Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn wrz 01, 2008 20:01

cowboy pisze:żeby wrąbał 8,5 to musi rzeczywiście być popsuty
mojemu sie to czasem zdarza :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » pn wrz 01, 2008 21:24

cowboy pisze:
żeby wrąbał 8,5 to musi rzeczywiście być popsuty

TDI nie spali wiecej niz moze i nawet przy butowaniu - jak napisał STORM cieżko przekroczyć 7 litrów
No może z tym 8,5 to trochę przesadziłem ale zimą to kto wie... Ostatnio jak zapaliła się rezerwa zatankowałem 23l ON i póki co zrobiłem 320km z czego 90km trasa a reszta miasto i już wskazówka jest na czerwonym polu, czyli wychodzi lekko ponad 7l/100km.
Jazda po mieście to u mnie często odcinki po 10-15km i koniec, często też jeżdżę samochodem do pracy a mam niecałe 2km (ot taki wygodny jestem, a za wygodę się płaci) :) , to wskazówka temp jak gaszę silnik to jest w połowie drogi do pionu. Także jak już wyjadę na trasę to lubię trochę przegonić auto i 5 bieg zapinam powyżej 120km/h



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pn wrz 01, 2008 22:05

już przestańcie z tym spalaniem, mi też czasem pali nawet pod 9l jak "jeżdże" w korkach, godzina stania, lub człapania 20km/h ewentualnie max 50km/h a średnia prędkość z dnia 20km/h tak to się czasem "jeżdzi" w wwa, :bigok:
a czasem niby "po mieście" ale luźniej bez korków 5,0-5,5 to mi dużo pali czy mało?!?!
dajcie już spokój z tym porównywaniem jak jeden mówi o wwa, krakowie, czy wrocławiu w godzinach szczytu a drugi o skierniewicach, białymstoku jak wieżdża tam do miasta koło 11 czy 12 kiedy mniejszy ruch i..... konsternacja, że jednym "mało" palą a innym "tak dużo"

pozdro i nie ma co szukać dziury w całym
alh to bardzo fajne silniki



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » wt wrz 02, 2008 09:28

uwaga uwaga, dostałem zastrzyk finansowy - rob555 szykuj sie na telefon - tak jak mówiłem wiosna wtryski jakieś dobre od 110 konnego chyba tak sie umawialiśmy i może jeszcze jakiś plusik

a potem opowiem o wrażeniach

mój zima bierze 8,5 do pracy mam z 3 km góra i też jeżdzę
latem po mieście bez wariacji bierze 7 i nie schodzi nizej ale coś jest u mnie nie tak z korekcja dawek na pierwszym wtrysku czy jakoś tak - rob555 mi mówil po logach

[ Dodano: 02 Wrz 2008 09:29 ]
aha i jak pisałem po plusie dodanym wirusikiem na jakieś 110 kucy pali tyle samo co przed a o ile lepsza jazda


Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 02, 2008 11:07

niebieski91 pisze: mój zima bierze 8,5 do pracy mam z 3 km góra i też jeżdzę
też mam 3 km do pracy i nie łyknie wiecej jak 6,5, tyle ze nierozgrzany silnik wiec nie cisne wiecej jak 0,5 bara :)



Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Post autor: Radion » wt wrz 02, 2008 16:33

[quote="cowboy" wiec nie cisne wiecej jak 0,5 bara :)[/quote]

Czyli ile to będzie rpm? Nie każdy ma wskaźnik doładowania :(



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt wrz 02, 2008 16:52

Radion pisze:Czyli ile to będzie rpm? Nie każdy ma wskaźnik doładowania
RPM nie ma tu nic do rzeczy , raczej zapytaj jak głęboko wciskać pedał gazu :grin:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 02, 2008 19:34

homsky pisze:zapytaj jak głęboko wciskać pedał gazu :grin:
i jak szybko

0,5 Bara moze byc przy 2000 rpm i 4000 rpm :)

a wskaźnik doładowania to niezły ekonomizer w TDI



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt wrz 02, 2008 21:02

niebieski91 pisze:uwaga uwaga, dostałem zastrzyk finansowy - rob555 szykuj sie na telefon - tak jak mówiłem wiosna wtryski jakieś dobre od 110 konnego chyba tak sie umawialiśmy i może jeszcze jakiś plusik
:chytry: mam wlasnie dosc ladne sztuki z AHF (ciut mniej wydajne) ale za to pewny przebieg :)


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
BaDBoY §148 KK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: BaDBoY §148 KK » śr wrz 03, 2008 16:53

W końcu dorwałem skaner...

Obrazek


[b]1,9TDi ALH - [u]144KM/309Nm[/u] [turbo ARL + Bosch 216][/b] by [b][u]MR-MOTORS[/u][/b]

Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » śr wrz 03, 2008 18:50

BaDBoY §148 KK pisze:W końcu dorwałem skaner...
Szczerze mówiąc to szału nie ma. Masz suszarkę ARL? Co tak cienko - nie domaga układ paliwowy czy turbina? Powinno być ok 160 KM przy 216 i pompie 10.

Ostatnio Witek stroił Golfa IV ALH mojego kumpla z pracy. 216 reszta absolutna seria, tylko turbo przeczyszczone. Wypluł 139 KM i chyba 310 Nm z ładnym przebiegiem krzywych.
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 18:52 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr wrz 03, 2008 18:59

jaro4444 pisze:Co tak cienko - nie domaga układ paliwowy czy turbina?
podejrzewam że pompa nie wyrabia... wiec może nie dało się wiecej zrobić żeby było dobrze

wtryski były ode mnie nówexy, strojone przez Bogdana..

BaDBoY §148 KK, chyba kiedyś pisałeś coś że pompa nie ten teges, co mówił Rogal ?



Awatar użytkownika
BaDBoY §148 KK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: BaDBoY §148 KK » śr wrz 03, 2008 21:21

zgadza się... pompa nie najlepszej kondycji... faluje dawką i jak jest więcej mocy, to dymi... stąd też "nie rewelacja", ale mi starcza i 160 mieć nie muszę :-) będzie regeneracja, to i będzie czas na poprawkę... na razie jest jak jest i więcej mi nie trzeba... ja tu rekordów bić nie mam zamiaru :-)

zastanawiam się tylko czy regenerować, czy znaleźć dobre źródło i kupić używaną... koszt regeneracji też dość spory z tego co słyszałem...
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 21:24 przez BaDBoY §148 KK, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]1,9TDi ALH - [u]144KM/309Nm[/u] [turbo ARL + Bosch 216][/b] by [b][u]MR-MOTORS[/u][/b]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr wrz 03, 2008 21:35

BaDBoY §148 KK pisze:koszt regeneracji też dość spory z tego co słyszałem...
ale masz pewność, ja bym dał do regeneracji do Nadarzyna... tyle ze to pewnie z 1kPLN na luzaku, wiec chyba musisz to przemyslec :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości