moj golf 1.9 tdi mial (prawdopodobnie zakladanego czipa) jak go kupowalem tak mi mowiono.
(zbiera sie lepiej niz zwykla 90) Po roku czasu wlasnie wczoraj auto przeszlo spory przeglad u bardzo dobrego mechanika ktory ma wielkie pojecie o dieslach. (POWAZNIE SZOK)
Powiedział mi ze czipowanie polegało na podkreceniu turbiny na 1,5bar. i przestawienie pompy. i to był oczywiscie blef po stronie sprzedajacego jezeli chodzi o czip. Lecz grzebane przy kompie było na 80%
Przejde do sprawy. Auto na postoju wykaze na obrotomierzu 5.1 obrotów i koniec.
lecz gdy jade nim auto przechodzi w cos ala" tryb awaryjny tzw. kangurek.
zaczyna nim szarpac i nie moze spalic przy obrotach miedzy 3-4tyś. (kazdy bieg)
Wymienione/Sprawdzone zostało...
- przepływomierz (JEST OK)
- Pompa wtryskowa zostala zdemontowana przeczyszczona i wszystko ustawione zostalo.
- został wyrzucony katalizator (przestal dymić)
- wymieniony został filtr paliwa
- filtr powietrza
Musialbym nie wiem czy tak sie da jakos oszukac (komputer) jezeli chodzi
o te obroty. Juz sam niewiem czego to moze byc wina.
A dodam jeszcze czy to moze byc wina paska rozrzadu? bo autko zleksza klekocze w porownaniu do innych 1z.
DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE RADY Z GÓRY !!
PozdraVwiam

[ Dodano: 15 Sie 2008 19:53 ]
wpada w notlauf przy 140km/h