Witam,
Ostatnio zauważyłem, że spod lewej górnej śruby mocującej króciec, z którego odchodzi górna rura do chłodnicy, sączy się chłodziwo. czy pod tym króćcem jest dedykowana uszczelka, czy można to zalepić silikonem po uprzednim zdjęciu króćca?
Uprzedzając ewentualne pytania, tak cieknie mi wyraźnie spod śruby, bo na niej jest biały wykwit, a pod nią nieco płynu.
Cieknący króciec z głowicy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Tak jest tam gumowy oring, to dość typowy wyciek spod króćca przy starszych autach. Kup nowy oring, a zakładając dokładnie wyczyść drobnym papierem ściernym miejsce gdzie będzie on przylegał do głowicy.BENITO pisze:czy pod tym króćcem jest dedykowana uszczelka
Uszczelnienie silikonem- może pomoże, ale i tak musisz wszystko odkręcić wyczyścić i złożyć
[ Dodano: 19 Sie 2008 17:55 ]
Cena nowego oringu to kilka złociszy
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Dzięki Panowie, pytałem znajomego mechanika i on mówił, że to powszechne w starszych golfach i żebym od razu jechał kupić nowy króciec i płyn chłodniczy na dolewkę, bo wszystkiego nie wyłapią.
No i okazało się że pękł mi wąż na dole od chłodnicy do termostatu i to w 2 miejscach, dodatkowo sączy mi się z trójnika co rozdziela chłodziwo do chłodniczki oleju. Na szczęście udało mi się zdobyć nowy zamiennik, co wg. mechanika graniczyło z cudem , mam nadzieję, ze górny wąż nie puści przy wymianie króćca bo mam dosyć, a autko jeździć musi.
No i okazało się że pękł mi wąż na dole od chłodnicy do termostatu i to w 2 miejscach, dodatkowo sączy mi się z trójnika co rozdziela chłodziwo do chłodniczki oleju. Na szczęście udało mi się zdobyć nowy zamiennik, co wg. mechanika graniczyło z cudem , mam nadzieję, ze górny wąż nie puści przy wymianie króćca bo mam dosyć, a autko jeździć musi.
Ostatnio zmieniony śr sie 20, 2008 13:47 przez BENITO, łącznie zmieniany 1 raz.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości