Zmiana wtrysków w 1.6TD na mocniejsze ???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt sie 19, 2008 10:01

EasyRider, Myśle że Apsik nie bę dzie miał nic przeciwko, to zacytuje jego mail:


"Witam

u mnie wpierw siedzialy obudowy oryginalne 2 sprezynkowe z koncowkami z SB, potem zakupilem obudowy od 1.6TD a koncówki od Merca (firmy Hertz) ten zestaw był poskładany dla mnie w Holandii i do dziś na nim jeżdżę. Moim zdnaiem nie ma jakichś odczuwalnych różnic pomiędzy jedymi a drugimi obudowami, tak samo jak pomiędzy jednymi a drugimi koncówkami.
Najważniejsze żeby końcówki były renomowanej firmy i tu np moje typy to:
Hertz (chyba nie do dostania w PL)
Denso (moim zdaniem najlepszy wybór w PL)
Bosch (ale seria produkowana we Francji lub Turcji nie ta z Indii!!! - moje tureckie poszły do Zakopanego i po dziś dzień nasz forumowicz jest z nich bardzo zadowolony).
Wuzetem (polskie ale dobre ... moze nie tak dobre jak Denso, ale dobra jakość w dobrej cenie)

Jeżeli chciałbyś zmienić końcówki to ja na Twoim miejscu bym brał Denso do SB

Pozdro,
Apsik.

PS. U mnie Denso było ciężko dostać, ale znalazłem w Opolu sklep który je może sprowadzić. Co prawda kosztowało to mnie 2h obdzwaniania sklepów motoryzacyjnych, ale udało mi się. Dziś już zapomniałem gdzie dałem nr tel tego sklepu :/"

To były słowa Apsika :prayer:


A tak na marginesie, po co VW wkładal wtryski 2 srężynkowe do AAZ, przecierz on ma komory wirowe a z tego co wyczytałem to te wtryski stosuje sie do silników z wtryskiem bezpośrednim, żeby wyciszyć pracę silnika..
2 sprawa: wtryski 2 sprężynkowe nie da się ustawić na zawykłej maszynie, podobno że 15% paliwa idzie na wtrysk pilotażowy i tu jest problem z ustawieniem - można ustawić ciśnienie otwarcia, ale zbadać ile paliwa idzie na wtrysk pilotażowy to już nie bardzo przynajmniej na zwykłej maszynie]
Tak już z ciekawośći: wymieniał może ktoś same końcówki wtrysków 2 spręzynkowych? jak z pracą silnika?

Czyli wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem było by włożęnie wtrysków od SB-ka, jeżeli faktycznie ustawianie tych 2 sprężynkowych jest do końca w garażu "niemożliwe'

Może ktoś jeszcze wypowie sie na ten temat
Ostatnio zmieniony wt sie 19, 2008 10:03 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 254 gości