Cieknący króciec z głowicy.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Cieknący króciec z głowicy.

Post autor: BENITO » wt sie 19, 2008 17:24

Witam,

Ostatnio zauważyłem, że spod lewej górnej śruby mocującej króciec, z którego odchodzi górna rura do chłodnicy, sączy się chłodziwo. czy pod tym króćcem jest dedykowana uszczelka, czy można to zalepić silikonem po uprzednim zdjęciu króćca?

Uprzedzając ewentualne pytania, tak cieknie mi wyraźnie spod śruby, bo na niej jest biały wykwit, a pod nią nieco płynu.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt sie 19, 2008 17:53

BENITO pisze:czy pod tym króćcem jest dedykowana uszczelka
Tak jest tam gumowy oring, to dość typowy wyciek spod króćca przy starszych autach. Kup nowy oring, a zakładając dokładnie wyczyść drobnym papierem ściernym miejsce gdzie będzie on przylegał do głowicy.
Uszczelnienie silikonem- może pomoże, ale i tak musisz wszystko odkręcić wyczyścić i złożyć

[ Dodano: 19 Sie 2008 17:55 ]
Cena nowego oringu to kilka złociszy :hmm:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt sie 19, 2008 19:42

Czasem jest to też wina samego króćca, sprawdż czy nie ma jakiś pęknięć nierówności itp, a jeżeli wydaje się być git to tylko nowy oring.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

lukasz5delm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: lukasz5delm » wt sie 19, 2008 21:43

Ja niedawno miałem to samo tylko, że w MK3 Próbowałem to uszczelnić na wszystkie sposoby ale i tak to gó..o dało. Kupiłem nowy króciec i po sprawie.Drogi nie jest dałem 20 zł



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr sie 20, 2008 07:40

Dzięki Panowie, pytałem znajomego mechanika i on mówił, że to powszechne w starszych golfach i żebym od razu jechał kupić nowy króciec i płyn chłodniczy na dolewkę, bo wszystkiego nie wyłapią.

No i okazało się że pękł mi wąż na dole od chłodnicy do termostatu i to w 2 miejscach, dodatkowo sączy mi się z trójnika co rozdziela chłodziwo do chłodniczki oleju. Na szczęście udało mi się zdobyć nowy zamiennik, co wg. mechanika graniczyło z cudem :smoke: , mam nadzieję, ze górny wąż nie puści przy wymianie króćca bo mam dosyć, a autko jeździć musi.
Ostatnio zmieniony śr sie 20, 2008 13:47 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości