Witam wykręcałem głowice po wydmuchanej uszczelce i przy okazji wymieniłem pasek rozrządu i po skręcałem wszystko na miejsce i :
1.Słabe Hamulce?
2.Coś huczy jakby pasek tarł dźwięk jest ciągły?
3.Nie słychać turbinki tak jak wcześniej. nie gwizda?
Passat 1.9 TDI 1z
Passat TDI po demontażu słabe chamulce i dziwny dzwiek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
1 może wąż od serwa poluzowany i zasysa lewe powietrzekaroldwo pisze:Witam wykręcałem głowice po wydmuchanej uszczelce i przy okazji wymieniłem pasek rozrządu i po skręcałem wszystko na miejsce i :
1.Słabe Hamulce?
2.Coś huczy jakby pasek tarł dźwięk jest ciągły?
3.Nie słychać turbinki tak jak wcześniej. nie gwizda?
2 sprawdź osłony rozrządu itp..
3 kąt wtrysku i fazy rozrządu dobrze ustawione? jak z mocą auta?
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- karoldwo
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 00:02
- Lokalizacja: Polska/Biłgoraj/Norwegia
1 może wąż od serwa poluzowany i zasysa lewe powietrze
2 sprawdź osłony rozrządu itp..
3 kąt wtrysku i fazy rozrządu dobrze ustawione? jak z mocą auta?[/quote]
1.raczej siedzi dobrze weżyk od serwa hamulec przy pierwszym wcisnieciu jest ale słaby nastepne wciśnięcie barrrrdzoo słaby hamulec.
2.nie wiem ale spawdze ale to raczej wygląda tak jak by pasek szumial może za mocno naciągniety?
3. wtryski były wyjmowane moc taka sobie mała strata mocy ale zginął świst turbinki i od 2000rpm nie słychać go jak zawsze ale raczej ciągnie!?
2 sprawdź osłony rozrządu itp..
3 kąt wtrysku i fazy rozrządu dobrze ustawione? jak z mocą auta?[/quote]
1.raczej siedzi dobrze weżyk od serwa hamulec przy pierwszym wcisnieciu jest ale słaby nastepne wciśnięcie barrrrdzoo słaby hamulec.
2.nie wiem ale spawdze ale to raczej wygląda tak jak by pasek szumial może za mocno naciągniety?
3. wtryski były wyjmowane moc taka sobie mała strata mocy ale zginął świst turbinki i od 2000rpm nie słychać go jak zawsze ale raczej ciągnie!?
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
wygląda mi to na słabe wspomaganie hamulca, czyli serwo albo słabe podciśnienie na pompie vacumkaroldwo pisze:przy pierwszym wcisnieciu jest ale słaby nastepne wciśnięcie barrrrdzoo słaby hamulec.
jest taka reguła że ma sie skręcić o 90 st. i wtedy jest dobrze naciągnięty2.nie wiem ale spawdze ale to raczej wygląda tak jak by pasek szumial może za mocno naciągniety?
czyli moc bez zmian?! mechanik sprawdzał na vag-u [na komputerrze] kąt wtrysku?karoldwo pisze:3. wtryski były wyjmowane moc taka sobie mała strata mocy ale zginął świst turbinki i od 2000rpm nie słychać go jak zawsze ale raczej ciągnie!?
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Kolego masz gdzies nieszczelnośc na węzykach podcisnieniowych od sterowania turbiną, nie wysterowuje jej i jej nie słyszysz a przy okazji nie masz hamulca bo całe podcisnienie od wspomagania hamulców sie gubi.
dopiero doczytałem ze to 1Z więć turbawka nie jest sterowana podcisnieniem tak czy inaczej sprawdz wężyk podcisnieniowy.
dopiero doczytałem ze to 1Z więć turbawka nie jest sterowana podcisnieniem tak czy inaczej sprawdz wężyk podcisnieniowy.
Ostatnio zmieniony sob wrz 13, 2008 00:04 przez szatanek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 79 gości