1.6 td - jak rozpoznawać ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr sie 06, 2008 21:32

"spokojnie" trzeba podłubać i zainwestować

[ Dodano: 06 Sie 2008 21:33 ]
puclok pisze:mysle ze do samochodu terenowego lepsze były silniki z turbiną k14 lub T2 bo pompują od ok 2000 obr.
może VNT



zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » śr sie 06, 2008 21:34

puclok pisze:Jest jeszcze jedna różnica , turbiny w silnikach JR są większe przez co jest wieksza turbodziura tzn ciagną od ok 2800 obr , mysle ze do samochodu terenowego lepsze były silniki z turbiną k14 lub T2 bo pompują od ok 2000 obr.
Ten ze zdjęcia to ten z mniejszą czy większa turbodziurą ? Turbiny mają taką samą flansze czy nie ?

W przypadku suzuki i jej przełożeń to myśle , że nawet zanim turbina zacznie pompować i tak będzie dobrze - oryginalny silnik suzuki to 1.3 69 koni z marniutkim momentem i to zaczynającym się przy 4000 ... myśle , że nawet silnik vw z dużą turbodziurą będzie luksusem w tym aucie ;)

Warte to ty 600 pln ?? Aukcja sie kończy za pół godziny dlatego pytam , a widze ze inne stoja kilka stowek wyzej , i jeszcze rzut beretem ode mnie ;)
Ostatnio zmieniony śr sie 06, 2008 21:36 przez zun, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr sie 06, 2008 21:35

zun pisze:stoi za 600 pln , podobno bardzo odbry stan - brać ??
bardzo mało za cały motor



zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » śr sie 06, 2008 21:40

vision pisze:
zun pisze:stoi za 600 pln , podobno bardzo odbry stan - brać ??
bardzo mało za cały motor
Dzieki , no to biorę . Teraz zostało czekać z 3 tygodnie na kit z usa i pewnie zasypie was pytaniami jak zaczne montować ;)

Pozdrawiam ciepło i dziękuję szczególnie forumowiczowi vision za bardzo rzetelne podejście ;) Zapraszam na piwko jak będziesz w okolicy



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr sie 06, 2008 21:42

ciekawe jaki to ma stan faktyczny, kompresja , turbo itd



zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » śr sie 06, 2008 21:44

vision pisze:ciekawe jaki to ma stan faktyczny, kompresja , turbo itd
Oczywiście po wygraniu aukcji udam się oglądnąć zanim zapłacę ;) Silniczek jest w autko więc można odpalić , ściągnąć rure , zobaczyć jakim poziom syfu itp ;) Gość zarzeka się że stan super , a jaki faktyczny to się okaże



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr sie 06, 2008 21:46

zun pisze:Dzieki , no to biorę .
ty decydujesz nikt więcej ja wyraziłem swoją opinie co do ceny a nie stanu a z tym różnie

[ Dodano: 06 Sie 2008 21:51 ]
zun pisze:Oczywiście po wygraniu aukcji udam się oglądnąć zanim zapłacę ;) Silniczek jest w autko więc można odpalić , ściągnąć rure , zobaczyć jakim poziom syfu itp ;) Gość zarzeka się że stan super , a jaki faktyczny to się okaże
zajrzyj do rur od turbo czy jest oliwa , ja sie da czy jest luz na turbo , czy mocno dmucha z wlewu oleju , bagnetu , czy dymi i takie tam , powinien się dobrze zbierać
Ostatnio zmieniony śr sie 06, 2008 21:54 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » śr sie 06, 2008 21:54

vision pisze: zajrzyj do rur od turbo czy jest oliwa , ja sie da czy jest luz na turbo , czy mocno dmucha z wlewu oleju i czy z bagnetu takie tam , powinien się dobrze zbierać
O tym właśnie pisałem ;) Nie jestem może super specem od silników ale w "branży" siedzę już ładnych kilka latek ;) .



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr sie 06, 2008 21:58

O tym właśnie pisałem ;) Nie jestem może super specem od silników ale w "branży" siedzę już ładnych kilka latek ;) .
jak tak to ok , mam nadzieje że wszystko ci wyjdzie



zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » śr sie 06, 2008 22:01

vision pisze:
O tym właśnie pisałem ;) Nie jestem może super specem od silników ale w "branży" siedzę już ładnych kilka latek ;) .
jak tak to ok , mam nadzieje że wszystko ci wyjdzie
Musi , jakbym miał jeszcze jakiś dostępd do EPC do tych silników to był by największy lux - może by mi sie udało jakoś sprawnie przerobić tą miskę olejową . Amerykanie poprostu podnoszą auto o 2-3 cale , ale mi się to nie uśmiecha. Startuje tym samochodem w rajdach , suzuka jest dość wąska , podniesienie jej do góry skutkuje zwiększeniem wywrotności ;) Może któs ma jakieś rysunki jak to tam w misce wqygląda w różnych modelach ??

pozdrawiam



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr sie 06, 2008 22:09

VW B2 i Audi a gofra to jutro , nie wiem czy o to ci chodziło
Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 16:34 przez vision, łącznie zmieniany 3 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 183 gości