sobie stoi to jest czarna plama pod rura...
sprawdź turbo, zdejmij wąż od dolotu i sprawdż i le jest oleju w muszli trroszke może być ale nie za dużo, tak samo luzy na wirniku delikatne mogą być

jak kopci na czarno to paliwo sie nie spala, masz manometr od ciśnienia doładowania?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz wrz 14, 2008 12:01

I upewnij sie ze lejesz dobre paliwo..



Awatar użytkownika
Tomek
_
_
Posty: 1382
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Tomek » ndz wrz 14, 2008 12:33

VeeRSixOh pisze:prawie ze slodki zapach
płyn chłodzacy......-----> uszcalka pod głowicą.....no i turbina lub gumki na zaworach bo olej tez ci łyka

[ Dodano: 14 Wrz 2008 12:34 ]
andrew.zbyrko pisze:jak kopci na czarno to paliwo sie nie spala

lub jest żle podawane.pzrez wtryski.... albo nieszczelny dolot


[...]Mam dwie kreski, - no to masz słaby zasięg

vagin5

Post autor: vagin5 » ndz wrz 14, 2008 17:32

wtryski Ci zalewają i kompresja już siada. prosta odpowiedź na typowe objawy. By potwierdzić wtryskiwacze na stół i do sprawdzenia. Pomiar kompresji z próbą olejową, a wszystko będzie jasne i czyste.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz wrz 14, 2008 17:35

a moze uszczelniacze zaworów - skoro dymi na zimno



vagin5

Post autor: vagin5 » ndz wrz 14, 2008 18:41

cowboy pisze:a moze uszczelniacze zaworów - skoro dymi na zimno
i pluje nie przepalonym paliwem? ciekawa teza. pozostaję przy swoim. btw, przy zaworach kopcił by na niebiesko ;]



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz wrz 14, 2008 22:15

vagin5 pisze:pluje nie przepalonym paliwem? ciekawa teza.
tezę o paliwie sobie wymysliłeś ;)
VeeRSixOh pisze:Sprawa wyglada tak... jak go odpalam to pluje mi olej z rury... tylko jak jest zimny, bo potem juz nie.
dla mnie to wygląda na uszczelniacze... turbo moze puszczac olej przy pałowaniu a nie po odpaleniu i potem juz nie :)



vagin5

Post autor: vagin5 » pn wrz 15, 2008 01:30

dla mnie to wygląda na uszczelniacze... turbo moze puszczac olej przy pałowaniu a nie po odpaleniu i potem juz nie :)
ok olej. ale za chiny tirbina nie puszcza oleju j Tylko na zimnym, albo puszcza, albo nie puszcza. uszczelniacze również, ok a gdzie charakterystyczny zapach przepalonego oleju silnikowego i gdzie niebieski dym przy przepalonym oleju silnikowym hehe. gryzący charakterystyczny zapach dla nie przepalonego diesla. co daje za dużo paliwa lub za mało ciśnienia lub i to i to. Plus kłęby biało siwego dymu tak bardzo charakterystycznego dla nie przepalonego diesla. w razie puszczania oleju silnikowego puszczał by kłęby niebieskiego dymu.

nasze opinie są oddzielne nasz wolny wybór hehe. ciekawe któa słuszna hehe.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn wrz 15, 2008 09:14

vagin5 pisze:za chiny tirbina nie puszcza oleju j Tylko na zimnym, albo puszcza, albo nie puszcza
to samo napisałem
vagin5 pisze:Plus kłęby biało siwego dymu tak bardzo charakterystycznego dla nie przepalonego diesla. w razie puszczania oleju silnikowego puszczał by kłęby niebieskiego dymu.
u mnie były uszczelniacze, to kopcił na biało-siwo własnie, szczegolnie zimą i zimą miałem ubytki oleju z tego powodu...
po wymianie uszczelniaczy ZERO dymka rano :)

u kolegi w TD moga byc 2 problemy na raz...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 149 gości