Problem z obrotami w AXR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wallygraf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: wt maja 02, 2006 23:08
Lokalizacja: Pomorze /GPU/
Kontakt:

Problem z obrotami w AXR

Post autor: wallygraf » czw sie 28, 2008 21:24

Witam.
Właśnie przyjechałem z za zachodniej granicy moim nowym vw (GOLF 4 TDI AXR)
Problem polega na tym, że auto ma nierówne wolne obroty (nie zawsze) wtedy nie ma mocy i przy próbie przyśpieszania strasznie targa autem. I przy tym targaniu zaraz zapala sie kontrolka od ESP.
Pomocy, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 21:31 przez wallygraf, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk4 TDI

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Problem z obrotami w AXR

Post autor: rob555 » pt sie 29, 2008 10:30

wallygraf pisze:Witam.
Właśnie przyjechałem z za zachodniej granicy moim nowym vw (GOLF 4 TDI AXR)
Problem polega na tym, że auto ma nierówne wolne obroty (nie zawsze) wtedy nie ma mocy i przy próbie przyśpieszania strasznie targa autem. I przy tym targaniu zaraz zapala sie kontrolka od ESP.
Pomocy, pozdrawiam
Cos sie dzieje z ukl paliwowym
stawiam na pompowtrysk
trzeba dobrze zdjagnozowac


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
wallygraf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: wt maja 02, 2006 23:08
Lokalizacja: Pomorze /GPU/
Kontakt:

Post autor: wallygraf » pt sie 29, 2008 23:11

Właśnie byłem na komputerze pokazuje błąd wtryskiwacza 1:-(((
Przejechałem 50km i prawie nic - raz czy dwa szarpnęło ale po jeździe też pokazało błąd wtryskiwacza 1. Co zrobić dalej??? Czy to się wiąże z wymianą jednego pompowtyrsku???
Pomóżcie!!!
Ostatnio zmieniony pt sie 29, 2008 23:16 przez wallygraf, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk4 TDI

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pt sie 29, 2008 23:19

widziałem gdzieś na allegro aukcje z pompkami, tak na wszelki wypadek jakby się okazało że do wymiany
http://www.allegro.pl/item425385885_pom ... 05_km.html

umów sie z rob555, napewno Ci zdiagnozuje czy to pompki do wymiany
Ostatnio zmieniony pt sie 29, 2008 23:21 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
wallygraf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: wt maja 02, 2006 23:08
Lokalizacja: Pomorze /GPU/
Kontakt:

Post autor: wallygraf » sob sie 30, 2008 09:23

Zrozumiałbym że trzeba wymienić pompowtrysk ale czy trzeba wymienić komplet bo 2000 to już trochę kaski za która dostane używaną całą głowice?!

[ Dodano: 31 Sie 2008 20:54 ]
Minęła sobota i na razie po problemie - zrobiłem ponad 200km i nic mechanik zdjął pokrywę i coś tam poruszał w elektryce i powiedział ,że to chyba to jk dalej bedzie kulał i targał kazał rozejrzeć się za pompowtryskiem. A delikatne drgania na jałowym to podobno winna koła dwumasowego???


Mk4 TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości