zapytanie o chlodniczke oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » wt sie 19, 2008 02:51

Lukas-182 pisze:w mk1 nie było chyba silników z turbosprężarka ;) Robiłeś swapa ???
Też o to zapytałem poprzedniego właściciela, ale w mk1 od 1980r. zamiast 1.5D były montowane 1.6D i 1.6TD, to prawie te same silniczki co w mk2, tylko oznaczenie inne :helm:
Mam jeszcze Golfa z '77r. wersja GLD :smoke:
Ostatnio zmieniony wt sie 19, 2008 02:55 przez anaba255, łącznie zmieniany 1 raz.



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » śr sie 20, 2008 13:57

Tomallus pisze:w MK1 były 1,5D; 1,6D i 1,6TD .
choc jeden prawde napisal :bigok:

silniki te jak dobrze pamietam mialy oznaczenia CK, JK, CY

anaba255 sa gdzies na forum Twoje Golfy pokazane bo jakos jeszcze nie spotkalem :chytry:



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » czw sie 21, 2008 01:16

Golf_3 pisze:anaba255 sa gdzies na forum Twoje Golfy pokazane bo jakos jeszcze nie spotkalem
Nie ma co pokazywac, seria :|
Tu masz link do PJ
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/26594



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt sie 22, 2008 22:56

anaba255, nie no, niebieska jedyneczka całkiem sobie, o niebo lepiej wygląda od mojej jettki, a także seria :)
http://polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Jetta/9958



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pt sie 22, 2008 23:15

Lukas-182 pisze:anaba255, nie no, niebieska jedyneczka całkiem sobie, o niebo lepiej wygląda od mojej jettki, a także seria
O to chodzi VW, seria jest najładniejsza :metal: fajnie podciagnoles silnik, moj golf na wiosne tez dostanie taki zestaw + icek :drinkers:



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » sob sie 23, 2008 00:10

koledzy rozmowa jest o czyms innym...


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob sie 23, 2008 01:29

Semianek pisze:koledzy rozmowa jest o czyms innym...
Racja.
Jesli chodzi o temat, to wydaje mi sie, ze skoro w mk1 TD jest, to VW raczej w nowszym silniku by z niej nie rezygnowal.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » sob sie 23, 2008 01:36

anaba255 pisze:ze skoro w mk1 TD jest, to VW raczej w nowszym silniku by z niej nie rezygnowal.
No właśnie, a ta chłodniczka, choć mała to daje bardzo dużo, ja zauważyłem po zamontowaniu chłodniczki spory spadek temperatury silnika i samego oleju...



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » czw sie 28, 2008 01:18

oki to juz wszystko wiem madre ksiazki pisza ze silniki doladowane td i z automatem mialy taka chlodniczke


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
DAROO22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:46
Lokalizacja: Śvwiebodzice
Kontakt:

Post autor: DAROO22 » czw sie 28, 2008 12:24

cześć nie chce zakładać nowego tematu bo chciałem spytać jaką macie temperature oleju w tdi przy rozgrzanym silniku? mi na odcinku 20KM pokazuje 80stopni a jak jade więcej kilometrów to już rośnie do 90stopni,niewiem czy tak ma być,czy może jest coś nie tak?


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d07eb489d594df64][img]http://images48.fotosik.pl/25/d07eb489d594df64m.jpg[/img][/url][img]http://images33.fotosik.pl/393/6ef2b64548b6b84am.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » czw sie 28, 2008 21:05

DAROO22, masz wskaźnik temperatury oleju, czy podajesz temperaturę cieczy chłodzącej ?? ;)
Olej przy ostrym bucie może mieć grubo ponad 100 st c, a ciecz chłodząca około 90 st C...



Awatar użytkownika
DAROO22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt mar 07, 2006 13:46
Lokalizacja: Śvwiebodzice
Kontakt:

Post autor: DAROO22 » pt sie 29, 2008 12:08

Lukas-182, nie no podaje z komputera nie temperaturę wody mam ok,tylko chodziło mi o olej,wczesniej jakoś nie patrzyłem na to a teraz jak wracałem z urlopu to przylukałem że temp.oleju pokazuje 90stopni,czyli wszystko ok.dzięki wielkie za pomoc. :pub:


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d07eb489d594df64][img]http://images48.fotosik.pl/25/d07eb489d594df64m.jpg[/img][/url][img]http://images33.fotosik.pl/393/6ef2b64548b6b84am.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 218 gości