[ Dodano: 06 Sie 2008 21:33 ]
może VNTpuclok pisze:mysle ze do samochodu terenowego lepsze były silniki z turbiną k14 lub T2 bo pompują od ok 2000 obr.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ten ze zdjęcia to ten z mniejszą czy większa turbodziurą ? Turbiny mają taką samą flansze czy nie ?puclok pisze:Jest jeszcze jedna różnica , turbiny w silnikach JR są większe przez co jest wieksza turbodziura tzn ciagną od ok 2800 obr , mysle ze do samochodu terenowego lepsze były silniki z turbiną k14 lub T2 bo pompują od ok 2000 obr.
Dzieki , no to biorę . Teraz zostało czekać z 3 tygodnie na kit z usa i pewnie zasypie was pytaniami jak zaczne montowaćvision pisze:bardzo mało za cały motorzun pisze:stoi za 600 pln , podobno bardzo odbry stan - brać ??
ty decydujesz nikt więcej ja wyraziłem swoją opinie co do ceny a nie stanu a z tym różniezun pisze:Dzieki , no to biorę .
zajrzyj do rur od turbo czy jest oliwa , ja sie da czy jest luz na turbo , czy mocno dmucha z wlewu oleju , bagnetu , czy dymi i takie tam , powinien się dobrze zbieraćzun pisze:Oczywiście po wygraniu aukcji udam się oglądnąć zanim zapłacę Silniczek jest w autko więc można odpalić , ściągnąć rure , zobaczyć jakim poziom syfu itp Gość zarzeka się że stan super , a jaki faktyczny to się okaże
Musi , jakbym miał jeszcze jakiś dostępd do EPC do tych silników to był by największy lux - może by mi sie udało jakoś sprawnie przerobić tą miskę olejową . Amerykanie poprostu podnoszą auto o 2-3 cale , ale mi się to nie uśmiecha. Startuje tym samochodem w rajdach , suzuka jest dość wąska , podniesienie jej do góry skutkuje zwiększeniem wywrotności Może któs ma jakieś rysunki jak to tam w misce wqygląda w różnych modelach ??vision pisze:jak tak to ok , mam nadzieje że wszystko ci wyjdzieO tym właśnie pisałem Nie jestem może super specem od silników ale w "branży" siedzę już ładnych kilka latek .
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 183 gości