pytanie o skrzynie biegów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

pytanie o skrzynie biegów

Post autor: Cinek » czw sie 28, 2008 14:18

czy do silnika na pompowtryskach da sie zapiąć skrzynie od AFNa bez jakiś większych przeróbek ? sprzęgło mam z MKIV TDI 228 mm.obecnie mam skrzynie EGS i strasznie króciutka jest


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » czw sie 28, 2008 21:05

A co to za auto jest?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw sie 28, 2008 21:38

toż widać że mkII :grin:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pt sie 29, 2008 00:05

Ok wiec powinienes zalorzyc skrzynie z oznaczeniem ASD to jest najdluzsza skrzynia jaka moze byc do diesla dluzsza juz nie istnieje (3,157 P.G) ty zalozyles skrzynie od mk4 a tam sa weieksze kola wiec tez jest inne przelozenie glowne i skrzynia automatycznia wyszla krodsza.
Olej kolo dwumasowe i zaluz zwykle sprzeglo na jednomasie 228mm od VR6 pasuje bez problemu i wytrzymuje 450nm i 230ps taki zestawik z ARLem i duzym turbo garett GT22 jezdzi u mojego kolegi w ibizie i zap.... strasznie.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt sie 29, 2008 07:51

GMS pisze:Ok wiec powinienes zalorzyc skrzynie z oznaczeniem ASD to jest najdluzsza skrzynia jaka moze byc do diesla dluzsza juz nie istnieje (3,157 P.G) ty zalozyles skrzynie od mk4 a tam sa weieksze kola wiec tez jest inne przelozenie glowne i skrzynia automatycznia wyszla krodsza.
Olej kolo dwumasowe i zaluz zwykle sprzeglo na jednomasie 228mm od VR6 pasuje bez problemu i wytrzymuje 450nm i 230ps taki zestawik z ARLem i duzym turbo garett GT22 jezdzi u mojego kolegi w ibizie i zap.... strasznie.

Pozdrawiam
dzięki za wyjaśnienie, z tym że dwumasu już dawno nie mam ( pozatym w PD chyba sprzęgło ori ma 240 mm ), a koła mam 16 a oponą 195/50 więc raczej niewiele mniejsze niż w czwórce.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pt sie 29, 2008 13:55

Dwumas 240mm jest tylko przy skrzyni szescio biegowej
co do wysokosci kol to twoja wysokosc zgodnie z moimi obliczeniami jest 60cm
golf 4 ma 63cm wiec jest wieksze
tu masz policzona cala skrzynie ASD z rozmiarem opon 195/50 R16
predkosci podaje przy obrotach silnika 1000 jezeli chcesz maxymalne predkosci na poszczegulnych biegach to tylko mnozysz predkosc przez maxymalne obroty silnika.


1. 10.8 km/h
2. 18.3
3. 27.3
4. 32.7
5. 49.8

Sa to typowe predkosci dla silnika TDI

Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 83 gości