duuży problem z odpaleniem!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn wrz 08, 2008 11:54

Adamm ja miałem rozrząd ustawiony poprawnie a kąt wyprzedzenia wtrysku opóźniony o ponad 40 jednostek i nie chciał zapalić za h...ja.


Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn wrz 08, 2008 12:03

Sztomel, mnie odpalal a mialem na 0 ustawiony lub w druga strone 150 :p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn wrz 08, 2008 12:09

czyli co kraj to obyczaj a raczej co silnik to...


Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn wrz 08, 2008 14:07

Adamm pisze:Sztomel, mnie odpalal a mialem na 0 ustawiony lub w druga strone 150 :p
hehe dokładnie pamiętam u siebie jak miałem, Adam też pewnie pamięta bo kontaktowałem się z nim :) również miałem 0, a odpalał dobrze :)



kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kabelman » pn wrz 08, 2008 21:00

Panowie cały dzień walki z nastawnikiem i zero wyników.tam i z powrotem,milimetr za milimetrem,,i nic,,ktoś mi zasugerował że immobilajzer może trzymać,,ale co może trzymać???nastawnik zalożyłem starymna jakim chodził prawie 200 tysia..dalej nic..ani nie zakaszle..ręce opadają,,nigdy więcej diesla,,,



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn wrz 08, 2008 21:57

kabelman, oj odrazu nigdy wiecej :)

ja moge powiedziec nigdy wiecej benzyny :)

jesli rozrzad masz na fabryke, to poluzuj pompe i pchnij ja do silnika (przylap potem tylko na jedna srube i probuj odpalic, jesli nie pomoze to znow kawalek dalej.)

jest jeszcze mozliwosc ze zle pompe zlozyles ale to raczej male prawdopodobienstwo.

po pierwsze najwazniejsze , zalales ropa pompe po zalozeniu przed odpaleniem?
po drugie czy po poluzowaniu nakretek na wtryskach i probie zapalenia pojawia sie i wybija paliwo na wszysktich?
po trzecie czy kabelek zaworu odcinajacego paliwo jest zalozony?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kabelman » sob wrz 27, 2008 15:03

witam wszystkich ponownie!! sprwy stoją tak,,,golfik wyladowal u pompiarza ktory stwierdzil ze byla pompa przestawiona o 180 stopni.nie wiem czy to mozliwe ale niech mu bedzie...w miedzy czasie zabawy z pompka mialem zwarcie na wiązce od włącznika świateł do bezpieczników,pompiarz ustawił pompe ale nie odpali bo na zawór STOP nie ma zasilania.ma ktoś jakis opis lub schemat żeby zobaczyć kiedy moduł zasteruje ten zawór?co sie mogło podziać?ECU? czy wiązka? a może cały rozdzielacz prądowy(to cos nad nogami kierowcy)...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob wrz 27, 2008 15:33

kabelman, to co to za mechanik? przeciez mogl podac na ten zawor + prosto z aku i odpalic :/


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kabelman » ndz wrz 28, 2008 10:04

powiedział mi że się zna na pompach a nie na elektronice..wymieniłem wczoraj całą centralkę z przekaźnikami i bezpiecznikami i po włączeniu zasilania pojawia się 12v na zaworku.oczywiście auto nie odpala.podpiąłem vaga i z żadnym sterownikiem się nie połączyłem.a wiem że przed wymianą centralki robiłem teścik w silniku i immo.źle kabelki podpięte?chyba kupię silnik...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 28, 2008 12:29

kabelman, jesli nie mozesz sie podpiac do sterownika znaczy sie ze z ECU cos nie halo, moze nie dostaje zasilania


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kabelman » ndz wrz 28, 2008 12:42

Adamm,ja nie połaczę się z żadnym sterownikiem,ani abs,ani poduchy..może coś nie wpiąłem w centralkę..ale jak strownik byłby padnięty to dlaczego steruje zaworem na pompie?..aha..po włączeniu zapłonu po jakiś 2 min miga kontrolka od świec..a więc jakiś byczek został popełniony....wrrrrr..



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 28, 2008 13:09

kabelman, jakim interfejsem sie laczysz?

odpinales ECU ?

wtyczki na pompie wszystkie powpinane?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kabelman » ndz wrz 28, 2008 16:37

ROSS-tech,wtyczki na pompie pozapinane a wtyczkę od ecu faktycznie odpinałem ale jestem pewny że dobrze wpiąłem..ale jeszcze sprawdzę..



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 28, 2008 17:12

kabelman, czyzbys mial oryginalny interfejs? jesli tak to musi sie laczyc

sprawdza dobrze kompa


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 152 gości