Problem z wentylatorem B5 AFN!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Problem z wentylatorem B5 AFN!!

Post autor: diaz34 » pt sie 29, 2008 15:44

Od niedawna nabylem paska B5 AFN, zaowazylem ze wentylator kreci sie caly czas od momentu odpalenia a tak raczej nie powinno byc !! wskaznik pokazuje temp. 90 stopni na vagu jest 80stopni na rozgrzanym silniku, czego to moze byc wina??


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Re: Problem z wentylatorem B5 AFN!!

Post autor: ilio » pt sie 29, 2008 16:42

diaz34 pisze:Od niedawna nabylem paska B5 AFN, zaowazylem ze wentylator kreci sie caly czas od momentu odpalenia a tak raczej nie powinno byc !! wskaznik pokazuje temp. 90 stopni na vagu jest 80stopni na rozgrzanym silniku, czego to moze byc wina??
moze czujnika przy chłodnicy

jak jest zimny nie ma przejscia
jest ciepły 90 stopni - ma

chyba ze masz klimę włączoną to wtedy sie kręci



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » pt sie 29, 2008 18:10

wentylator dziala odrazu po odpaleniu zimnego silnika, klima jest wylaczona...


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob sie 30, 2008 09:29

diaz34 sprawdź próbnikiem przewody przy wtyczce od czujnika termicznego u dołu chłodnicy - jeśli przy zimnym silniku jest napięcie na dwóch z trzech przewodów to włącznik termiczny zwiera cały czas obwód i podaje napięcie przez sterownik na wentylator, albo zwarcie może też być pomiędzy przewodami w wiązce idącej od tego włącznika do sterownika wentylatorów.
Ostatnio zmieniony sob sie 30, 2008 09:35 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » ndz sie 31, 2008 22:39

i jeszcze jedno glupie pytanie, tak wogole to ktory wentylator jest od klimy po lewo czy po prawo stojac z przodu auta przodem do auta, ten po prawo jest jakby na pompie wody ale moze sie myle... a mozliwe jest to zeby nonstop chodzil ten po prawo?


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Post autor: Quintus » ndz sie 31, 2008 23:03

w b5 wiatrak chodzi ciągle na wiskozie na kole pasowym.



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » pn wrz 01, 2008 21:15

oki, dzieki za pomoc, i jeszcze jedno czy np. w passacie B4 z silnikiem AFN tez wentylator chodzi ciagle? jak w tym sens?


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Post autor: Quintus » wt wrz 02, 2008 08:55

w b4 tak nie jest, a jaki w tym sens? szczerze mówiąc nie mam pjęcia, sam ze znajomym się kiedyś o to wykłócałem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości