Głośny klekot przy gaszeniu, czy to sprzeglo?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt sie 29, 2008 10:37

HellMan pisze:A taka klapa jest w 1Z?
Nie ma .
Ogólnie starsze TDI ( 1Z , AHU , AFN ) niezbyt ładnie gaszą się , motor momentalnie przy gaszeniu staje , az lekko potrafi budą zatrzepać.
Po to właśnie w nastepnych TDI zastosowano klape gaszącą żeby silnik łagodniej sie zatrzymywał .


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

batu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw sie 28, 2008 08:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: batu » pt sie 29, 2008 12:32

Witam z tego co moge dodać to tyle ze autko kupilem od kobiety z nieduzym przebiegeim jak na 2002 120000tys w ciągu tych 3 miechów zrobilem juz 15tys na samym początku bylo to słyszalne ale mało, wiec myslalem ze to norma,a teraz jest inaczej. Co do wypowiedzi Szatanka czy klapa gasząca przy zaworze EGR działa tylko przy gaszeniu bo te klekotanie jak pisałem wystąpiło mi między zmianami biegów. Zdażyło mi sie z 2 raz w ciagu miesiąca ze przy zminie na 2 tak jakby szarpnęło mi sprzęgło moze mialo prawo tak się zdażyć.Jak na razie nie wyczuwam mocnych drgań ani szarpań .Jak dotykam pedału sprzęgła czuję drgania ale niewielkie , ale to chyba normalne to przecież diesel?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt sie 29, 2008 12:52

batu pisze:Jak na razie nie wyczuwam mocnych drgań ani szarpań
Narazie tym sie nie przejmuj , obserwuj tylko czy z czasem objawy się nie nasilają , czy charatkterystyczne "terkotanie" nie wystepuje na biegu jałowym lub przy pełnym bucie z niskich obrotów dwumas nie wpada w wibracje.

[ Dodano: Pią Sie 29, 2008 12:54 ]
batu pisze:ze autko kupilem od kobiety z nieduzym przebiegeim jak na 2002 120000tys
Zdarza się, że dwumasy nie wytrzymują 100tys km :helm:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

batu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: czw sie 28, 2008 08:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: batu » pt sie 29, 2008 13:03

Decyzja zapadla w poniedziałek zostawiam u znajomego mechanika nic mnie to nie kosztuje jedynie części jak juz . Jak będe miał opis faktyczny dam znać :)

[ Dodano: 11 Wrz 2008 00:13 ]
Witam ponownie po rozebraniu okazalo sie ze to poczatek rozkładu koła dwumasowego i dodatkowo lekki luz łożyska oporowego. Wymieniłem tylko dwumase i łozysko koszt 1000, tarcza prawie jak ideal 0,5 mm ciensza od nówki docisk też ok , wiec nie widziałem sensu ładować się w koszty. Teraz po naprawie jest ok. Po rozebraniu i zobaczeniu jak to wyglada za bajkę mozna uznać że popsuta dwumasa moze coś uszkodzić.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 209 gości