Mocno trzesie, duze spalanie, brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Jaro882
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn paź 15, 2007 14:02
Lokalizacja: SlasK
Kontakt:

Mocno trzesie, duze spalanie, brak mocy

Post autor: Jaro882 » pn wrz 08, 2008 15:32

witam!! mam bardzo dziwne objawy w moim passacie 1.6 td ic
Samochodem bardzo mocno trzesie spalanie wzroslo do 10 l /100km przyspieszenie bardoz slabe , wogule jazda stala sie uciazliwa gdyz auto nie ma mocy;/
Poczatkowo myslalem ze to turbosprezarka bo jej nie slychac, lecz dzisiaj sprawdzilem i turbo normalnie dmucha i ciagnie dobrze, prosze o pomoc a moze wyczyscic turbo i intercooler?? moze to filtr paliwa?? prosz eo pomoc!! a moze pasek przeskoczyl??
Ostatnio zmieniony pn wrz 08, 2008 20:44 przez Jaro882, łącznie zmieniany 2 razy.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » pn wrz 08, 2008 15:36

Jaro882 pisze:a moze wyczyscic turbo
a co masz z VNT, że chcesz czyścić?

wg mnie jak prędzej nie było problemów z silnikiem to rozrząd, odpowiedz sobie sam kiedy ostatnio wymieniałeś :bajer:



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn wrz 08, 2008 17:16

Jaro882 pisze:lecz dzisiaj sprawdzilem i turbo normalnie dmucha i ciagnie dobrze
A jak to sprawdziłeś ??

Kopci ci autko, ubywa olej w znacznej ilości, pali od strzała, regularnie wymieniasz olej, filtry ??
Golf_3 pisze:a co masz z VNT, że chcesz czyścić?
Nie ma szans aby miał VNT ;) no chyba, że modził :chytry:
Golf_3 pisze:wg mnie jak prędzej nie było problemów z silnikiem to rozrząd, odpowiedz sobie sam kiedy ostatnio wymieniałeś :bajer:
Przychylam się do tego stwierdzenia, może pasek przeskoczył...



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » pn wrz 08, 2008 17:22

stało się to naraz czy tak powoli słabło?

jak by to był rozrząd to lepiej nie jeździć aż do czasu naprawy przyczyny :bajer:

[ Dodano: 08 Wrz 2008 17:23 ]
a z tym VNT to tak specjalnie napisałem, wiem że nie było seryjnie w tych silnikach :helm:



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn wrz 08, 2008 18:52

Może wtryski padają, albo paliwo straszne słabe, filtry dawno zmieniałeś?
kopci na czarno? jak pali na zimnym? nie zmieniła się praca silnika?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Jaro882
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn paź 15, 2007 14:02
Lokalizacja: SlasK
Kontakt:

Post autor: Jaro882 » pn wrz 08, 2008 19:13

auto od poczatku kopcilo na czarno ale bez tragedii jak sie dalo obroty na maxa to troche przykapcal a przy normalnej jezdzi to nie, pasek wymieniony razem z rolka niecale 10 tys temu, a stalo sie to nagle jak ruszalem z pod swiatel, jeszcze dzisiaj wymienie filtr paliwa i zobacze czy sie poprawi, gdzies mam rowniez lezec komplet wtryskow wiec pokombinuje jeszcze



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn wrz 08, 2008 19:25

Jaro882 pisze:a stalo sie to nagle jak ruszalem z pod swiatel
to bym stawiał na przestawiony rozrząd, pewnie pasek przeskoczył..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Jaro882
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn paź 15, 2007 14:02
Lokalizacja: SlasK
Kontakt:

Post autor: Jaro882 » pn wrz 08, 2008 19:31

mozliwe ze przeskoczyc i nie neguje tego;/ zapomnialem dodac ze samochod pali bez problemu, oleju nie bierze a turbo je s t troche spocone ale to bylo od poczatku , a turbo sprawdzilem tak: pozdejmowalem weze ktore ida do turbiny i kolektora i z turbiny powietrze jest wydmuchiwane i to bardzo mocno a kollektro dobrze zassysa



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn wrz 08, 2008 19:36

Turbine pod wzgl wtdajności to się sprawdza zegarem [ciśnienie doładowania] a stan turbiny mozna ocenić po luzach wirnika i większej ilości oleju na wirniku/muszli

Moim zdaniem to sprawdził bym te fazy rozrzadu i kąt wtrysku, a pózniej szukał dalej..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » pn wrz 08, 2008 19:50

Ja bym sugerował sprawdzenie kąta wtrysku.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Jaro882
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn paź 15, 2007 14:02
Lokalizacja: SlasK
Kontakt:

Post autor: Jaro882 » pn wrz 08, 2008 20:42

kat wtrysku?? o co w tym chodzi bo nie kapuje zabardzo



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn wrz 08, 2008 20:47

Jaro882 pisze:kat wtrysku??
musiałbyś podiechać do mechanika który wkręci czujnik zegarowy w pompe i sprawdzi czy paliwo jest wtryskiwane w odpowiednim czasie . W TDI sprawdza sie to podpinając komp ale w starszych silnikach trzeba to zrobić czujnikiem zegarowym.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn wrz 08, 2008 22:59

twardy pisze:musiałbyś podiechać do mechanika który wkręci czujnik zegarowy w pompe i sprawdzi czy paliwo jest wtryskiwane w odpowiednim czasie . W TDI sprawdza sie to podpinając komp ale w starszych silnikach trzeba to zrobić czujnikiem zegarowym.
ale wczesniej dobrze by bylo sprawdzic fazy rozrzadu czy sa ok, wystarczy sćiągnąc pokrywe zaworów i ustawić GMP na kole zamochowym, a potem kąt wtrysku :bigok:


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Jaro882
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn paź 15, 2007 14:02
Lokalizacja: SlasK
Kontakt:

Post autor: Jaro882 » wt wrz 09, 2008 22:34

rozrzad jest oki jutro samochod idzie na sprawdzenie kata wtrysku



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 53 gości