nie ładuje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
janczar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob paź 13, 2007 12:32
Lokalizacja: Barlinek

nie ładuje

Post autor: janczar » śr sie 20, 2008 12:54

Witam! Podczas jazdy obrotomierz przestał działać,kontrolka od oleju zaczęła mrygać i zapaliła sie kontrolka od ładowania,po chwili było okej i znowu.Dziś odpaliłem ale po zgaszeniu nie mogłem go juz odpalic,akumulator się rozładowal.Co moze byc tego przyczyną?Z góry dziekuje za wszelkie wskazówki! :pub:



papaj78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr cze 13, 2007 23:19
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: papaj78 » śr sie 20, 2008 13:00

Sprawdż napięcie ładowania ma byc około 13.5-14 volt.Jak nie ma to regulator napiecia do wymiany.


Papaj

Awatar użytkownika
janczar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob paź 13, 2007 12:32
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: janczar » śr sie 20, 2008 13:05

jestem poza granicami kraju i nie mam za bardzo mozliwosci tego sprawdzic.Zastanawia mnie ten obrotomierz i kontrolki,moze to jakis czujnik?lub licznik? sam nie wiem



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr sie 20, 2008 13:05

takie objawy może dać nawet ślizgający się pasek. sprawdź pasek, mase, połączenia kablowe, wysokość szczotek. jak wszystko bedzie ok to może coś z alternatorem sie dziać niedobrego.
Ostatnio zmieniony śr sie 20, 2008 13:06 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr sie 20, 2008 18:36

mialem kiedys identyczne objawy-szczotki w altku sie skonczyly
janczar pisze:Zastanawia mnie ten obrotomierz i kontrolki,moze to jakis czujnik?lub licznik? sam nie wiem
obrotek bierze sygnal z altka, kontrolka cisn oleju rowniez wspoldziala z altkiem (uklad dynamicznej kontroli oleju) takze uklad przy braku obrotow zaczal glupiec i zapalila sie kontrolka i pewnie piszczal bzyczek :chytry:


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
Wałek
spamer forumowy
spamer forumowy
Posty: 274
Rejestracja: pt mar 14, 2008 22:23
Lokalizacja: Żyrardów
Kontakt:

Post autor: Wałek » śr sie 20, 2008 18:39

myślę ze luzny pasek lub szczotki na regulatorze napięcia :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=58976cc3ee823f76][img]http://images40.fotosik.pl/163/58976cc3ee823f76m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
janczar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob paź 13, 2007 12:32
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: janczar » śr sie 20, 2008 20:33

padł alternator,pewnie szczotki sie skonczyły jak kolega napisal. Dzieki za pomoc :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 163 gości