1.6 td - jak rozpoznawać ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 td - jak rozpoznawać ?
Przedewszystkim witam i pozdrawiam wszystkich na wstępie , to mój pierwszy post na tym forum.
Poszukuje silnika 1.6 td i chciałbym wybrać najlepszy do moich celów. Chciałbym silnik łatwo modyfikowalny (a wiem że nie wszytskie takie są , zależy od pompy jak rozumiem ) przedewszystkim . Zależy mi na mocy minimu 80 koni , ale tak , żeby można było łatwo podnieść jak będzie za mało. No i sprawa smoka. Czy we wszystkich 1.6 td smok wraz z rurą w misce jest umiejscowiony tak samo ?
Z góry dziękuje za odpwoiedzi od życzliwych forumowiczów , mam nadzieje , że nie zostane zasypany postami nic nie wnoszącymi .
Poszukuje silnika 1.6 td i chciałbym wybrać najlepszy do moich celów. Chciałbym silnik łatwo modyfikowalny (a wiem że nie wszytskie takie są , zależy od pompy jak rozumiem ) przedewszystkim . Zależy mi na mocy minimu 80 koni , ale tak , żeby można było łatwo podnieść jak będzie za mało. No i sprawa smoka. Czy we wszystkich 1.6 td smok wraz z rurą w misce jest umiejscowiony tak samo ?
Z góry dziękuje za odpwoiedzi od życzliwych forumowiczów , mam nadzieje , że nie zostane zasypany postami nic nie wnoszącymi .
Szukaj silnika z tzw grzybkiem na pompie oznaczenia silników 2 pierwsze litery numeru silnika : SB i RA- wersja z ic 80km ,turbina k14 lub garret t2
JR-bez ic 70km ,turbina k24 ,garret T3
1V-turbina k14 , diesel ekologiczny z katalizatorem jako jedyny posiada pompe bez grzybka 60km zaleta tego silnika jest to że jest najmniej wyżyłowany wśród turbodiesli a pompe bez problemu można zmienić i dołożyc ic np taki przed chłodnicą który jest wiele wydajniejszy niz ten seryjny z silnika SB
JR-bez ic 70km ,turbina k24 ,garret T3
1V-turbina k14 , diesel ekologiczny z katalizatorem jako jedyny posiada pompe bez grzybka 60km zaleta tego silnika jest to że jest najmniej wyżyłowany wśród turbodiesli a pompe bez problemu można zmienić i dołożyc ic np taki przed chłodnicą który jest wiele wydajniejszy niz ten seryjny z silnika SB
siemka. szukaj silnika z oznaczeniem SB, w serii ma intercooler, dużą turbawkę i pompę taką jak trzeba. dodam ze fabrycznie ma juz 83 KM(czy cos koło tego) i zdrowe silniczki całkiem fajnie latają. ja mam silnik 1V czyli najsłabszy z całej ekipy TD-eków(59 KM) i troszke musiałem podłubac zeby miec ok. 90 KM.
PoVWodzenia w modach kolego.
PoVWodzenia w modach kolego.
20 years Golf GTI
Widze że kolega kombinuje wrzucić ten silnik do Samuraia???Nie jestem pewien ale wszystkie TD mają smok tak samo , inny smok jest w z wykłym dieslu.Widziałem gdzieś stronke gdzie były sdjęcia takiej przeróbki i trzebabyło przerobic miske .
http://daniels.lumena.com/suzuki/
http://daniels.lumena.com/suzuki/
Ostatnio zmieniony śr sie 06, 2008 20:19 przez puclok, łącznie zmieniany 1 raz.
Przedewszystkim bardzo wam dziękuje za pomocpuclok pisze:Widze że kolega kombinuje wrzucić ten silnik do Samuraia???Nie jestem pewien ale wszystkie TD mają smok tak samo , inny smok jest w z wykłym dieslu.Widziałem gdzieś stronke gdzie były sdjęcia takiej przeróbki i trzebabyło przerobic miske .
http://daniels.lumena.com/suzuki/
Po pierwsze - jak ten grzybek wygląda ? IC to nie problem , i tak trzeba będzie coś rzeźbić. Co do smoka - tak , ja korzytsam dokładnie z tego samego kitu co na stronie danielsa zapodanej powyżej , tam gość cioł miske - to akurat nie problem , mało rzeźby. Pytanie jednak jak najprościej rozwiąć problem ze smokiem , może jakiś 1.6 ma inaczej smok , wtedy by się przełożyło. Oczywiście silnik wsadzam do samuraia Moc która oferuje sobą ten silnik będzie niezłym "kopem" dla suzuki . mod dość często spotykany w ... USA Stamtąd też biore kit do wmontowania tego silnika .
Czy wszystkie 1.6 maja rozrusznik montowany od strony skrzyni ?
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości