Wtryskiwacz pomiarowy sterujący - problem.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wtryskiwacz pomiarowy sterujący - problem.
Witam,
nie wiem co się stało, silnik zaczął chodzić głośno. Słychać stukanie zaworów jak się doda gazu, stracił też moc.
Dziwne - jak odłączę wtrysk sterujący nie ma żadnej różnicy - dalej jest słaby i klekoczą zbyt głośno zawory.
Na kompie wywala mi błąd początku wtrysku, podwójną dawkę paliwa na III i I cylindrze połowa dawki, przepływka podaje sygnał podwójnej dawki powietrza. Wyeliminowałem przepływkę oraz pompę wtryskową.
Jak powinno być jak odłączę ten kabel od wtrysku sterującego - czy silnik ma chodzić inaczej - u mnie nie ma żadnej różnicy.
Waldek.
			
									
									nie wiem co się stało, silnik zaczął chodzić głośno. Słychać stukanie zaworów jak się doda gazu, stracił też moc.
Dziwne - jak odłączę wtrysk sterujący nie ma żadnej różnicy - dalej jest słaby i klekoczą zbyt głośno zawory.
Na kompie wywala mi błąd początku wtrysku, podwójną dawkę paliwa na III i I cylindrze połowa dawki, przepływka podaje sygnał podwójnej dawki powietrza. Wyeliminowałem przepływkę oraz pompę wtryskową.
Jak powinno być jak odłączę ten kabel od wtrysku sterującego - czy silnik ma chodzić inaczej - u mnie nie ma żadnej różnicy.
Waldek.
- Adamm
 - V.I.P.

 - Posty: 4753
 - Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 - Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 - Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 - Kontakt:
 
waldimax,  sprawdz poprawnosc ustawienia rozrzadu!!
moze Ci przeskoczyl lekko i dlatego glosniej chodzi
jesli bedzie ok to sprawdz jaki masz kat wtrysku
			
									
									moze Ci przeskoczyl lekko i dlatego glosniej chodzi
jesli bedzie ok to sprawdz jaki masz kat wtrysku
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- tommy-cichy
 - Mały gagatek

 - Posty: 129
 - Rejestracja: wt paź 30, 2007 19:23
 - Lokalizacja: Kluczbork/OPOLE
 - Kontakt:
 
Ja bym obstawial na elektroiczny przyspieszacz poczatku wtrysku,mialem to samo silnik chodzil jak traktor glosniej od ursusa a na vagu poczatek byl w polu tzn totalnie poza zakresem,jezdzilem po mechaniorach kazdy na pierwszy rzut oka obstawial rozrzad a jednak okazala sie pompa.Ja bym na poczatku sprawdzil rozrzad a puzniej jak nie pomoze pojechal do dobrego pompiarza.
			
									
									rozrząd jest prawidłowo ustawiony , kąta wtrysku nie sprawdzałem. Silnik odpala bardzo dobrze - obojętne czy na zimnym czy na ciepłym. 
Jak powinno być jak odłączę wtyczkę od wtrysku pomiarowego?, dla przykładu jak w tdsie
odłączę wtrysk pomiarowy silnik gaśnie
Jaki zakład w okolicy Wrocławia jest dobry w naprawie tdi ?
			
									
									Jak powinno być jak odłączę wtyczkę od wtrysku pomiarowego?, dla przykładu jak w tdsie
odłączę wtrysk pomiarowy silnik gaśnie
Jaki zakład w okolicy Wrocławia jest dobry w naprawie tdi ?
- Adamm
 - V.I.P.

 - Posty: 4753
 - Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 - Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 - Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 - Kontakt:
 
waldimax,  tu jak odepniesz wtrysk to normalnie zapalasz - sprawdzalem
co do warsztatu to jedz do kolegi z forum o nicku Mirass z obornik slaskich
 szczerze polecam
			
									
									co do warsztatu to jedz do kolegi z forum o nicku Mirass z obornik slaskich
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
tommy-cichy, miałeś rację to był "elektroniczny przyspieszacz początku wtrysku", trochę mnie to kosztowało ale autko chodzi jak nowe.tommy-cichy pisze:Ja bym obstawial na elektroiczny przyspieszacz poczatku wtrysku,mialem to samo silnik chodzil jak traktor glosniej od ursusa a na vagu poczatek byl w polu tzn totalnie poza zakresem,jezdzilem po mechaniorach kazdy na pierwszy rzut oka obstawial rozrzad a jednak okazala sie pompa.Ja bym na poczatku sprawdzil rozrzad a puzniej jak nie pomoze pojechal do dobrego pompiarza.
Czy pompiarz oszukał mnie mówiąc , że trzeba postawić pompę na stół żeby wymienić i ustawić "elektroniczny przyspieszacz początku wtrysku" , czy jednak miał rację ? Dodam ,że gość jest dobrym szanującym się pompiarzem"Bosch Diesel servis"- zapewne miał rację .
Skasował dużo ale ważne ,że silniczek chodzi jak zegareczek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości

