duuży problem z odpaleniem!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
duuży problem z odpaleniem!!
WITAM.MAM DO WSZYSTKICH WIELKĄ PROŚBĘ O POMOC.POSIADAM GOLFA III 1,9 tdi 1z z 90 km 98r rozsypała mi sie pompa wtryskowa.kolega dał mi pompę od golfa ale z 2001 roku też 90 km.pompa różni się kostką i obudową(z przodu inny rozstaw śrób i inne mocowanie),rozebrałem pompę moją i jego, w środku wszytko takie same.zrobiłem pomiary i wychodzi na to że identyczne.zrobiłem przekładkę,przełożyłem kable w kostce,założyłem...i nie odpala,spaliłem już rozrusznik od tego kręcenia,pompę ponownie rozebrałem i nie znalazłem usterki w złożeniu.paliwo na wtryski daje ale nie pali...zasilanie na zawór n 109 dochodzi w VAGU błędów nie ma..ręce opadają...proszę o jakieś rady..pozdrawiam..
no nie inaczejkabelman pisze:,to sie ma zmienić dopiero jak odpalę auto?
[ Dodano: Nie Wrz 07, 2008 13:38 ]
zrób jeszcze tak ... niech ktoś kręci rozrusznikiem, a Ty ruszaj pompą ... może załapie
Ostatnio zmieniony ndz wrz 07, 2008 13:38 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
wałek rozrządu blokujesz liniałem
Ostatnio zmieniony ndz wrz 07, 2008 14:04 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
damcio151, jak dla mnie to kolega nastawnik zle zalozyl i ma za mala dawke paliwa kabelman, jesli rozbierales pompe i zdejmowales nastawnik to poluzuj go i przesun lekko w strone wyjscia na wtryski , rob tak do odpalenia (tzn luzuj przesun , przykrec odpal)
o ile oczywiscie rozrzad jest ok
o ile oczywiscie rozrzad jest ok
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Adamm,robiłem z nastawnikiem to co napisałeś.Kiedyś w starej pompie robiłem wg Twoich wskazówek czyszczenie nastawnika i wiem o tej dawce bo mi wtedy też kiepsko odpalał.W tym przypadku ściagałem chyba ze 3 razy nastawnik bo się bałem że trzpieniem nie trafiłem może ale było ok.I jazda z nim po kawałku i próba odpalenia...i pupa..co do rozrządu...na tych znakach jezdził 50 tyś więc chyba dobrze ustawiony był,,sprawdzę jeszcze...co jeszcze może trzymać odpalenie?jak bardzo ma dawać paliwo na wtryski???
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
kabelman, znaki znakami - rozrzad ma byc ustawiany na fabryczne znaki i juz !! jezli bedzie tak ustawiony to nie ma bata musi odpalic nawet jak bedzie rozjechany kat wtrysku
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 59 gości