duuży problem z odpaleniem!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

duuży problem z odpaleniem!!

Post autor: kabelman » ndz wrz 07, 2008 12:40

WITAM.MAM DO WSZYSTKICH WIELKĄ PROŚBĘ O POMOC.POSIADAM GOLFA III 1,9 tdi 1z z 90 km 98r rozsypała mi sie pompa wtryskowa.kolega dał mi pompę od golfa ale z 2001 roku też 90 km.pompa różni się kostką i obudową(z przodu inny rozstaw śrób i inne mocowanie),rozebrałem pompę moją i jego, w środku wszytko takie same.zrobiłem pomiary i wychodzi na to że identyczne.zrobiłem przekładkę,przełożyłem kable w kostce,założyłem...i nie odpala,spaliłem już rozrusznik od tego kręcenia,pompę ponownie rozebrałem i nie znalazłem usterki w złożeniu.paliwo na wtryski daje ale nie pali...zasilanie na zawór n 109 dochodzi w VAGU błędów nie ma..ręce opadają...proszę o jakieś rady..pozdrawiam..



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 07, 2008 13:00

może być przestawiony pasek rozrządu na pompie ....



kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kabelman » ndz wrz 07, 2008 13:16

pompę ustawiłem "za 5 dwunasta" i zablokowałem trzpieniem i założyłem pasek....na kole zamachowym mam ustawione na znaku..



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 07, 2008 13:29

wg. mnie jest coś przestawione, ale na razie jeszcze zadam pytanie ... jaka wartość czujnika RSW na włączonym zapłonie :?: ( grupa 001 )



kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kabelman » ndz wrz 07, 2008 13:36

0,760 a w grupie 000 poz 2 pokazyje 38 i sie nie zmienia kiedy ruszam pompą,,to sie ma zmienić dopiero jak odpalę auto?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 07, 2008 13:38

kabelman pisze:,to sie ma zmienić dopiero jak odpalę auto?
no nie inaczej :)

[ Dodano: Nie Wrz 07, 2008 13:38 ]
zrób jeszcze tak ... niech ktoś kręci rozrusznikiem, a Ty ruszaj pompą ... może załapie
Ostatnio zmieniony ndz wrz 07, 2008 13:38 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kabelman » ndz wrz 07, 2008 13:58

hmm zobaczę jutro..a jeszcze pytanie..czy na kole od walka nierządu to nacięcie co jest to musi się zgrać z jakimś innym ?bo jak ustawiam rozrząd to mam go na godzinie 7,,może pokrywe ściągnąć i sprawdzić czy pierwsze krzywki mam w górze...sam juz nie wiem,,



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 07, 2008 14:03

wałek rozrządu blokujesz liniałem
Ostatnio zmieniony ndz wrz 07, 2008 14:04 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 07, 2008 15:31

damcio151, jak dla mnie to kolega nastawnik zle zalozyl i ma za mala dawke paliwa :P kabelman, jesli rozbierales pompe i zdejmowales nastawnik to poluzuj go i przesun lekko w strone wyjscia na wtryski , rob tak do odpalenia (tzn luzuj przesun , przykrec odpal)

o ile oczywiscie rozrzad jest ok


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 07, 2008 17:42

Adamm pisze:damcio151, jak dla mnie to kolega nastawnik zle zalozyl i ma za mala dawke paliwa :P
ja od razu wyszedłem z założenia, że założył pompę razem z nastawnikiem ;)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 07, 2008 17:55

damcio151,przeczytaj uwaznie :)
kabelman pisze:rozebrałem pompę moją i jego


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz wrz 07, 2008 18:02

Adamm pisze:damcio151,przeczytaj uwaznie :)
ok ok :) ja ostatnio ciągle omijam część tekstu ...
więc jak wszystko jest na znakach, to pozostaje zrobić to co napisał Adamm



kabelman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 06, 2008 21:12
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kabelman » ndz wrz 07, 2008 18:24

Adamm,robiłem z nastawnikiem to co napisałeś.Kiedyś w starej pompie robiłem wg Twoich wskazówek czyszczenie nastawnika i wiem o tej dawce bo mi wtedy też kiepsko odpalał.W tym przypadku ściagałem chyba ze 3 razy nastawnik bo się bałem że trzpieniem nie trafiłem może ale było ok.I jazda z nim po kawałku i próba odpalenia...i pupa..co do rozrządu...na tych znakach jezdził 50 tyś więc chyba dobrze ustawiony był,,sprawdzę jeszcze...co jeszcze może trzymać odpalenie?jak bardzo ma dawać paliwo na wtryski???



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 07, 2008 18:32

kabelman, znaki znakami - rozrzad ma byc ustawiany na fabryczne znaki i juz !! jezli bedzie tak ustawiony to nie ma bata musi odpalic nawet jak bedzie rozjechany kat wtrysku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 59 gości