Gasl po trasie, teraz nie chce odpalic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Gasl po trasie, teraz nie chce odpalic

Post autor: Gitner » pn sie 04, 2008 13:14

Panowie problem ma moj braciak, ja za 2h ruszam do Wwki do niego, bede chcial zadzialac pod blokiem. Cytuje z forum seata:

"Chciałbym zapytać co może być przyczyną gasnięcia silnika podczas jazdy. Mam Tolka 1.9 TDI 110PS AFN. Silnik wyłącza sie w czasie jazdy na biegu (noga na gazie). W chwili zgaśnięcia silnika nie działają kierunkowskazy, awaryjne, wspomaganie. Dotychczas przytrafiła mnie sie taka akcja 5 - 7 razy. Jednego razu na kilka sekund przed wyłaczeniem się silnika zauważyłem spadek obrotów i brak reakcji na wciskanie gazu...
Czy przyczyną może byc immobiliser???"

Sprawdze czy do wtryskow dochodzi paliwo, 12V na elektrozawor, podmienie 109tke, moze cos z alarmem. Kierunki i awaryjne juz sa. Bezpiecznik byl spalony - chyba spalil sie przy probie odpalania. Wszelkie info bedzie przydatne. W stolicy odczytam posty.

Pozdr.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn sie 04, 2008 22:59

Gitner, i co udało się zrobić?czy było to co pisaliśmy na gg,bo ciekawy jestem,daj znać jak by co



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn sie 04, 2008 23:04

Pewne problemy spowodowaly ze dopiero w srode jade. Dam znac czy pomoglo. Od tego wlasnie zaczne.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn sie 04, 2008 23:07

Gitner, w razie w dzwon nr masz :bajer:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn sie 04, 2008 23:23

Gitner, niestety nie udalo mi sie pomoc bratu z powodu moich wyjazdow :(

z tego co rozmawialismy to odkrecal weze przy wtryskach i bylo sucho, ja bym stawial na n109


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sie 05, 2008 00:28

i ja też jestem ciekaw :bajer: zrób jak pisałem , czyli bezpośrednio + na n109
i proponuję zobaczyć , czy wtyczka od ECU nie zaśniedziała

[ Dodano: Wto Sie 05, 2008 00:28 ]
a co z kontrolką od świec :?: mrugnie gdy przekręcisz kluczyk :?:



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt sie 05, 2008 18:20

Gitner pisze:Silnik wyłącza sie w czasie jazdy na biegu (noga na gazie).
Miałem identyczny przypadyk, winna była n109-tka , kyóryj zaśniedziały styki załanczające i ot tak w czasie jazdy silnik gasł z powodu rozłączenia się przekażnika i braku zasilania na silnik .


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » wt sie 05, 2008 18:27

W Toledo robiłem wręcz identyczny przypadek, po dodaniu gazu zero reakcji a jeśli zareagował to nie miał pełnych obrotów i skakały w zakresie 2000-3500 przy wciśniętym na max gazie. Winą było zaśniedziałe złącze ECU, które jest tak cudownie umiejscowione, że leca na niego strugi wody, rzekł bym: Normalny objaw Toledo w TDI.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr sie 06, 2008 18:55

To byl padniety przekaznik 109
damcio151 pisze:a co z kontrolką od świec mrugnie gdy przekręcisz kluczyk
Wlasnie ta kontrolka sie wogole nie zapala.. braciak mowil ze od jakis 3msc jej nie widzi, tylko gdy zimno bylo to sobie mrugnela... Wazne ze pali :grin:


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sie 06, 2008 21:02

Gitner pisze:Wlasnie ta kontrolka sie wogole nie zapala.. braciak mowil ze od jakis 3msc jej nie widzi, tylko gdy zimno bylo to sobie mrugnela...
to teraz też nie mruga :?:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw sie 07, 2008 10:22

damcio151 pisze:to teraz też nie mruga :?:
Nie...


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 07, 2008 10:52

Gitner pisze:Nie...
moze sie żarówka spaliła :)

tam jest IMMO ?

czy VAG pokazuje jakies bledy ?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw sie 07, 2008 11:07

Immo jest, bledy sprawdze dopiero w week, zarowke tak samo..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości