Kupilem silnik JP z turbina?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Kupilem silnik JP z turbina?

Post autor: Semian » czw sie 28, 2008 21:49

jakis czas temu nabylem silnik do mojej jetty.Caly czas myslalem ze nabylem silnik JR, wstazywala na to pompa oraz turbo garet nr silnika nie odczytalem np byl zakryty wezem i ogolnie brudny byl silnik, wersja golfa z jakiej wyciagnelem silnik to GTD(bez ic)jakies pierodolki wspomaganie elektyczne lusterka itp idt.Dzisiaj jakie bylo wielkie moje zaskoczenie bo okazalo sie ze nr silnika to JP ;/ slepy nie jestem bo tego samego dnia wyciagalem pompe z JR, czy to mozliwe zeby ktos sie bawil w przekladanie calego ustrojstwa do Jp? i do dalej z tym fantem zrobic ?zalozyc ten silnik rozebrac w celu ustalenia jednak czy to rzeczywiscie Jr czy Jp , za tydzien mialem sciagac glowice i zakladac metalowa uszczelke z 1,9 td i stoje przed wielkim dylematem co dalej...



do modetarora nie wiem co bylo nie tak ze temat zostal usuniety...
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 21:55 przez Semian, łącznie zmieniany 1 raz.


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » czw sie 28, 2008 21:51

możliwe że ktoś się w to bawił, jak chcesz coś przy nim modzić to JP się średnio nadaje :bajer:



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » czw sie 28, 2008 22:29

jesli nr wskazuje na JP to raczej tak jest :grrr: sprawdz jeszcze czy ma natrysk oleju na denko tłoka(TD powinien miec)


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » czw sie 28, 2008 22:35

Moze ktos zamienil bloki, odkrec miske i zobacz, czy sa natryski na tloki,
na forum jest kilka zaturbionych diesli i daja rade, jak silnik jest w dobrym stanie, moze byc warto w niego zainwestowac :)



arwam

Post autor: arwam » czw sie 28, 2008 22:53

wyczyść porządnie tabliczkę z numerami może cię czeka miłe zaskoczenie



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » czw sie 28, 2008 23:23

jeszcze dzisiaj sie przejde do garazu i spradze to dokladnie


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw sie 28, 2008 23:29

Między P a R dużej różnicy nie ma więc moze poprostu nie dopatrzałeś :) przejedź miejsce z numerem np kredą zeby lepiej było widać nr :)



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » pt sie 29, 2008 00:09

bylem ogladalem przegladalem z kazdego kata i wychodzi JP chodz ma ma lekka kreske minimalna no ale zeby cala sie starla to raczej nie mozliwe wiec raczej JP z kreda to jutro zastosuje ale juz teraz wiem na czym stoje uturbione jp;/


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pt sie 29, 2008 09:23

Semianek pisze:ale juz teraz wiem na czym stoje uturbione jp;/
czyli nie ma natrysku??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt sie 29, 2008 14:49

kaczor4011 pisze:Semianek napisał/a:
ale juz teraz wiem na czym stoje uturbione jp;/
czyli nie ma natrysku??
jeśli to na 100% jp to nie ma.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt sie 29, 2008 21:45

Semianek pisze:Dzisiaj jakie bylo wielkie moje zaskoczenie bo okazalo sie ze nr silnika to JP
A gościu od którego kupowałeś zapewniał cię, że to JR ??
Semianek pisze:za tydzien mialem sciagac glowice i zakladac metalowa uszczelke z 1,9 td
Zakładaj, uturbionemu JPkowi na pewno się przyda metalowa uszczelka...
Golf_3 pisze:jak chcesz coś przy nim modzić to JP się średnio nadaje :bajer:
Powiedź dlaczego średnio się nadaje ?? Tylko nie pisz, że brak natrysku na denka tłoka skreśla ten typ silnika jako baza do tunningu...
anaba255 pisze:na forum jest kilka zaturbionych diesli i daja rade, jak silnik jest w dobrym stanie, moze byc warto w niego zainwestowac :)


Takie podejście mi się podoba... :bigok: Jeśli silniczek w dobrym stanie, kompresja Ok, turbo i silnik oleju nie bierze, z nową uszczelką i na turbinie będzie ci śmigać JP, nie przejmuj się brakiem dysz, nie piłuj autka na wysokich obrotach, a najlepiej to załóż sobie wskaźnik temperatury oleju, jak widzisz, że niebezpiecznie rośnie to zdejmujesz nogę z gazu i jest Ok...
To_mas pisze:jeśli to na 100% jp to nie ma.
Zgadza się, JP nie ma dysz natrysku, a jak już ma to pewnie ktoś sam zakładał...Koszt dysz około 200-250zł za komplet...



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » pt sie 29, 2008 22:23

Lukas-182 pisze:Powiedź dlaczego średnio się nadaje ?? Tylko nie pisz, że brak natrysku na denka tłoka skreśla ten typ silnika jako baza do tunningu...
chodzi mi tylko o to, że jak kolega szykuje ten silnik do poważniejszych modów >100KM to ja tego na dłuższą metę nie widzę :bajer:



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt sie 29, 2008 23:51

Golf_3 pisze:>100KM to ja tego na dłuższą metę nie widzę :bajer:
Co rozumiesz pod pojęciem na dłuższą metę ?? Ja zrobiłem już ponad 35000km, na uturbionym JPku i ciśnieniu doładowania 1,1 - 1,3bara o reszcie modów nie wspomnę :bajer: i silniczek jak na razie żyleta, teraz szykuję się na zmianę wtrysków na "SBkowskie", więc i kolejne koniki przybędą :chytry:

Moim zdaniem kolega Semianek, powinien zrobić lekki remont silniczka i może śmiało śmigać...



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Post autor: J.B.S. » pt sie 29, 2008 23:57

A może ma nr silnika prestukany? :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości