awaria pompy paliwa?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

xperl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:36
Lokalizacja: Poznan

awaria pompy paliwa?

Post autor: xperl » śr wrz 10, 2008 14:20

Witam. Wsiadam dzis do swojego autka i nie chce odpalic... podnosze maske i widze ze nie ma paliwa w wezyku wiedzy filtrem a pompa wtryskowa, sprawdzam bezpieczniki (przy lewych drzwiach) sa ok, pomyslalem ze moze nie chodzi pompa w zbiorniku paliwa... zdjelem kanape i faktycznie nic nie slychac zeby krecila... podlaczylem pod kabel zarowke... nie zaswiecila sie przy zaplonie, dzwonilem do mechanika... powiedzial mi ze moze to byc bezpiecznik ale w tym tyg nie ma czasu sprawdzic wiec jestem bez auta ;( co Wy o tym myslicie? czy faktycznie przekaznik? gdzie on moze byc i czy mozna go sprawdzic? moze obedzie sie bez wizytu u mechanika...

ps. odlaczylem przewody paliwowe od filtra paliwa, nalalem ropy do sloiczka zanuzylem w nik przewody paliwowe ktore ida do silnika i auto pali normalnie... z filtra nie tryska paliwo wiec napewno cos z tym jest nie tak... prosze o wasze opinie pozdr.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr wrz 10, 2008 14:38

xperl więc problem pompy wtryskowej odpada bo jest sprawna,
w zbiorniku paliwa nie ma dodatkowej pompy paliwa,
kiedy wymieniałeś filtr paliwa ? czy zdejmowałeś z niego wcześniej przed odpalaniem silnika przewody (zasilający i powrotny) i czy założyłeś je poprawnie ? a może zakładałeś na wężu zasilającym w paliwo przed filtrem zawór jednokierunkowy i czy założyłeś go w odpowiednim kierunku ?
raczej nie podejrzewam u Ciebie, że nie ma paliwa w baku :chytry: a może zawiesił się wskaźnik poziomu paliwa i podaje fikcyjny poziom a bak suchy ?


Obrazek

xperl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:36
Lokalizacja: Poznan

Post autor: xperl » śr wrz 10, 2008 14:54

Sztomel pisze:xperl więc problem pompy wtryskowej odpada bo jest sprawna,
w zbiorniku paliwa nie ma dodatkowej pompy paliwa,
kiedy wymieniałeś filtr paliwa ? czy zdejmowałeś z niego wcześniej przed odpalaniem silnika przewody (zasilający i powrotny) i czy założyłeś je poprawnie ? a może zakładałeś na wężu zasilającym w paliwo przed filtrem zawór jednokierunkowy i czy założyłeś go w odpowiednim kierunku ?
raczej nie podejrzewam u Ciebie, że nie ma paliwa w baku :chytry: a może zawiesił się wskaźnik poziomu paliwa i podaje fikcyjny poziom a bak suchy ?
Filtr paliwa wymienialem w czerwcu, filtr zalozylem dobrze skoro jezdzilem? ;) przynajmniej tak jak bylo wczesniej... zadnych zaworkow nie zakladalem ani nie mam takich zabezpiczen (jesli w ogole o to chodzi) a bak raczej suchy nie jest ale duzo tez nie ma... dla pewnosci zaraz cos mu wleje ;) no i przez ostatnie 2 dni zapalalem za 2 a czasem za 3x... moze sie juz cos powoli psulo...? zaraz powiem czy mam paliwo a Ty jak mozesz zastanow sie jeszcze ;)

ps. gdzie jest ten przekaznik od pompy paliwa?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr wrz 10, 2008 15:01

Sztomel pisze: w zbiorniku paliwa nie ma dodatkowej pompy paliwa,
a w moim MK5 jest w baku pompa paliwowa



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr wrz 10, 2008 15:04

w tym temacie w moim poście masz foto gdzie jest przekaźnik 109 i elektrozawór N109:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186556

[ Dodano: 10 Wrz 2008 15:07 ]
rolbro4 pisze:a w moim MK5 jest w baku pompa paliwowa
wiem kolego ale xperl ma silnik VP AGR lub ALH a tam pompy nie ma :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr wrz 10, 2008 15:12

zwracam honor - nie doczytałem :blush:



xperl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:36
Lokalizacja: Poznan

Post autor: xperl » śr wrz 10, 2008 15:17

Sztomel pisze:w tym temacie w moim poście masz foto gdzie jest przekaźnik 109 i elektrozawór N109:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186556

[ Dodano: 10 Wrz 2008 15:07 ]
rolbro4 pisze:a w moim MK5 jest w baku pompa paliwowa
wiem kolego ale xperl ma silnik VP AGR lub ALH a tam pompy nie ma :bigok:

kolego... nie wiedziales o co chodzi ale pomogles :] wiec... jak odlaczylem 2 przewody paliwowe ktore szly do silnika i pochodzil sobie na ropce z sloika;) po Twoim poscie postanowilem troszke dolac i podlaczyc przewody do filtra... i auto chodzi... pyrkalo sobie 10min podusilem je i nic... ale paliwo w zbiorniku wczesniej mialem... podejrzewam ze to paliwo z stacji LUKOIL bylo nie najlepszej jakosci... cos mi sie tam zatkalo... zobaczymy czy dalej beda takie przygody w krzdym badz razie jest wszystko ok. dziekuje i pozdrawiam :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości