Wymiana końcówek wtrysków w ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Defik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr lip 02, 2008 14:11
Lokalizacja: Piotrków

Wymiana końcówek wtrysków w ALH

Post autor: Defik » wt sie 19, 2008 14:21

Witam!!!
Chciałbym zwiększyć moc mojego Beetla silnik 1,9 TDI ALH z 90 koni na około 110.
Na allegro cieżko znależć używane w dobrym stanie wtryski od ASV by moc mojego motoru była większa ale natomiast znalazłem coś interesującego a mainowicie

http://allegro.pl/item421324712_koncowk ... v_afn.html

Zobaczcie sami.

I tu moje pytanie
Czy to co proponuje gość z allegro jest do mojego silnika???
Czy te końcówki zwiększą moc silnika???
Czy w ogóle opłaca sie wymieniać same końcówki czy szukać raczej całych używanych wtrysków???
Czy jeśli wymienie będę musił coś grzebać w komputerze mojego samochodziku???


Proszę o fachową pomoc!!!!!



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt sie 19, 2008 14:42

Defik pisze:Chciałbym zwiększyć moc mojego Beetla silnik 1,9 TDI ALH z 90 koni na około 110.
Do tego nie ma potrzeby zmiany wtrysków/końcowek, wystarczy wizyta u któregoś z licznego grona tunerów...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sie 19, 2008 14:49

mod na końcówki 216 to BARDZO dobry modzik dla Ciebie

wieksza moc - mniejsze spalanie - czary z mleka :)

ja moge załatwić Ci taki zestaw 4 końcówek z przekładkami jak na tej aukcji za 750 PLN komplet

ZAWSZE trzeba wyregulować cisnienia - 220/300 Bar

regulacja u mnie to koszt 200 PLN - jest to profi warsztat, który ma pojęcie o regulacji wtrysków- trzeba ustawić dokładnie OBYDWA ciśnienia za pomocą specjalnych przekładek regulacyjnych, dobiera się je mikrometrem, no i trzeba to jeszcze umieć zmierzyć :)
Defik pisze:Czy jeśli wymienie będę musił coś grzebać w komputerze mojego samochodziku???
ja przejechałem u siebie na ori programi do 110tki kilkaset km i było OK

ale najlepiej zrobić od razu chiptunig, możesz liczyć na jakieś 130KM @ 280NM zupełnie bezpiecznie

w sprawie chiptunigu wal do Łodzi

http://www.g-lab.pl/kontakt.html

jak chcesz mieć bezprzerwowo to kup na allegro jakieś wtryski na dawce z niewielki przebiegiem, a potem sprzedasz swoje ALH spokojnie za 300 PLN



Awatar użytkownika
Defik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr lip 02, 2008 14:11
Lokalizacja: Piotrków

Post autor: Defik » śr sie 20, 2008 08:06

A wiecie może gdzie kupić DOBRA SPRAWDZONE wtryski od ASV ???????


ALH + 216 + turbo ARL + wirus= 148 KM
SPRZEDAM:
Wszystkie części do MK3 z silnikiem 1.8 benzyna BORDO 5d
Wszystkie części do MK3 z silnikiem 1.6 LPG zakładane 2008r. ( po wypadku więc tylko części mechaniczne) 5d

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 20, 2008 08:39

Defik pisze:A wiecie może gdzie kupić DOBRA SPRAWDZONE wtryski od ASV ???????
Allegro

cena około 600-700 PLN



Awatar użytkownika
Defik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr lip 02, 2008 14:11
Lokalizacja: Piotrków

Post autor: Defik » czw sie 21, 2008 10:59

A WTRYSKI od AHF wejdą mi do ALH ???????
Za dobrą kase moge kupić i GWARANCJĄ dlatego pytam !!!!



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 21, 2008 11:07

Defik pisze:A WTRYSKI od AHF wejdą mi do ALH ???????
Za dobrą kase moge kupić i GWARANCJĄ dlatego pytam !!!!
tak pasują do ALH - moze tylko wtyczke trzeba bedzie przelutowac w sterującym

AHF to 110tka tak jak AFN czy ASV

AHF chyba ma standardowo cisnienia 190/300 Bar jak AFN

licz sie z tym że takie wtryski mają czesto około 250 tys km wiec warto dać je do sprawdzenia ewentualnie korekty cisnień, bo przewaznie cisnienia po takim przebiegu to 175/285
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 11:08 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Defik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr lip 02, 2008 14:11
Lokalizacja: Piotrków

Post autor: Defik » czw sie 21, 2008 12:17

Gościu daje łep że mają pezbieg 175 000 tyś przebiegu.

A można jakoś sprawdzić po jakim przebiegu są te wtryski???
Chyba będę musił odwiedzić jakiegoś pompiarza co????


ALH + 216 + turbo ARL + wirus= 148 KM
SPRZEDAM:
Wszystkie części do MK3 z silnikiem 1.8 benzyna BORDO 5d
Wszystkie części do MK3 z silnikiem 1.6 LPG zakładane 2008r. ( po wypadku więc tylko części mechaniczne) 5d

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 21, 2008 12:48

Defik pisze:A można jakoś sprawdzić po jakim przebiegu są te wtryski???
Chyba będę musił odwiedzić jakiegoś pompiarza co????
wtryski nie mają zapisanego przebiegu

można sprawdzić u pompiarza

ale można też założyć na auto, sprawdzić czy jest mocniejszy - np. czy poprawi sie czas 80-140 na V biegu :)

do tego korekcej dawek na cylindrach jak sie zmienią po wymianie.. no i spalanie jakie wyjdzie na nich

jeśli top wszystko bedzie OK tzn że wtryski sa OK



Awatar użytkownika
Defik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr lip 02, 2008 14:11
Lokalizacja: Piotrków

Post autor: Defik » czw sie 21, 2008 14:31

"do tego korekcej dawek na cylindrach jak sie zmienią po wymianie.. "


Korekcji dawek można dokonać poprzez Vaga mam rozumieć????


ALH + 216 + turbo ARL + wirus= 148 KM
SPRZEDAM:
Wszystkie części do MK3 z silnikiem 1.8 benzyna BORDO 5d
Wszystkie części do MK3 z silnikiem 1.6 LPG zakładane 2008r. ( po wypadku więc tylko części mechaniczne) 5d

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 21, 2008 15:51

Defik pisze:Korekcji dawek można dokonać poprzez Vaga mam rozumieć????
korekcje dawek mozna ZMIERZYC na obecnych i porównać na zmienionych wtryskach

zlogowac grupe 013 na wolnych obrotach na cieplym silniku



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości