Witam,
Mam dziwny problem z paskiem rozrządu pierwszy wymieniłem jakieś 16tyś temu i przy przypadkowej kontroli okazało się że nadaje się do wymiany bo jest mocno wytarty ( nie ścięty tylko wytarty na zewnątrz - szczególnie widoczne podłużne paski na całej długości paska). Mechanik zalecił wymianę no i to zrobił (Pasek Conti rolka SKF) z tym że po 100km zajrzałem do środka a na pasku znów prawie nie widać napisów i gorący jak cholera. Pojechałem do drugiego ten stwierdził że jest za bardzo naciągnięty a wyciera go jakieś aluminiowe koło, poluzował przejechałem jakieś 600km ale dalej mi się wydaje że się wyciera na zewnątrz.
Co może być przyczyną???
Pasek rozrządu po wymianie mocno wytarł się juz po 100km??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nolo, skoro rolka, napinacz i naciągnięcie paska są OK to pozostaje koło pasowe napędzające pompę oleju. Mozę ono powoduje nadmierne wycieranie się paska.
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 18:20 przez kolton, łącznie zmieniany 1 raz.
Pasek rozrządu po wymianie mocno wytarł się juz po 100km??
Prawdopodobnie tak bo na pasku są takie rowki jak na tym kole pasowym, z tym że koło podobno chodzi tak jak powinno nie stawia żadnego oporu, przynajmniej z diagnozy mechanika tak wynika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 239 gości