Boost pin nic nie daje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ZWIREK1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 10:38
Lokalizacja: łęczna

boost pin

Post autor: ZWIREK1 » pn paź 22, 2007 18:20

witam
przed manewrami z boost pinem wykręć taki niewielki ampul na krzywce a na pewno poczujesz różnice
masz pompę po 95r pół elektroniczną i ta krzywka ogranicza ci skok pina
szczegóły w poście poniżej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 9a#1407468
pzdr



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » pn paź 22, 2007 18:24

arek wamej pisze:A intercooler masz?
Jeśli nie to znaczy że turbina ci pompuje gorące powietrze

Sorki ale czy z intercoolerem czy bez zmniane powinien odczuć, IC nie daje za duzo przy dzisiejszych temperaturach powietrza, Moze miałeś juz coś kręcone przy pompie skoro robisz takie same czasy, a Turbo ile Ci dmucha? Zamontuj MBc i wskaźnik


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » pn paź 22, 2007 19:15

Może masz ograniczone ciśnienie doładowania i nie widzisz efektu oprócz większego dymu.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: andrzejr2006 » pn paź 22, 2007 23:51

arek wamej, nie mam IC ale przecież wiele osób z forum modziło z pinem i nie wszyscy mieli IC, a efekty po założeniu pina 1.6td były wyraźne

[ Dodano: 22 Paź 2007 23:54 ]
ZWIREK1,
To już misię bardziej podoba jutro napewno pokombinuje, kto wie może akurat to rozwiąże sprawe :food:

[ Dodano: 23 Paź 2007 00:00 ]
Przewodnik,
Nie wydaje mi sie żeby było coś kręcone przy pompie rok temu sprowadziłem goferka z Belgii,a ja nic nie dłubałem wcześniej.A nawet gdyby było już coś kręcone to przecież wynik 13 sek do 100 nie jest raczej zadowalający

[ Dodano: 23 Paź 2007 00:03 ]
Chyba musze się zaopatrzyć w wskaźnik doładowania,bo tak to troche nie wiadomomo jak z tą turbinką.Tylko nie wiem MCB po co mi???

[ Dodano: 24 Paź 2007 00:03 ]
ZWIREK1,
No i niestety,żadnych zmian.Chyba szlak mnie trafi :grrr: ,wykręciłem śrubke ampul,dźwignia teraz spoczywa spojkojnie,założyłem pin 1.6td i jedno wielkie nic,żadnych zmian,oprócz gwizdu turbiny i czarnej chmurki z rury żadnych zmian.Własnie zamówiłem na allegro wskaźnik doładowania,prawdopodobnie dotrze w poniedziałek,może wartość doładownia cos mi powie,może zamałe ciśnienie jest,chociaż na seryjnym pinie nic a nic nie dymi.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony wt paź 23, 2007 00:25 przez andrzejr2006, łącznie zmieniany 1 raz.



ZWIREK1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 10:38
Lokalizacja: łęczna

Post autor: ZWIREK1 » czw paź 25, 2007 19:25

wskaźnik jak najbardziej aby zobaczyć co z ciśnieniem
zaślep egr morze być otwarty i on robi cały bałagan
u mnie po tych zabiegach : boost pin, zaślepiony egr i wykręcony ampul z krzywki -autko dopiero się obudziło i niema takiego muła, aż przyjemnie depnąć :D
pzdr



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » czw paź 25, 2007 23:13

Nie masz czasem dziurawego dolotu? Albo jakiejś nieszczelności w nim? Miałem TDi co do pewnych obrotów pompowało ładnie a potem ciśnienie spadało, okazało się ze przetarł się wąż zaraz koło opaski, i przy większym ciśnieniu otwierała się dziurka i pompowało w atmosferę.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

g_siekierda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 10, 2006 19:08
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: g_siekierda » pt paź 26, 2007 13:29

a katalizator masz wyrzucony?



Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: andrzejr2006 » pt paź 26, 2007 21:42

Tomallus,
ZWIREK1,
Dzisiaj dostałem przesyłke z allegro z wskaźnikiem doładowania :grin: , dzisiaj nie miałem czasu by go zamontować i pokręcić,ale jutro napewno to zrobie :hmm: ,popatrze też EGR.
ajni,
Jak jutro zamontuje wskaźnik to zobacze co z tym ciśnieniem,ale wcześniej jak miałem walnięty zawór upustowy to też pompowało wszystko w atmosfere,dymił jak lokomotywa i wcale nie jechał.
g_siekierda,
A co katalizator ma do pina?? chyba po wymianie pina powinienem odczuć różnicę nawet jeżeli mam kata :chytry:

[ Dodano: 27 Paź 2007 00:32 ]
Może ktoś wkleić jakiś link dotyczący zaślepiania EGR? :kufel: Jakoś szukałem na forum.ale chyba było tylko o zaślepianiu w TDIkach i jakoś tak mało dokładnie...


Obrazek

davs
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt sie 15, 2008 15:28
Lokalizacja: tczew
Kontakt:

Post autor: davs » pt sie 15, 2008 15:34

siema.mam pytanie do kolegi który udostepnil rysunek pina.chcialem dac ten rysunek tokarzowi mam tylko pytanko jesli chodzi o sam gwint.mozesz podac dlugosc i wielkosc bo na rysuku go nie ma.pozdrawiam czekam na odp.



Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: andrzejr2006 » śr sie 20, 2008 15:22

davs pisze:siema.mam pytanie do kolegi który udostepnil rysunek pina.chcialem dac ten rysunek tokarzowi mam tylko pytanko jesli chodzi o sam gwint.mozesz podac dlugosc i wielkosc bo na rysuku go nie ma.pozdrawiam czekam na odp.
witam,długość gwintu nie ma dużego znaczenia,grubość w zasadzie też,byle by się nakrętka nakręciła,ja miałem chyba M6,i 8mm długości najlepiej zdjąć fabryczny pin i zmierzyć.
Pzdr.


Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » śr sie 20, 2008 16:24

DłUGOść gwintu 9mm, rozmiar 6mm....


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » śr sie 20, 2008 16:33

Andrzej2006 napisz jak tam zakończyła się walka z bostpinem?? maszyna dostała kopa i jesteś zadowolony czy dalej kicha??


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

Awatar użytkownika
andrzejr2006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob mar 24, 2007 20:03
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: andrzejr2006 » śr sie 20, 2008 17:17

stary123 pisze:Andrzej2006 napisz jak tam zakończyła się walka z bostpinem?? maszyna dostała kopa i jesteś zadowolony czy dalej kicha??
aaa,szkoda gadać dałem sobie spokój bo nie miałem czasu grzebać,boost pin leży sobie w popielniczce,teraz zaczynam urlop to coś pokombinuje,zakupiłem wskaźnik doładowania,i turbina dmucha 0,63 bara więc chyba mieści się w ramkach,zaślepię EGR i spróbuje podnieć ciśnienie doładowania może to coś zmieni...


Obrazek

arwam

Post autor: arwam » śr sie 20, 2008 18:53

podciągnij ciśnienie doładowania na około 0,9 - 1,2 bara i wtedy sprawdź czy coś się zmieniło bo może silnik ma za mało powietrza



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 122 gości