Regulacja pompowtryskiwaczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marcin.w111
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw maja 22, 2008 12:41
- Lokalizacja: nakło nad notecią
Regulacja pompowtryskiwaczy
Wymieniłem jeden pompowtrysk i silnik nierówno pracuje na biegu jałowym na wolnych obrotach. Pompowtryski mają regulacje luzów , jak to wyregulować ?
Ostatnio zmieniony pt wrz 12, 2008 21:58 przez marcin.w111, łącznie zmieniany 1 raz.
marcin 111
ja tam nie wiem, ale jak byłem w g-labie to do ustawienia pompek sebastian miał zegar...opór dla każdego ma inną granice, a że to delikatny w miare sprzęt radziłbym pojechać do kogoś kto sie na tym zna. pozatym coś mysi pokazywać vag na tą okoliczność, może ta pompka jest kiepska albo nie pasuje ?
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- marcin.w111
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw maja 22, 2008 12:41
- Lokalizacja: nakło nad notecią
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Przede wszystkim to przy wymianie pompki na nową lub inną ustawia się dwie wielkości.
1.tzw. wymiar "a" od zewnętrznej krawędzi głowicy silnika do zaokrąglonej powierzchni zespołu pompowtryskiwacza.
2. Luz na śrubie regulacyjnej w dźwigience. Ustawić tak wałek napędowy pompowtryskiwacza kręcąc wałem korbowym, aby rolka dźwigienki znalazła się na szczycie krzywki wałka napędowego i dopiero wtedy w odpowiedni sposób wyregulować śrubę regulacyjną pompowtryskiwacza.
Obydwie wielkości uzależnione są od rodzaju (kodu literowego) silnika . Nie każdą pompkę panowie ustawia się na 120 stopni i na pewno dobrze o tym wiecie .
[ Dodano: 13 Wrz 2008 00:42 ]
Czy wymieniłeś komplet uszczelek na tej pompce? Jest to bezwzględnie konieczne i może być przeczyną twojego niedomagania.
Podaj kod silnika to coś poszukam w moim archiwum.
[ Dodano: 13 Wrz 2008 00:50 ]
Znalazłem Ci coś takiego. http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ana+poppek
Pęknie opisana wymiana pompek + regulacia z fotkami
pozdro.
1.tzw. wymiar "a" od zewnętrznej krawędzi głowicy silnika do zaokrąglonej powierzchni zespołu pompowtryskiwacza.
2. Luz na śrubie regulacyjnej w dźwigience. Ustawić tak wałek napędowy pompowtryskiwacza kręcąc wałem korbowym, aby rolka dźwigienki znalazła się na szczycie krzywki wałka napędowego i dopiero wtedy w odpowiedni sposób wyregulować śrubę regulacyjną pompowtryskiwacza.
Obydwie wielkości uzależnione są od rodzaju (kodu literowego) silnika . Nie każdą pompkę panowie ustawia się na 120 stopni i na pewno dobrze o tym wiecie .
[ Dodano: 13 Wrz 2008 00:42 ]
Czy wymieniłeś komplet uszczelek na tej pompce? Jest to bezwzględnie konieczne i może być przeczyną twojego niedomagania.
Podaj kod silnika to coś poszukam w moim archiwum.
[ Dodano: 13 Wrz 2008 00:50 ]
Znalazłem Ci coś takiego. http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ana+poppek
Pęknie opisana wymiana pompek + regulacia z fotkami
pozdro.
Ostatnio zmieniony sob wrz 13, 2008 01:02 przez mariusz75, łącznie zmieniany 3 razy.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
takie samevwarti1 pisze:chodzi mi konkretnie o druga faze regulacji czyli czujnikiem zegarowym. jakie powinny byc wartosci dla poszczegolnych pompek
mirass pisze:180 stopni - obecna ELSA
[ Dodano: Wto Kwi 07, 2009 00:31 ]
kanały : 013 , 018 , 023Kulon pisze:ak vagiem sprawdzić czy pompki sa OK ?
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości