AAZ Problem z zapłonem, pracą silnika, spalaniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartoszbaran89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sie 19, 2008 09:51
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

AAZ Problem z zapłonem, pracą silnika, spalaniem

Post autor: bartoszbaran89 » wt sie 19, 2008 10:13

Witam,
3 dni temu wróciłem z pracy w Niemczech i oczywiście przywiozłem sobie zasłużonego Golfika [VW Golf III GTD AAZ 93r. 221000KM]. Przejechałem nim 1000 kilometrów[na 300 km pękł przewód paliwa, zachlapał wszystko pod maską, niezłu smrod ropy, naprawione na miejscu]. W trasie elegancko wszystko OK silniczek, spalanie. Będąc już w domu zaczeły dziać sie dziwne rzeczy. Aha chce zaznaczyć, że mam ręczne ssanie. Przedtem odpalal normalnie bez włączonego ręcznego ssania, teraz nie chce zaplaić bez tego. A Jak już zapali to okropnie sie trzesie silnik obroty spadają poniżej 9 tyś. leci gęsty biały dym, wszystko wokół silnika jest gorące, wszystkie płyny, przez chwile miga kontrolka oleju, wydaje dziwne dzwięki. Potem jak już sie rozgrzeje i normalnie jade to gdy chcę się zatrzymać na światłach muszę włączyc ręczne ssanie bo innaczej obroty skaczą, trzęsie się lub czasami gaśnie. Przejchałem sie do miasta 3 razy i spalil mi mniejszą połowe baku. Przed samym wyjazdem wyminiłem olej i filtr oleju. Teraz w Polsce chcę wymienić dużo części: wszystkie płyny, filtry, świece, rozrząd, uszczelke pod głowicą i klawiaturą itd.... Czy mam zacząć wymiane czy rozejrzeć sie za nowym silnikiem? Czy warto go robić, jak robić to co kupić, wymienić, sprawdzić.
Ostatnio zmieniony wt sie 19, 2008 12:43 przez bartoszbaran89, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt sie 19, 2008 11:16

Sprawdź świece, Kąt wtrysku i przede wszystkim wymień i ustaw dobrze rozrząd, bo mógł się przestawić. Rozrząd zrób jak najszybciej, bo to pewnie jego wina.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ciuqu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 20, 2008 21:08
Lokalizacja: Wysoka
Kontakt:

Post autor: ciuqu » czw sie 21, 2008 21:41

poczytaj o "gibającym kole" i najlepiej go nie odpalaj dopóki nie dowiesz sie co go boli.

Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości