turbosprężarka...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sobi112
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr gru 12, 2007 18:19
Lokalizacja: Bełchatów

turbosprężarka...

Post autor: sobi112 » ndz wrz 07, 2008 11:13

Witam
Mam problem z moim golfikiem 130 KM ASZ, a mianowicie taki , ze zrobil sie glosniejszy przy przysieszaniu i turbo wlacza sie z opoznieniem, tak po 10 sekundach.
A jeszze cos , czy rura , ta gumowa co odprowadza powietrze, powinna byc twarda jak sie zwieksza moc? bo jak sprawdzalem nawet na 4 tys obrotow to miekka byla...

I tez zauwazylem rope kolo turbo i intercoolera, chyba to sie tak nazywa....

pomozcie co to moze byc
pozdr



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: turbosprężarka...

Post autor: rob555 » ndz wrz 07, 2008 11:15

sobi112 pisze:Witam
Mam problem z moim golfikiem 130 KM ASZ, a mianowicie taki , ze zrobil sie glosniejszy przy przysieszaniu i turbo wlacza sie z opoznieniem, tak po 10 sekundach.
A jeszze cos , czy rura , ta gumowa co odprowadza powietrze, powinna byc twarda jak sie zwieksza moc? bo jak sprawdzalem nawet na 4 tys obrotow to miekka byla...

I tez zauwazylem rope kolo turbo i intercoolera, chyba to sie tak nazywa....

pomozcie co to moze byc
pozdr
Na poczatek moze byc dziura w ukladzie dolotowym. Powietrze zamiast isc w cyl idzie pod maske. Sprawdz te wycieki kolo IC moze tam sie rozszczelnilo


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz wrz 07, 2008 11:19

sobi112 jeśli silnik głośniej pracuje to do sprawdzenia wydech a szczególnie plecionka łacznika elastycznego za kolektorem wydechowym, wąż powietrza doładowanego powinien twardnąć przy zwiększaniu ciśnienia doładowania, koło intercoolera to nie ropa a olej z odmy, skoro turbina nie ciśnie jak trzeba to pewnie będzie gdzieś nieszczelność na wężach lub przewodzie powietrza doładowanego.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 109 gości