Komputer sterownik 1Z 90KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

husio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 11, 2006 16:24
Lokalizacja: Białystok

Komputer sterownik 1Z 90KM

Post autor: husio » pn wrz 01, 2008 21:31

Witam
Mam pytanie odnosnie sterownika, nie wiem czy jest to sterownik 8bit czy 16bit

Dane zczytane ze sterownika:

BOSCH 0 281 001 172/173
028 906 021B

(810)

25.05.94
28RTD289
1254 1504

prosze o odpowiedź



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » pn wrz 01, 2008 21:54

w 1z był 8 bit. pozdo.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn wrz 01, 2008 22:29

maxoff pisze:w 1z był 8 bit. pozdo
Tak jest w MK3 1z były 8 bitowe sterowniki, ale AFN-y miały już 16 bitowe kompy.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
konri
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw lis 01, 2007 13:17
Lokalizacja: Zielona Góra/Rzepin

Post autor: konri » pn wrz 01, 2008 22:58

A jakie sterowniki były w ALE??


Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:

Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145

husio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 11, 2006 16:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: husio » pn wrz 01, 2008 23:39

Dzieki za odpowiedź
pozdrawiam :D



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt wrz 02, 2008 09:28

konri pisze:A jakie sterowniki były w ALE??
16 - bitowe

w 1Z też były 16-stki..bardzo rzadko


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
konri
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw lis 01, 2007 13:17
Lokalizacja: Zielona Góra/Rzepin

Post autor: konri » wt wrz 02, 2008 14:55

Własnie niedawno rozbierałem swój sterownik i jest 1-dno płytowy i ma kości plcc32.


Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:

Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » wt wrz 02, 2008 14:56

Witam.

Napisze tutaj bo po co nowy temat zakładać. Mam sterownik 8-bit w 1Z i program na 110 KM jakiś niemiecki - zmienione kości (rozbierałem ster). Jak kupie taki w metalowej obudowie i 16-bitowy (jednopłytowy) to da rade zgrać z moich kości program i wrzucić w smd w 16-bitowym sterze i będzie to jeździło u mnie??

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » wt wrz 02, 2008 15:50

Turbonalepa - niestety nie.

Raz, że soft nie będzie współgrać z kompem.
A dwa, 16bitowiec ma immo, a 8bit nie ma.



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » wt wrz 02, 2008 16:06

Z immo to raczej nie będzie problemu, ale z programem już tak. Czyli kompa założe dopiero u tunera jak będzie vira pisał - szkoda - myślałem, że poskładam go w całość, jakoś się dokulam na virka i będzie a tu zonk.

Dzięki.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr wrz 03, 2008 09:27

AndrzejP4 pisze:Turbonalepa - niestety nie.

Raz, że soft nie będzie współgrać z kompem.
A dwa, 16bitowiec ma immo, a 8bit nie ma.
8 bit mają też często immo - nie można sugerować się wtyczka do kompa (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi)

[ Dodano: 03 Wrz 2008 09:28 ]
Turbonalepa pisze:Z immo to raczej nie będzie problemu, ale z programem już tak. Czyli kompa założe dopiero u tunera jak będzie vira pisał - szkoda - myślałem, że poskładam go w całość, jakoś się dokulam na virka i będzie a tu zonk.

Dzięki.
jeśli masz ori immo to zadaptuj kompa i w drogę <spoko>


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » śr wrz 03, 2008 10:10

No immo nie mam niestety, ale i tak myślę, że to nie jest największy problem. Mirek czyli tak jak piszesz mogę podłączyć kompa 16-bitowego do mnie i mojego progsa tam wrzucić i dokulam się do Ciebie??

Pozdrawiam


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr wrz 03, 2008 10:27

Turbonalepa, raczej nie wrzucisz kosci z 8 bitowca do 16 stki bo sa po prostu inne


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » śr wrz 03, 2008 11:15

To, że są inne to wiem!! Chcem zgrać swój progs i do 16-bitowca zapodać i o to chodzi czy to pojedzie u mnie :-)


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości