jaka jest różnica między turbiną AWX 130KM a AWX 150 KM??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

jaka jest różnica między turbiną AWX 130KM a AWX 150 KM??

Post autor: pasacik110 » pt sie 22, 2008 09:52

mam zamiar taka turbinke zamontowac w swoim mk 3 tdi AFN. Ale nie wiem która bedzie lepsza. I jeszcze pytanko czu jak zamontuje kolektor AWX i turbinke AWX to wszystko bedzie grało P&P. Czy lepiej inny zestawik wybraćdo AFN. I Co z intercolerem? wystarczy seria z AFN na jakiś czas czy trzeba od razu zamontowac jakis lepszy??
dzieki
pasacik110
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 09:53 przez pasacik110, łącznie zmieniany 1 raz.


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pt sie 22, 2008 13:06

AWX 130 KM - nie ma 150 ...
150 ARL (chyba o to ci chodziło)

co do turbiny - auto będzie krędciło się lepiej u góry - na dole będzie gorzej niż na ori turbinie ... wynika to z wielkości wirnika i ułożenia łopat (inaczej spręż turbiny jest rozłożony) ...

tak czy siak - czeka cię modyfikacja pod tą turbinę ...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sie 22, 2008 14:00

pasacik110 pisze:Ale nie wiem która bedzie lepsza.
lepsza jest od 150 PD tyle że 150 konny silnik nie występował wzdłużnie :)

turbina z ARL (150) występuje zate wyłacznie z kolektorem ! i nie podejdzie

mozesz zainstalować hybryde czyli w obudowie trubiny AWX bebechy z ARL
pasacik110 pisze:czu jak zamontuje kolektor AWX i turbinke AWX to wszystko bedzie grało P&P
kolektor AWX jest taki sam jak AFN wiec nic nie musisz montowac :)
pasacik110 pisze:wystarczy seria z AFN na jakiś czas czy trzeba od razu zamontowac jakis lepszy??
jesli zamierzasz dmuchać powyzej 1,2 Bara to trzeba FMIC
leo... pisze:na dole będzie gorzej niż na ori turbinie
ja nie zanotowałem słabszego dołu :) dmucha 1 bar juz od 1700 rpm :)



Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » sob sie 23, 2008 01:03

cowboy pisze:kolektor AWX jest taki sam jak AFN wiec nic nie musisz montowac :)
Hmm, na pewno jest taki sam? Chyba jednak nie...

Pozdro
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob sie 23, 2008 09:10

Hmm, na pewno jest taki sam? Chyba jednak nie...
wiec jakim cudem da się włożyć turbo z AWX-a do AFN-a?

jest to turbo z dzielonym kolektorem - przykręca sie na 3 sruby do kolektora i flansza jest identyczna



Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » sob sie 23, 2008 22:45

Hihi, nie zrozumieliśmy się. Wyprowadzenia te same. Sam kształt (średnice itp.) nieco inne :-).
:pub:

BTW. Jest sens wsadzać kolektor z AWX do silnika 1Z? Jeśli tak to czy dużo przeróbek jest potrzebnych?

Pozdro
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz sie 24, 2008 11:24

yoobi pisze:Hihi, nie zrozumieliśmy się. Wyprowadzenia te same. Sam kształt (średnice itp.) nieco inne :-) .
:pub:

BTW. Jest sens wsadzać kolektor z AWX do silnika 1Z?
mysle ze zmiana kolektora wydechowego to przy grubych modachmoze miec sens - nie wiem jakie są róznice w wydechowych ale chyba róznią się kosmetycznie

warto natomiast zmienić kolektor ssący z AWX / ARL/ ASZ



Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

Post autor: pasacik110 » śr sie 27, 2008 11:18

Tom jeszcze pytanko czy lepiej na początek zapodać wirusa czy zacząć od turbo intercoolera wtrysków itp..??? :chytry:


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr sie 27, 2008 13:21

cowboy pisze:ja nie zanotowałem słabszego dołu dmucha 1 bar juz od 1700 rpm
a jeździłeś na ori programie :chytry:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 27, 2008 15:19

leo... pisze:cowboy napisał/a:
ja nie zanotowałem słabszego dołu dmucha 1 bar juz od 1700 rpm


a jeździłeś na ori programie :chytry:
tez :)

jak mnie piorun spalił ECU to jeździłem na seryjnym ECU :) ale wtryski były 216 wiec i tak wiecej koksu było :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości